حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Resident Evil Village در بسیاری از موارد از Resident Evil 4 الهام خواهد گرفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

تهیه کننده بازی Resident Evil Village، پیتر فابیانو، در مورد ویژگی های بازی ترسناک آینده شرکت کپکام صحبت کرده است. به گفته ایشان بازی در بسیاری از موارد از Resident Evil 4 الهام خواهد گرفت.

گرچه ممکن است بیشتر خبر های این بازی در مورد خانم قدبلند خون آشام، لیدی دیمیترسکو باشد، اما سازنده بازی می داند که چیزهای بسیاری به جز این شخصیت شرور در این بازی وجود دارد.

لیدی دیمیترسکو - Resident Evil Village

لیدی دیمیترسکو – بازی Resident Evil Village

در صحبت با مجله رسمی پلی استیشن (از طریق Wccftech)، تهیه کننده کپکام آنچه را که استودیوی توسعه دهنده این بازی، برای اطمینان از ورودی پرقدرت به نسل نهم انجا داده است، مشخص کرد تا مطمئن شود این بازی نیز به اندازه سایر بازی های این مجموعه، نمادین و به یادماندنی خواهد شد.

فابیانو در صحبت با این مجله توضیح داد:

ما می خواستیم بازیکنان، بازی را از نگاه قهرمان قبلی داستان یعنی ایتن وینترز تجربه کنند. همه این اتفاقات ادامه Resident Evil 7: Biohazard است.

این واقعاً کمک کرد تا روی هدف متمرکز شویم. و از آنجایی که ما دائماً اطلاعات را در بین تیم های Resident Evil به اشتراک می گذاریم، این واقعاً به ما کمک می کند تا بهترین بازی ترسناک بقا را که تا به امروز ساخته شده پدید آوریم.

خواهید دید که ما از Resident Evil 4 الهام زیادی گرفته ایم. تیم تلاش زیادی برای ایجاد یک احساس واقعی کرده است. در این بازی سورپرایز های بسیاری برای شما وجود دارد. بازیکنان تعادل جنگ، اکتشاف و حل معما را پیدا خواهند کرد.

Resident Evil 4

Resident Evil 4

نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا می تواند به خوبی Resident Evil 4 باشد؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کاش ریمیک ۴ رو نسازن ، همین خودش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا