حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رتبه دوم فروش آنلاین گوشی های هوشمند در بازار روسیه!

برند سامسونگ چند سالی است که توانسته درصد قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند کشورهای مختلف را تصاحب کند. اما به نظر می رسد با ورود رقبای جدید به بازار گوشی های هوشمند، جایگاه و میزان فروش این شرکت بیش از گذشته در خطر باشد. سامسونگ در فروش آنلاین گوشی های هوشمند در بازار روسیه نتوانست به مانند سال های قبل جایگاه نخست را داشته باشد و به جایگاه دوم سقوط کرده است. حدس می زنید رتبه نخست فروش را چه برندی دارد؟!

فروش آنلاین گوشی های هوشمند در بازار روسیه

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقات بازار Counterpoint Research و به نقل از sammobile، سامسونگ ۲۷ درصد از فروش گوشی های هوشمند را  طی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی به خود اختصاص داده است. طبق انتظار برند چینی شیائومی با ۳۱ درصد از کل فروش تلفن های هوشمند در بازار آنلاین روسیه توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد. اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به رتبه سوم فروش آنلاین رسید و توانست به لطف فروش گسترده سری آیفون ۱۲ در بین سه شرکت اول قرار گیرد.

دیروز در خبری که در ترنجی منتشر شد، شیائومی توانتسته بود عنوان پرفروش ترین برند موبایل بازار هند در سال ۲۰۲۰ را تصاحب کند. به نظر می رسد در روزها و ماه های آینده باید منتظر اخبار بیشتری از این شرکت در زمینه گوشی های هوشمند باشیم چرا که با اعمال سیاست های خود خیلی خوب توانسته است در دو بازار بزرگ هند و روسیه از سایر رقبا پیشی بگیرد و بیشترین میزان فروش را داشته باشد.

اگرچه فروش کل گوشی های هوشمند نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است اما فروش آنلاین گوشی های هوشمند در بازار روسیه به لطف همه گیری ویروس کرونا با افزایش رو برو شده است. فروش آنلاین تلفن های هوشمند ۳۵ درصد از فروش کلی در این کشور را به خود اختصاص داده است.

شیائومی

شیائومی

متوسط ​​قیمت فروش گوشی های هوشمند در روسیه با وجود همه گیری سال گذشته به ۲۵۸ دلار افزایش یافت. مصرف کنندگان در این کشور تلفن های هوشمند نسبتا گران تری را در سال ۲۰۲۰ خریداری کردند.

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ به لطف طراحی و عملکرد بهتر و قیمت پایین تر نسبت به سری گلکسی اس ۲۰، در سراسر جهان فروش بسیار خوبی دارند. باید دید فروش گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۱ در بازار روسیه به چه صورت خواهد بود و آیا سامسونگ می تواند جایگاه نخست را از شیائومی پس بگیرد و یا این که در آینده باید به حضور در جایگاهی غیر از اولی عادت می کند!  نظر شما چیست؟ برنده رقابت شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند چه برندی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه

Farhad

سامسونگ اگر تغییر استراتژی ندهد بازار های دیگری هم از دست میدهد
تازه اول داستانه

m.b

😂 خداییش عاشق تیتراتون و تطابقش با سایت منبع و با متن شدم!…

Milad7

روسیه 😐 یکی از منفور ترین کشورهای جهان!

persepolis

من نمی دونم عزیز روسیه چه هیزم تری بهت فروخته!.
واقعا بگو
لطفا بگو
کشوری که هر کمکی از دستش بر اومده انجام داده…

ali.reza.9821

بازار اندرویدی دنیا ، حالا کنار سامسونگ ، شیائومی اومده که تا سالیان قبل هواوی بود ولی بخاطر تحریم مخصوصا خدمات گوگل و قیمت های کذایی و اپدیت دهی افتضاح ، شیائومی جاش رو گرفت و الحق هم که لایقش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی