حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست بی سیم ایکس باکس به قیمت ۹۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | کنسول بازی، مایکروسافت

هدست بی سیم Xbox برای دستگاه های Xbox Series X ، Xbox Series S ، Xbox One و البته ویندوز ۱۰ معرفی شده است. هدست بی سیم ایکس باکس از رنگ مشکی برخوردار بوده و دارای ویژگی هایی مانند قطع خودکار صدا (auto-mute)، جدا کردن صدا (voice isolation) و جفت شدن مستقیم با یک کنسول است.

هدست بی سیم ایکس باکس

هدست بی سیم Xbox با پشتیبانی ازWindows Sonic ، Dolby Atmos و هدفون DTS:X ارائه می شود. این هدفون دارای صفحات چرخشی روی هر گوش می باشد که به شما امکان می دهد میزان صدا و تعادل بازی / گپ را تنظیم کنید. این شبیه کاری است که مایکروسافت با هدفونهای Surface خود انجام داد.

قیمت هدست بی سیم ایکس باکس در ایالات متحده ۹۹ دلار بوده و برای پیش خرید آماده است.  با این حال، به نظر می رسد که هدفون ها موجودی زیادی ندارند و گزینه پیش سفارش دیگر در دسترس نیست. فروش هدست بی سیم Xbox از یک ماه دیگر در بازارهای منتخب آغاز می شود.

هدست بی سیم Xbox توسط درایورهای ۴۰ میلی متری ساخته می شود که از دیافراگم کامپوزیت کاغذ و آهنربا نئودیمیم ساخته شده اند. دامنه پاسخگویی آنها از 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است. این هدست با استفاده از بلوتوث 4.2 متصل می شود و از رمزگذار SBC پشتیبانی می کند. یک درگاه USB Type-C وجود دارد که به شما امکان می دهد باتری لیتیوم یون داخلی را شارژ کنید که طبق ادعای شرکت می تواند حداکثر 15 ساعت عمر باتری داشته باشد. همچنین به لطف شارژ سریع،این هدست ۳۰ دقیقه شارژ می تواند حدود چهار ساعت عمر باتری داشته باشد. هدست بی سیم Xbox در مدت ۳ ساعت کاملاً شارژ می شود.

مایکروسافت می گوید دستگاه های ویندوز ۱۰ برای کار با هدست بی سیم Xbox به بلوتوث 4.2 یا بالاتر، آداپتور Xbox Wireless و یا کابل USB Type-C نیاز دارند.  برخی از ویژگی های گفتگوی صوتی به عضویت Xbox Game Pass Ultimate یا Xbox Live Gold نیاز دارند.

این هدفون دارای یک باند فلزی با بالشتک فوم است در حالی که گوشواره ها دارای یک طراحی بیضی شکل با چرم و کف پلی اورتان هستند.  میکروفون دارای طراحی بوم خمشی است که در صورت عدم استفاده می توان آن را محکم کند.  یک نشانگر LED وجود دارد که به شما اعلام می کند میکروفن روشن یا خاموش باشد.

از نظر دکمه ها، دکمه روشن / خاموش هدست بی سیم Xbox، دکمه قطع کردن، یک صفحه چرخشی در گوش چپ برای تعادل بازی / چت و یک صفحه چرخشی در گوش راست سمت راست برای کنترل میزان صدا روی این هدست قرار دارد.

این هدست از Windows Sonic ، Dolby Atmos ، DTS Headphone: X در Xbox Series X ، Xbox Series S و Xbox One پشتیبانی می کند. همچنین کاربران می توانند تنظیمات اکولایزر ، قطع خودکار ، روشنایی LED ، تقویت باس و تنظیمات میکروفون را از طریق برنامه Xbox Accessories تنظیم کنند. وزن هدست بی سیم Xbox برابر 312 گرم است.

نظر شما درباره هدست مایکروسافت برای ایکس باکس و ویندوز ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

گرون

Mahdi

تو ایران میشه ۳میلیون 😂😂

Milad7

والا مفته خخخخخخ تو ایران 3 تومن در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)