حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند نفر در سراسر دنیا گوشی هوشمند دارند؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

تعداد کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان امروز از سه میلیارد نفر فراتر رفته و پیش بینی می شود طی چند سال آینده با رشد چند صد میلیونی بیشتر نیز بشود. چین ، هند و ایالات متحده کشورهایی هستند که بیشترین تعداد کاربر گوشی های هوشمند را دارند.

گوشی های هوشمند

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند بخشی از زندگی کاربران شده است و نصب اپلیکیشن های مختلف روی گوشی های موبایل باعث می شود این بخش از زندگی کاربر بیشتر گسترش یافته و زمان بیشتری صرف آن شود. ارتباط با مخاطبان و آشنایان، مطالعه اخبار و روزنامه ها، جستجو در اینترنت، انجام امور بانکی، سرگرمی و بازی و دیگر اپلیکیشن های کاربردی دیگر بخشی از زندگی یک کاربران اسمارت فون (Smart Phone) می باشد.

تعداد گوشی های هوشمند در سراسر دنیا

در پنج سال گذشته، سالانه حدود ۱.۴ میلیارد گوشی هوشمند در سراسر جهان فروخته می شود که نشان دهنده افزایش تقاضا تلفن های هوشمند طی چند سال گذشته است. بازار تلفن های هوشمند هنوز پتانسیل رشد بالایی دارد، زیرا میزان نفوذ گوشی های هوشمند هنوز هم در بسیاری از کشورهای پرجمعیت، به ویژه چین و هند، کمتر از ۷۰ درصد است. درآمد بازار جهانی تلفن های هوشمند در سراسر دنیا همچنان افزایش می یابد و این به دلیل رشد متوسط ​​قیمت فروش تلفن های هوشمند و البته تعداد عرضه است.

گوشی های هوشمند

تعداد گوشی های هوشمند در ایران

آمارگیری های پیشین تعداد کاربران گوشی هوشمند را ۴۰ میلیون کاربر ایرانی اعلام کرده اما به نظر می رسد این مقدار طی این چند سال افزایش پیدا کرده و به بیش از ۵۰ میلیون کاربر گوشی هوشمند رسیده است. کاربرانی که فعالیت آن ها در شبکه همراه و اینترنت گویای تعدادی بیش از این مقدار می باشد. تعداد این کاربران هرسال افزایش یافته است که این افزایش نیز دلایلی داشته است.

افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند در کشور

از جمله دلایل افزایش کاربران گوشی هوشمند در کشور می توان به افزایش تعداد اپلیکیشن های ایرانی با زبان فارسی، تنوع محتوایی در اینترنت، معرفی برنامه های موبایلی با موضوعات مختلف، سرعت بالای اینترنت همراه و نسل چهارم و شبکه تلفن همراه و معرفی دو نوع سیستم عامل موبایل اندروید و iOS اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سالی ۱میلیارد ۴۰۰میلیون چه خبره ما هر ۵سال تو ایران با زور عوض میکنیم

Milad7

دیگه همه یه جورایی معتاد گوشی های هوشمند شدند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی