حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ال جی W۴۱ با ۳ مدل معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

ال جی گوشی های اقتصادی W۳۱ و W۳۱ Plus را سه ماه پیش معرفی کرد. این شرکت به زودی سری جدید W۴۱ را که شامل مدل پایه W۴۱ در کنار W۴۱ Plus و W۴۱ Pro خواهد بود، را رونمایی می کند.

ال جی W۴۱

طبق اخبار و شنیده ها، سری ال جی W۴۱ قرار است با سه مدل متفاوت معرفی و عرضه شود اما واقعیت این است که این سه گوشی فقط در حافظه موجود متفاوت هستند.😏

به نقل gsmarena، گوشی W۴۱ دارای ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مدل W۴۱ Plus به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می گیرد، در حالی که W41 Pro که قرار است سرآمد این سری باشد با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد.

گوشی های سری ال جی W۴۱ دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچ HD + با یک سوراخ منفرد در گوشه سمت چپ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستند. پنل پشتی با اسکنر اثر انگشت و یک جزیره مستطیل شکل برای سنسورهای دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین تله ۲ مگاپیکسلی ارائه می شود.

ال جی w۴۱

ال جی w۴۱

تمام این مجموعه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و به یک چیپ ست Helio G35 توسط مدیاتک مجهز شده است.

آنچه که هنوز مشخص نیست تاریخ رسمی معرفی و قیمت این سری است. اما نکته قابل توجه نوع نام گذاری ال جی برای این سری است. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد و این سه مدل فقط در حافظه دستگاه با هم متفاوت باشند، نام گذاری این سری با نام های آلترا و پلاس می تواند بسیار جالب باشد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی های خوبی هستن، ولی صفحه نمایش دیگهHDپلاس نباید میبود FHD+پلاس باید میبود،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی