حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوآوری به جای تخفیف: آزمایش پزشکی رایگان با بیمه تکمیلی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

از زمان پیدایش کسب و کار های اینترنتی، استارتاپ های مختلفی در حوزه سلامت و پزشکی پا به عرصه گذاشته اند، اما کم پیش می آید که یک نوآوری جدید خلق شود و معمولا استراتژی اصلی تخفیف دادن است. اما حالا با طرح جدید درمانکده، آزمایش پزشکی با بیمه تکمیلی رایگان شد، بدون رفت و آمد به آزمایشگاه!

از مشاوره آنلاین با پزشکان گرفته تا خدمات پزشکی در محل، کاربران کم کم از مزایای پلتفرم های آنلاین بهره برده اند و درمانکده یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین استارتاپ های این حوزه است که یک خبر خوب برای شما دارد.

این نوآوری و راهکار جدید حاصل طراحی فرآیندهای ارزش آفرین است و نه سوار شدن روی موج ها. نکته همیشه ساختن فرآیند و سیستم در حین حباب هاست، نه غرق شدن در اوج و سقوط ها و هیجان ها! و اینجاست که تجربه به کار می آید.

حالا پس از گذشت بیشتر از یک سال و بر اساس تجربه هایی که در حین اجرای چند هزار درخواست آزمایش PCR و آنتی بادی در 6 شهر ایران تجربه کردیم، توانسته ایم راهکاری جدید و خلاقانه برای ساکنان تهران و کرج ارائه دهیم.

افتخار داریم که با همکاری بیمه های تکمیلی یک زنجیره ارزش آفرین و فرآیند کاملا جدید برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. فرآیندی که ارزش آن از طریق فروش خدمات با تخفیف نیست؛ با جیب های پر پول، ارائه محصول رایگان نمی تواند پایدار بماند، اما کارآفرینی چرا.

درمانکده با همکاری اکثر بیمه های تکمیلی درمانی ایران از جمله بیمه ایران، SOS، دانا، البرز، تجارت نو، ملت، بانک مرکزی و …، برای انجام آزمایش های پزشکی فرآیند جدیدی طراحی کردیم. این طرح جدید این امکان را ایجاد می کند که افراد تحت پوشش بیمه های مذکور بتوانند، در هر جای تهران و کرج که هستند، درخواست انجام آزمایش بدهند و هیچ هزینه ای حتی فرانشیز پرداخت نکنند و حتی نیاز به رفت و آمد به آزمایشگاه نداشته باشند.

معنی این حرف ها به طور خلاصه یعنی چه؟

یعنی:

اگر بیمه تکمیلی دارید، در درمانکده می توانید در شهرهای تهران و کرج در خانه تان رایگان آزمایش بدهید. به همین راحتی و سادگی. پس همین حالا برای درخواست آزمایش کلیک کنید.

تیم درمانکده امیدوار است که بتواند همچنان با پشتوانه چندین سال تجربه کارآفرینی در حوزه سلامت، یار و یاور سلامتی شما باشد و با نوآوری ها و راه حل های جدیدتر، مشکلات بیماران را تسهیل یا حل کند.

لیست کامل بیمه های تکمیلی درمانی تحت پوشش

بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، توسعه صادرات ایران، کمک رسان (SOS)، البرز، دانا، رازی، معلم، ایران، سینا، ملت، تجارت نو و میهن.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با این هزینه های سرسام آور دیگه دکتر هم نمیشه رفت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات