حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F62 سامسونگ با Exynos 9825 و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری رسما در هند معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی F سامسونگ برای بازار هند است. جدیدترین عضو این سری امروز رسما معرفی شده است. گلکسی F62 سامسونگ با Exynos 9825 و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شده که می تواند یک گزینه وسوسه کننده باشد.

گلکسی F62

سامسونگ سرانجام پس از تیزرهای ماه اخیر، دومین دستگاه از سری F خود را معرفی کرد. گلکسی F62 سامسونگ دومین عضو از خانواده خود است و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری را ارایه می کند. این حجم باتری زیاد می تواند برای کابرانی که عمر باتری برای آن ها اهمیت دارد، یک گزینه خیلی خوب به شمار برود. البته به یاد داشته باشید که حجم باتری بالا همیشه به معنی عمر باتری بالا نیست.

گلکسی F62

گلکسی F62

سامسونگ سال گذشته Galaxy M51 را با همین باتری حجیبم به بازار عرضه کرد. شش ماه بعد و حالا گلکسی F62 جانشین معنوی آن است که با همان قیمت اما با مشخصات داخلی پیشرفته تر ارایه می شود.

سامسونگ می گوید پردازنده مهمترین چیز برای مصرف کنندگان در این بخش (میان رده) است. در حالی که رقبا تراشه های میان رده کوالکام و مدیاتک را انتخاب می کنند، گلکسی F62 از چیپست پرچمدار قدیمی Exynos 9825 پشتیبانی می کند. همین پردازنده ۷ نانومتری در سری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ (در سال ۲۰۱۹) استفاده شد. تراشه مذکور با 128 گیگابایت حافظه UFS 3.0 و 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم جفت می شود. سامسونگ ادعا می کند که این ترکیب بهتر از Snapdragon 765G است.

گلکسی F62 با اگزینوس ۹۸۲۵

گلکسی F62 با اگزینوس ۹۸۲۵

سامسونگ Galaxy F62 با ضخامت 9.5 میلی متر و وزن 218 گرم برای یک دستگاه ۶.۷ اینچی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری واقعا جذاب است. در جلو یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن FHD+، رفرش ریت ۶۰ هرتز و دوربین سلفی موجود در سوراخ نمایشگر دیده می شود. این نمایشگر توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود اما اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور کناری تعبیه شده است.

دوربین گلکسی F62

دوربین گلکسی F62

برای دوربین چهارگانه قاب پشتی گلکسی F62 شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. امکاناتی مانند Single take ، حالت pro ، حالت شب نیز موجود است.

سامسونگ Galaxy F62 یک باتری بزرگ 7000 میلی آمپری را ارایه  می کند و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند. همچنین می توان از آن برای شارژ سایر دستگاه های USB C استفاده کرد. این دستگاه به صورت پیش فرض Android 11 را با One UI 3.1 ارایه خواهد کرد. Samsung Pay با NFC نیز پشتیبانی خواهد شد.

باتری گلکسی F62

باتری گلکسی F62

نظر شما درباره میان رده جدید مخصوص بازار هند سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عالی قیمت بی نظیر کیفیت خوب
دوربین 150 4K عالی قیمت خوب پردازنده بی بدیل

ممد بمولا

سامسونگ لعنتی از چه چیزی استفاده میکنی که گوشیت با باتری 7000 215 گرم شده!
گوشی من با باتری 5020 209 گرمه
می10تی لایت با باتری 4820 218 گرمه
بعد این با 7000 شده 215 گرم!

درکل معمولیه

Mahdi

گلاستیک 😅

ramin123

کلا فریم و پشتش پلاستیکه

Faraz

من ام پنجاه و یک گرفتم فوق العادس هم صفحه نمایش هم باتریش ..این شد گوشی از صب تا شب باهاش کار مکنم استفاده سنگین بازم یه عالمه شارژ داره واقعا لذت بخشه

Milad7

مبارکت باشه به شادی استفاده کنی 🙂

Mahdi

گوشیه خوبیه نسبت به قیمتش ولی ایران نمیاد 😐😐

Mahdi

گوشی خوبیه ولی من اج اس موتورولا رو ترجیح میدم که جهانیش میشه هم قیمت این

Taha

منم هم نظرم👍

ramin123

گوشی خوبیه

ramin123

الان رفرش ریت صفحه رو دیدم یکم خورد تو ذوقم

Darth Vader

خوبه ولی کاش صفحه نمایشش حداقل 90 هرتز بود.

ali_s

یکی از بهترین میانرده هاش

Finch

عملا دست و بال ردمی رو برای استفاده از 855 یا حتی 845 رو باز کرد برای میان ردها

MORTEZA

خیلی فکر خوبیه استفاده از پردازنده های پرچمدار قدیمی تو میان رده های جدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)