حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی صفحه نمایش های آیفون تاشو را می سازد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

گزارش های جدیدی منتشر شده است که اپل ممکن است از LG Display برای توسعه آیفون تاشو آینده خود کمک بگیرد. ظاهرا قرار است غول فناوری کره جنوبی پنل های OLED انعطاف پذیر این سری از آیفون ها را تامین کند.

ال جی صفحه نمایش های آیفون تاشو را تامین خواهد کرد

طبق گزارش DigiTimes که در سایت WCCFTech منتشر شده است، ال جی ممکن است تأمین کننده پنل های OLED سری جدید آیفون های تاشو باشد که قرار است به زودی توسط اپل تولید می شود. در حالی که هنوز این خبر از سوی هیچ کدام از طرفین تأیید نشده  است.

گزارش های قبلی اشاره داشتند که سامسونگ تنها تأمین کننده این صفحات تاشو برای غول مستقر در کوپرتینو است. این بدان معناست که هر دو شرکت ممکن است نمایشگرهای آیفون تاشو آینده را تأمین کنند. در حالی که حتی شایعه شده است که ال جی به فناوری و تکنولوژی توسعه این نوع نمایشگرها نیز به اپل کمک خواهد کرد.

آیفون تاشو

آیفون تاشو

اخیراً، در مورد سری آیفون ۱۳ که دارای صفحه نمایش LTPS است نیز گزارش هایی منتشر شده بود، بنابراین ال جی ممکن است در این زمینه نیز نقشی داشته باشد و بخواهد سطح همکاری هایش را با شرکت اپل بیش از پیش گسترش دهد.

متأسفانه، در این گزارش هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این آیفون تاشو یا ارائه جزئیات دقیق دیگر درباره همکاری شرکت اپل با سایر شرکت ها ذکر نشده است. هرچند، قبلا گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه گوشی تاشو آینده شرکت اپل، مشابه گلکسی Z Flip سامسونگ طراحی و تولید خواهد شد.

آیفون تاشو

آیفون تاشو

در این گزارش همچنین اشاره شده است که در صورتی که مانع بزرگی پیش روی اپل قرار نگیرد و این شرکت با اتفاق خاصی در این زمینه مواجه نشود، می توانیم در سال ۲۰۲۳، شاهد معرفی و عرضه این مدل از سوی اپل باشیم. علاوه بر این، گزارش دیگری نیز منتشر شده است و به احتمال کار اپل بر روی دو نمونه اولیه از آیفون های تاشو اشاره کرده بود که اولین نسخه آن شامل طرح تاشو بود و از دومین هنوز هیچ خبری منتشر نشده است.

باید منتظر ماند و دید آیا اپل می تواند با قدرت و بدون نقص وارد عرصه رقابت گوشی های تاشو شود یا خیر. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اپل حتی یه سنسور فینگرپرینت اپتیکال رو از دارندگانش مجروم کرده

Mahdi

اپل تا مطمئن نشه حتی سراغ طراحی این جور موبایل ها نمیره

Milad7

پس کیفیتشون تضمین شده است!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی