پوکو امروز از لوگو و نماد جدیدش رونمایی کرد. این شرکت می گوید که تمایل دارد با تغییرات جدید “جنون” را دوباره تعریف کند! بر این اساس، ایموجی که در لوگو جدید پوکو استفاده شده است؛ نشان دهنده کمی عصبانیت، جنون و کمی خوبی است.
پوکو امروز لوگو تجاری جدید خود و نماد این شرکت را رونمایی کرد. به نقل از gizmochina، هویت بصری جدید؛ در حال حاضر، منحصر به بخش تجاری هند است. این شرکت همچنین عنوان جدیدی را نیز به نمایش درآورد – Made of Mad .
ظاهراً ، لوگو جدید برای ایجاد حالت احساسی گیج کننده در ذهن عموم است. نشانگر این موضوع است که هر فردی به دنبال گزینه های جدید و دیگری است. نماد جدید شرکت اوپو به جای ‘O’ در لوگو جدید P’O’CO ظاهر می شود. همان طور که در زیر می بینید، از چهار شاخص تشکیل شده است:
Poco در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک برند فرعی از شیائومی شروع به کار کرد و کاربران علاقه مند به گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه را هدف قرار داد. این برند سال گذشته مستقل شد و اکنون جدا از شیائومی کار می کند.
با این وجود، علی رغم اصرار این شرکت به استقلال، پوکو هنوز هم سخت افزارهای تولیدی و حتی طراحی ها را با دستگاه های شیائومی به اشتراک می گذارد و چندین گوشی پوکو با نام تجاری دستگاه های شیائومی تولید و عرضه شده اند.
POCO به عنوان یک برند مستقل ۱ ساله است و این شرکت در تلاش است تا خود را به عنوان یک مارک متمایز از شیائومی نشان دهد. اولین قدم برای مستقل شدن لوگو و شعار جدید است که به نظر می رسد این شرکت اولین گام را در مسیر توسعه و استقلال برداشته است.
طبق آخرین آمارها و نتایج منتشر شده، پوکو در حال حاضر از نظر میزان فروش گوشی های هوشمند، سومین برند بازار بزرگ هندوستان محسوب می شود.
به نظر شما اولین لوگو شرکت پوکو جذاب است؟ آیا این نماد برای یک شرکت فناوری مناسب است؟!
شیطان مهربان
شوخیه دیگه نه؟
اگر واقعی باشه فاجعه اس یعنی چی مگه مهد کودکه
یاد نقاشی های پیش دبستانم افتادم
هان هیم یا ۵ ساله از چین طراح این لوگو😂😂
خوب شد نماد پرنده سه پای جومونگ رو براش نذاشتن😂😂
زیاد جالب نیست نپسندیدمش 😐