حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دوربین پیکسل ها احتمالا سخت افزاری است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل، مشکلات

چند ماهی است که در فروشگاه نرم افزاری پلی استور تعداد قابل توجهی از نظرات انتقادی برای نرم افزار دوربین گوگل ثبت شده است. آنچه اکنون مشخص شده این است که لزوما نرم افزار مقصر عملکرد ناخوشایند نیست. این مشکلی است که برای گوشی های پیکسل اتفاق می افتد، بیشتر سخت افزاری است. همزمان با انبوه شکایات مربوط به تلفن های سری Pixel 2 و Pixel 3 در سال گذشته یا همین موضوع فعلی، حالا می دانید که این مسئله کجاست. بله! مشکل دوربین پیکسل ها احتمالا سخت افزاری است.

مشکل دوربین پیکسل

به گفته برخی از کاربران دستگاه های Pixel 2 و Pixel 3 ، دوربین اصلی در هنگام استفاده فریز می شود. این فریز شدن با یک صفحه سیاه همراه است یا برنامه به طور کامل کرش می شود. جالب اینجاست که این مسئله گاهی اوقات بر روی برنامه های شخص ثالث مانند Snapchat و Duo نیز تأثیر می گذارد.

دوربین پیکسل 3

دوربین پیکسل 3

دلیل دیگری که نشان دهنده وجود یک مشکل سخت افزاری در دوربین اصلی تلفن های Pixel به شمار می رود، این واقعیت است که حتی پس از پاک کردن داده های برنامه و حافظه پنهان نیز همچنان پابرجاست. بازنشانی به کارخانه نیز قادر به حل این مشکل نیست، بنابراین می دانید که واقعا خطا کجاست.

بسیاری از نظریه ها ادعا می کنند که به روزرسانی نرم افزار تلفن باعث ایجاد این مشکل شده است. نظریه های دیگر می گویند که آوردن آهنربا در مجاورت دستگاه می تواند مسئله را حل کند.

به نظر می رسد پیکسل ۲ بیشترین تأثیر را در اشکال دوربین داشته باشد. سپس برخی از کاربران پیکسل ۳، پیکسل 3a و پیکسل ۴ نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند. طبق گفته Android Police، گوگل خود اخیراً اذعان کرده است که فرسودگی سخت افزار می تواند ناشی از بروز این پیام های خطا هنگام استفاده از برنامه دوربین باشد.

گوگل از کاربران دارای این مشکل دعوت کرده است تا با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند و به آنها اجازه دهند تا با تیم متخصص خود این موضوع را بررسی کنند تا از حقایق مطلع شوند. تنها پس از انجام یک مطالعه کافی مبتنی بر داده همراه با تجزیه و تحلیل رفتار سخت افزار، می توان واقعاً دانست که علت واقعی چیست.

شما پیکسل ۳ یا پیکسل ۲ دارید؟ این مشکل را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

برای من یکی که سری پیکسل هیچوقت جذاب نبودن

MohammadFarhaadi

یا نمایشگر تقش در میاد یه دوربین یا فاصله قاب یا …!همیشه با اون قیمت نجومی و بدون هیچ چیز جذابی مشکل دارن.

Milad7

پیکسل بدون مشکل هم داشتیم؟🤪

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)