حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای اجاره آپارتمان در شمال و شرق تهران از کیلید استفاده کنید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

درحالی‌که بسیاری از افراد در انتظار کاهش قیمت مسکن هستند عباس شوکتی عضو انجمن انبوه سازان با اشاره به اینکه 50 تا 70 درصد قیمت مسکن در مدت اخیر حباب بوده، بر این باور است که در چندماهه گذشته جهش قیمتی ناشی از ورود سوداگران به این بازار بوده است که پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده شاهد نزول قیمت‌ها در این بازار باشیم و در اردیبهشت‌ماه کاهشی 20 درصدی را در این بازار رویت کنیم.

اجاره آپارتمان در جردن

اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای معروف، پرطرف‌دار و البته جوان‌پسند هستید، انتخاب محله جردن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. محله جردن که با نام‌های آفریقا و نلسون ماندلا نیز شناخته می‌شود محله‌ای اعیان‌نشین و لوکس در مرز بین مناطق 1، 3 و 6 شهرداری تهران است که علاقه‌مندان به زندگی لاکچری با خرید و اجاره آپارتمان در جردن می‌توانند تجربه خوبی را در این محله داشته باشند.

محله جردن که از شمال با الهیه، از جنوب با میدان آرژانتین، از غرب با خیابان ولیعصر و از شرق با بزرگراه مدرس همسایه است به دلیل دسترسی به بزرگراه همت، مدرس، حقانی، نیایش و خیابان‌های معروفی همچون میرداماد، ظفر، وزرا، گاندی، بیهقی، ونک، آرژانتین، الهیه، کاووسیه و امانیه یکی از محله‌های خوش مسیر تهران به شمار می‌رود اما تمامی این موارد باعث نشده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن در این محله جذاب شاهد ترافیک‌های سنگین عصرگاهی نباشند.

از لحاظ بافت و ساختاری معماری محله جردن می‌توان گفت که این محله مملو از خانه‌های ویلایی لوکس در کنار برج‌ها و ساختمان‌های نوساز و مدرنی است که در کوچه‌های عریض توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند به همین دلیل با توجه این شرایط متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن با هر سلیقه‌ای قادر به انتخاب ملک موردنظر خواهند بود.

محله جردن مهد سفارتخانه‌ها است زیرا در این محله وجود سفارتخانه‌هایی همچون اروگوئه، مکزیک، عمان، کنیا، سودان، سوریه، بحرین، قطر، لهستان، فیلیپین، کویت، نیجریه، بنگلادش، یونان و سرکنسولگری ایتالیا زمینه‌ای را ایجاد کرده که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن را تروریست‌ها و حتی شاغلان این سفارتخانه‌ها تشکیل دهند.

اما علاوه بر وفور سفارتخانه‌ها در محله جردن به دلیل بافت اداری – تجاری و مسکونی این محله ادارات و سازمان‌های مختلفی نیز در این محله وجود دارد. ساختمان اصلی بیمه مرکزی، ساختمان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شبکه 2 سیمای ایران از اماکن مهم این محله هستند که بر اهمیت و ارزش آن افزوده‌اند به همین منظور علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در جردن با سکونت در این محله تجربه زندگی در محله‌ای با اهمیت را خواهند داشت.

برای افرادی که نیاز به دریافت خدمات بیمارستانی و درمانی دارند این محله جردن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای زندگی باشد زیرا در این محله وجود بیمارستان‌هایی همچون هاشمی‌نژاد، محب مهر، دی و مرکز چشم‌پزشکی رازی در کنار آزمایشگاه چشم‌پزشکی جردن این امکان را فراهم کرده که در صورت ضرورت ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات پزشکی و تخصصی آنها استفاده کنند.

اما برای علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید نیز محله جردن منطقه‌ای محبوب خواهد بود زیرا در طول این خیابان به‌وفور فروشگاه‌های خاص و لوکسی ایجاد شده که در کنار مراکز خرید صاحب نامی همچون مدرن الهیه، کوئین سنتر، نگین آفریقا، آسیا، گلشهر و سرخه بازار بستری را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن علاقه‌مندان بسیاری برای خرید از این مرکز لوکس به جردن مراجعه کنند.

اجاره آپارتمان در تهرانپارس

یکی دیگر از محله‌های پرطرف‌دار و نام آشنای تهران تهرانپارس است این محله که در شمال شرق و شرق تهران واقع شده برای دوستداران زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا می‌تواند جذاب باشد. زیرا در این محله وفور بوستان‌هایی همچون پارک ملی خجیر، بوستان جنگلی سرخه‌حصار، یاس فاطمی و لویزان این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را تجربه کنند.

محله تهرانپارس که در مرز بین مناطق 4 و 8 شهرداری تهران قرار گرفته است از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین و جنگل‌های لویزان و شیان، از جنوب به خیابان دماوند، از شرق به بلوار پروین و از غرب با بزرگراه شهید باقری منتهی می‌شود. این محله به دو بخش تهرانپارس شرقی و غربی تقسیم می‌شود که این تقسیم‌بندی باعث شده که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس باتوجه‌به نیازهای خود در هرکدام از این مناطق اقدام به خریداری ملک و سکونت کنند.

محله تهرانپارس به لحاظ دسترسی‌های به نقاط مختلف تهران از شرایط مناسبی برخوردار است زیرا وجود بزرگراه بابایی، بزرگراه باقری، بزرگراه رسالت، بزرگراه یاسینی و بزرگراه زین‌الدین در نزدیکی این منطقه بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس بدون دغدغه به هر نقطه‌ای از تهران تردد داشته باشند

به‌طورکلی محله تهرانپارس به دو بخش تهرانپارس شرقی و غربی تقسیم می‌شود که تهرانپارس غربی از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به بزرگراه شهید باقری و از شرق به بلوار پروین می‌رسد و تهرانپارس شرقی از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به‌به خیابان طالقانی، از شرق به خیابان‌های 139 و شهید شفیعی مکرم و همچنین از غرب به بلوار پروین منتهی می‌شود.

از لحاظ ساختاری می‌توان گفت که محله تهرانپارس غربی بافتی نوساز و مدرن دارد که خانه‌ها و آپارتمان‌هایی با قیمت بالا در این منطقه ساخته شده‌اند به همین منظور افرادی که تمایل به زندگی در ساختمان‌های لوکس و مدرن را دارند با خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس غربی می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

محله تهرانپارس برای افرادی که علاقه‌مند به زندگی در شهرک‌های امن هستند نیز جذابیت خواهد داشت زیرا در این محله وجود شهرک‌های صاحب نامی چون شهرک پارس، شهرک امید و فرهنگیان اشاره کرد زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس زندگی مملو از آرامشی را در این شهرک‌ها داشته باشند.

به‌منظور رفاه حال ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس نیز در این محله مراکز خریدی همانند مجتمع تجاری سپید، پارسیان، یاس شرق، شاپرک و نارسیس شده تا افراد به‌راحتی اقلام موردنیاز خود را از همین محله خریداری کنند

اما برای افرادی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی و درمانی هستند نیز محله تهرانپارس می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای زندگی باشد زیرا در این محله وجود بیمارستان تهرانپارس، آرش و همچنین درمانگاه‌های مطرحی همانند درمانگاه خیریه اباعبدالله، ایران و موسوی این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در تهرانپارس قادر به استفاده از خدمات این مراکز باشند

اجاره آپارتمان در پاسداران

اما یکی دیگر از محله‌ها پرطرف‌دار و جوان‌پسند تهران، پاسداران نام دارد این محله جذاب که در مرز بین مناطق 3 و 4 شهرداری تهران قرار گرفته به دلیل بافت و امکانات مطلوب یکی از مناطق پر طرف‌دار تهران به شمار می‌رود بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران با سکونت در این محله زندگی جذابی را خواهند داشت.

محله پاسداران که از شمال با خیابان کلاه‌دوز، از جنوب با بزرگراه همت، از شرق با بزرگراه امام علی و از غرب با خیابان شریعتی همسایه است به دلیل دسترسی به بزرگراه‌های صیاد شیرازی و صدر است امکان ترددی سهل برای ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران را فراهم کرده تا بدون درگیری در ترافیک‌های سرسام‌آور به هر نقطه‌ای از تهران رفت‌وآمد کنند.

بافت محله پاسداران ساختاری مدرن و سنتی دارد به شکلی که وجود خانه‌های ویلایی بزرگ در کنار آپارتمان‌های لوکس با امکاناتی همچون سونا، استخر، جکوزی و روف گاردن این محله را به منطقه‌ای جذاب مبدل کرده است که افراد زیادی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران هستند.

اما متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران برای سکونت در خیابان‌های مطرح این محله نیز باید بودجه بالاتری را داشته باشند زیرا قیمت خرید و اجاره آپارتمان در خیابان‌هایی همچون ضرابخانه، احتشامیه، صاحبقرانیه، اقدسیه، فرمانیه، دروس و هروی بالا است.

 

محله پاسداران از لحاظ مراکز خرید تجاری نیز در شرایط مناسبی قرار دارد در این محله وجود برج معروف سفید، مرکز خرید پاسداران، آرتمیس، پریس سنتر، کوهستان، خانه سام، امیر، پارس، مایسا، پرنس، احتشامیه، 06، مهدی و سامان این امکان را فراهم کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران علاقه‌مندان به خرید نیز اوقات خوشی را در این محله سپری کنند.

امکانات پزشکی و درمانی نیز در این محله بسیار عالی است. بیمارستان لبافی‌نژاد، گلستان، فرمانیه، مرکز درمانی 110، بیمارستان دامپزشکی ایرانیان، کلینیک و درمانگاه نفت و همچنین مرکز توان‌بخشی سالمندان پارین در این محله شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران به‌راحتی از این مراکز استفاده کنند.

علاقه‌مندان به رستوران گردی نیز می‌توانند با اجاره آپارتمان در پاسداران اوقات خوشی را سپری کنند زیرا در طول این محله به‌وفور رستوران‌های جذاب وجود دارد که افراد مختلفی از نقاط مختلف تهران به این رستوران‌ها مراجعه می‌کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دیگه خونه که نمیشه خرید… قشر متوسط و ضعیف فقط مجبور به رهن و اجاره هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات