حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی آیفون تاشو از قلم Apple Pencil

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

طبق چند گزارش اخیر، اپل این روزها در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو برای آیفون تاشو است. هدف پروژه ظاهراً فقط توسعه یک صفحه نمایش تاشو است و این شرکت هنوز برنامه دقیقی برای ارایه آیفون تاشو ندارد. با این وجود با توجه به اینکه انتظار می رود گوشی های هوشمند تاشو سریع ترین رشد را در بین گوشی های پرچمدار در سال های آینده داشته باشند و انتظار می رود که تا سال ۲۰۲۵ تولیدکنندگان برتر حداقل یک نمونه دستگاه تاشو داشته باشند، پس یک آیفون تاشو بسیار محتمل به نظر می رسد. امروز در گزارشی عنوان می شود که پشتیبانی آیفون تاشو از قلم Apple Pencil دور از ذهن نیست.

پشتیبانی آیفون تاشو از قلم Apple Pencil

ظاهراً اپل هم نمونه های اولیه مشابه گلکسی زد فلیپ و هم مشابه گلکسی زد فولد را ساخته است. گفته می شود که نظر مثبت اپل بیشتر به سمت نمونه اول متمایل است. این نشان می دهد آیفون تاشو بیشتر از یک رقیب مهم برای Galaxy Z Flip خواهد بود.

این به خوبی گزارش اخیر را تایید می کند که می گفت آیفون تاشو کاربران جوان را هدف قرار خواهد داد. گفته می شود غول کوپرتینویی در مورد اندازه های زیادی فکر کرده است، از جمله اندازه ای که تقریباً با آیفون ۱۲ پرو مکس در هنگام باز شدن یکسان است.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

به نظر می رسد آیفون تاشو یک هیبرید گوشی-تبلت تاشو است

وب سایت Phonearena می گوید با استناد به شرکت تحلیلی Omdia، آیفون تاشو از صفحه نمایش OLED بهره می برد که بین 7.3 تا 7.6 اینچ خواهد بود. جالبتر اینکه، این گزارش همچنین ادعا می کند که این دستگاه از قلم پشتیبانی می کند. بهتر است این را خیلی جدی نگیرید زیرا Apple Pencil در حال حاضر با هیچ آیفونی سازگار نیست. با این اوصاف، پیش بینی سال 2019 بانک سرمایه گذاری UBS و یکی از منابع توییتری نشان می دهد که اولین دستگاه تاشو اپل در واقع یک آیپد تاشو خواهد بود.

همچنین شایعه شده که سامسونگ Galaxy Z Fold 3 هم با یک قلم دیجیتال سازگار است و از آنجا که اپل به احتمال زیاد نمایشگرهای گوشی تاشو خود را از سامسونگ تهیه می کند، نباید ادغام قلم را منتفی دانست.

گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از S Pen ارایه خواهد شد

در نهایت برای تایید هر چیزی زود است. بیشتر شایعات ادعا می کنند که مدت زمان طولانی برای یک آیفون تاشو تاشو باید منتظر بمانیم. حتی برخی گزارش ها سال ۲۰۲۳ را عنوان می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر یک دستگاه تاشو با پشتیبانی از قلم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ایفون تا مطمئن نشه از یه چیزی از عرضه اون محصول خبری نیست

Milad7

ببینیم چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)