حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوئیس دریافت مالیات از طریق بیت کوین را آغاز کرد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

سوئیس، پذیرش مالیات از طریق ارز های دیجیتال را آغاز کرد. این اولین بار است که یک کشور اروپایی در سطح گسترده اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال و بیت کوین می کند.

دریافت مالیات از طریق بیت کوین در سوئیس

مقامات کشور سوئیس اعلام کردند که از ماه فوریه ۲۰۲۱، شهروندان و شرکت های مستقر در استان Zug این کشور می توانند تا سقف ۱۰۰ هزار فرانک سوپیس (تقریبا ۱۱۰ هزار دلار) از مالیات های خود را به صورت ارزهای دیجیتال و به خصوص ارزهای بیت کوین و یا اتریوم، پرداخت کنند. پرداخت مرحله ای از طریق ارز های دیجیتال پذیرفته نمی شود و این پرداخت ها باید به صورت تمام و کمال و یک جا انجام شود.

به نقل از coindesk، از استان Zug در این کشور با عنوان Crypto Valley (دره ی ارزهای دیجیتال) یاد می شود. دلیل این موضوع قوانین آزاد بلاک چینی و ارزهای دیجیتال این منطقه می باشد که باعث شده تا بسیاری از شرکت ها، مقر اصلی خود را در این ناحیه تاسیس کنند.

بیت کوین

دریافت مالیات از طریق بیت کوین

Heinz Tannler، مدیر مالی این استان گفت:

“به عنوان خانه ی  Crypto Valley، این موضوع برای ما مهم است تا بتوانیم استفاده ی آسان ارز های دیجیتال در زندگی روز مره را ارتقا دهیم.”

در این فرایند، شرکت کارگزاری و فراهم آورنده ی سرویس مالکیت دارایی Bitcoin Suisse نیز با این استان همکاری دارد و هدف آن تبدیل پرداخت های ارز های دیجیتال به فرانک سوئیس برای ارائه به دفتر مالیاتی این کشور می باشد.

 

ایلان ماسک خالق بیت کوین است؟😮

 

طبق اطلاعات وب سایت Zug Canton، ساکنان این منطقه می توانند گزینه ی پرداخت مالیات به وسیله ی ارز های دیجیتال را انتخاب کنند. پس از انتخاب این گزینه، ایمیلی ارسال می شود که آن ها را به یک صفحه ی پرداختی مخصوص ارز های دیجیتال راهنمایی می کند. در این وب سایت عنوان شده است در حال حاضر فقط ارزهای اول و دوم مارکت ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین و اتریوم قابل پذیرش هستند و شهروندان این استان با ارزهای دیگر نمی توانند پرداختی را انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی