حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور از تحریم‌ها با دستگاه بسته‌بندی و دستگاه خشک‌کن میوه

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مشکلات پیش روی واردات و تحریم‌ها فرصت بسیار خوبی را برای عرض‌اندام تولیدکنندگان ماشین‌آلات بسته‌بندی و خشک‌کن داخل کشور فراهم کرده است. این محدودیت‌ها نه‌تنها مشکل ساز نبوده بلکه نتیجه معکوس داشته است. تعداد شرکت‌های کوچک بزرگ ماشین‌سازی ایرانی رونق یافته و هرروز رو به افزایش است.

شرکت behfarmachine.com یکی از این تولیدکنندگان ماشین‌آلات خشک‌کن و بسته‌بندی است که در سطح استانداردهای جهانی کارکرده و رشد بسیار خوبی هم داشته است. در این مطلب انواع دستگاه‌های بسته‌بندی و دستگاه خشک‌کن میوه بهفر ماشین را با توضیحات و لینک خرید معرفی خواهیم کرد. این ماشین‌آلات کاملاً بومی‌سازی شده و 100% توسط مهندسان ایرانی طراحی و تولید می‌شوند…

انواع دستگاه بسته‌بندی بهفر ماشین البرز

این مجموعه ماشین‌آلات بسته‌بندی خود را در چندین مدل و در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌کند.

دستگاه بسته‌بندی توزین دار (تمام‌اتوماتیک)

این ماشین‌آلات از نمونه تولیدات تمام‌اتوماتیک این مجموعه محسوب شده و در ظرفیت‌های 2،4،6 و 12 توزین ،طراحی و تولید می‌شوند. با افزایش توزین یا کاپه ها، سرعت بسته‌بندی هم افزایش پیدا می‌کند. این نمونه ماشین‌آلات مجهز به هوش مصنوعی بوده و دقت وزن‌کشی بسیار بالایی دارند.

دقت وزن‌کشی دستگاه بسته‌بندی توزین دار در حد 1 گرم است. دستگاه‌ بسته‌بندی توزین دار، محبوب‌ترین نمونه در میان تولیدکنندگان محصولات بسته‌بندی‌شده غذایی و شیمیایی است. دستگاه‌های بسته‌بندی توزین دار بهفر ماشین در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولید می‌شوند.

نمونه مکانیک دوتکه بوده و ارتفاع بیشتری دارد. این دستگاه با برق 3 فاز کارکرده و مناسب تولیدکنندگان کارخانه‌ای و فضاهای صنعتی است. اما در نمونه پنوماتیک دستگاه ارتفاع کوتاه‌تری داشته و یک‌تکه است. این نمونه قابلیت کارکرد با برق تک فاز را داشته و مناسب برای مشاغل کارگاهی و مکان‌های غیر صنعتی است. نمونه ماشین‌آلات پنوماتیک بهترین گزینه برای مشاغل نوپا و کارآفرینان محسوب می‌شوند.

ماشین‌آلات بسته‌بندی توزین دار بهفر ماشین

ماشین‌آلات بسته‌بندی توزین دار بهفر ماشین

دستگاه کیسه‌پرکن

این نمونه ماشین‌آلات مخصوص پر کردن کیسه و کارتون‌های وزن بالای مواد غذایی و شیمیایی گرانولی (دانه‌بندی شده) هستند. دستگاه‌های کیسه‌پرکن بهفر ماشین در 3 ظرفیت تک توزین، دو توزین و 4 توزین طراحی و تولید می‌شود. ماشین‌آلات کیسه‌پرکن در نمونه‌های نیمه اتوماتیک و تمام‌اتومات طراحی‌شده و همانند نمونه‌های توزین دار در دو مدل تک فاز و 3 فاز تولید می‌شوند.

نمونه تک توزین تنها در مدل نیمه اتوماتیک، نمونه 2 توزین در دو مدل نیمه و تمام‌اتومات و نمونه 4 توزین تنها در مدل تمام‌اتوماتیک طراحی و تولید می‌شود. در نمونه‌ی نیمه اتوماتیک نیاز به یک اپراتور برای نگاه‌داشتن کیسه در زیر نازل و فشردن پدال برای ریزش محصول وجود دارد.

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن بهفر ماشین

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن بهفر ماشین

دستگاه ساشه

این ماشین‌آلات که به دستگاه‌ بسته‌بندی تک‌نفره هم مشهور هستند، برای بسته بندی‌های مواد غذایی و شیمیایی زیر 100 گرم طراحی‌شده‌اند. سس‌های تک‌نفره یا نمک و فلفل یک‌بارمصرف نمونه‌هایی از بسته‌بندی‌های دستگاه ساشه هستند.

این دستگاه حجم و وزن پایینی داشته و در دو مدل دستگاه ساشه مایع و دستگاه ساشه پودری تولید می‌شود. نمونه دستگاه ساشه مایع مخصوص بسته‌بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی غلیظ و رقیق بوده و نمونه ساشه پودری انواع مواد پودری یا گرانولی دانه‌ریز را بسته‌بندی می‌کند.

سرعت این دستگاه بالا بوده و خود به‌عنوان یک خط تولید مستقل عمل می‌کند. از طرفی قابلیت کارکرد با برق تک فاز و 3 فاز را دارد. این نمونه بهترین گزینه برای تولیدکنندگان با محدودیت فضا و سرمایه است.

دستگاه تی‌بگ

این دستگاه همان دستگاه بسته‌بندی چای نپتون است. دستگاه بسته‌بندی تی‌بگ قابلیت پک کردن انواع چای و دم‌نوش‌های گیاهی در بسته‌بندی‌های کوچک و تک‌نفره را دارد. این نمونه ماشین هم همانند نمونه‌های دیگر مجموعه بهفر ماشین با برق تک یا 3 فاز کارکرده که بسته به نیاز و خاسته مشتری قابل سفارشی‌سازی است.

حجم این دستگاه حتی از نمونه ماشین‌آلات ساشه هم کمتر بوده و آلودگی صوتی زیادی هم ندارد. این دستگاه را می‌توان در فضاهای خانگی هم راه‌اندازی کرد. تنها کافی است که مخزن دستگاه را از چای یا دم‌نوش موردنظر پر کرد. دستگاه تی‌بگ به شکل کاملاً خودکار اقدام به بسته‌بندی کیسه‌های کوچک چای خواهد کرد.

ماشین‌آلات ساشه و تی‌بگ

ماشین‌آلات ساشه و تی‌بگ

دستگاه بسته‌بندی پودری

تا اینجای کار ماشین‌آلاتی را معرفی کردیم که اغلب برای محصولات گرانولی دانه‌ریز و درشت طراحی‌شده‌اند. اما دستگاه بسته‌بندی توزین دار، مختص بسته‌بندی مواد پودری است. این دستگاه همانند نمونه‌های دیگر ماشین‌آلات این مجموعه در دو مدل مکانیک و پنوماتیک تولیدشده و قابلیت کار با برق تک فاز و یا 3 فاز را دارد.

دستگاه بسته‌بندی قوطی پر کن

این دستگاه تنها در نمونه تمام‌اتوماتیک طراحی‌شده و مخصوص پر کردن انواع قوطی‌های فلزی و پلاستیکی است. دستگاه قوطی پر کن ،بیشتر برای تولید و بسته‌بندی انواع ادویه و یا محصولات غذایی و شیمیایی گرانولی دانه‌ریز یا پودری استفاده می‌شود.

 

انواع دستگاه خشک‌کن میوه

دستگاه خشک‌کن میوه بهفر ماشین البرز با بهترین روش که همان رطوبت‌گیری حرارتی است، انواع مواد غذایی و شیمیایی را خشک می‌کند. این ماشین در 3 مدل مختلف طراحی و تولید می‌شود.

دستگاه خشک‌کن تک و دو کابین

شکل ظاهری این ماشین‌آلات همانند یک یخچال ساید بای ساید است. در نمونه تک کابین دستگاه مجهز به یک اتاقک است. اما در نمونه دو کابین با افزایش یک کابین بیشتر، ظرفیت تولید افزایش پیدا می‌کند. نمونه تک کابین مناسب مشاغل کوچک و نمونه دو کابین مناسب مشاغل با ظرفیت تولید متوسط است.

این دستگاه می‌تواند به چرخ مجهز شده و با برق تک و یا 3 فاز هم کار کند. دستگاه‌های خشک‌کن کابینی قابلیت کارکرد در یک انباری کوچک و یا حیاط منزل مسکونی را دارد.

ماشین‌آلات خشک‌کن

ماشین‌آلات خشک‌کن

دستگاه خشک‌کن تونلی

این نمونه دستگاه به شکل تونل دو سرباز بوده و در دو مدل واگنی و نواری طراحی و تولید می‌شود. دستگاه خشک‌کن تونلی ظرفیت تولید بالایی داشته و مناسب مجموعه‌های بزرگ با ظرفیت تولید بالا است.

چرا دستگاه بسته‌بندی و دستگاه خشک‌کن میوه ایرانی؟

1-قیمت پایین‌تر

نمونه ماشین‌آلات وارداتی قیمت چندین برابری به نسبت نمونه‌های تولیدات ایرانی دارند. درست است که شاید فناوری به‌روزتری داشته باشند. اما این فناوری در داخل ایران بومی‌سازی نشده است. همین نکته ریسک خرید این نمونه ماشین‌آلات را افزایش می‌دهد.

2-خدمات پس از فروش بهتر

اغلب محصولات خارجی نمایندگی درستی در ایران نداشته و خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه نمی‌دهند. اگر هم خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهند، سرعت خدمات‌رسانی بسیار پایینی دارند. از طرفی هزینه تعمیرات نمونه‌های چینی و اروپایی چندین برابر نمونه‌های ایرانی است.

اما تولیدکنندگان ایرانی ماشین‌آلات خشک‌کن و بسته‌بندی ایرانی با سرعت بیشتری خدمات پس از فروش خود را ارائه می‌کنند. از طرفی کلیه قطعات در داخل ایران تولید می‌شود. درنتیجه هزینه قطعات یدکی بسیار ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی است. این دو دلیل مهم خرید دستگاه بسته‌بندی ایرانی را کاملاً توجیه می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات