حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای مفهمومی گلکسی Note 21 FE را ببینید، جذاب!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، کانسپت

ده سال از معرفی سری اول گلکسی نوت توسط سامسونگ گذشته است. اما شایعاتی مبنی بر توقف تولید نوت وجود دارد. این موضوع هنوز تایید نشده است و خود سامسونگ در دسامبر ۲۰۲۰ آن را تکذیب کرد و اعلام کرد با تمام توان در حال آماده سازی سری گلکسی نوت برای امسال هستند و تاکید کرد هنوز هم متعهد به عرضه سری گلکسی نوت هستند. در ادامه رندر مفهمومی گلکسی Note 21 FE را به نقل از gizmochina می بینیم.

رندرهای گلکسی Note 21 FE

از این منظر، Letsgodigital پیش بینی می کند که سامسونگ جانشین سری Galaxy Note 20 را تقریبا در اوت امسال معرفی می کند و ممکن است شامل نسخه فن ادیشن نیز باشد. سامسونگ در سپتامبر سال گذشته، مدل Galaxy S20 FE را روانه بازار کرد. بنابراین خیلی بعید نیست که این شرکت نسخه گلکسی Note 21 FE را نیز عرضه کند.

گلکسی نوت 21 FE

رندر مفهومی گلکسی نوت 21 FE

اینها فقط حدس و گمانه زنی هستند اما یک طراح گرافیک ایتالیایی به نام Giuseppe Spinelli معروف به Snoreyn، یک دید کلی در مورد شکل ظاهری گلکسی Note 21 FE به ما داده است. این طراح، تعدادی رندر از گلکسی Note 21 FE در رنگ سفید فانتوم منتشر کرد.

طرح مفهومی گلکسی نوت ۲۱ اولترا سامسونگ را ببینید

رندر گلکسی نوت 21 FE

رندر مفهومی گلکسی نوت 21 FE

با در نظر گرفتن اینکه این طرح ها مفهومی هستند می توان گفت که جعبه گوشی نسبت به سال گذشته ابعاد کوچک تری دارد. ابعاد کوچک جعبه احتمالا به دلیل نبود شارژر و هندزفری است. سری گلکسی S21 پیشتر این اقدام را انجام داده بودند و ممکن است این روند در همه موارد صدق کند.

رندر مفهومی گلکسی نوت 21 FE

رندر مفهومی گلکسی نوت 21 FE

این طراح تصور می کند که گلکسی Note 21 FE با طراحی تمام صفحه و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش عرضه شود. در مورد پنل پشتی باید گفت که دارای دوربین سه گانه ای است که به طور عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته اند. هرچند که به نظر می رسد پنل جلویی، صفحه ای مسطح باشد، اما پنل پشتی با لبه های خمیده طراحی شده است.

اگر سامسونگ، Galaxy Note 21 FE را به همین سبک طراحی کرده باشد، عالی می شود. نظر شما درباره این رندر و طراحی این مدل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نظری ندارم فقط یکدل نه صددل عاشقش شدم از خرید k40proمنصرف میشم اگه این بیاد

Milad7

فعلا که نمیشه نظر داد باید منتظر موند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی