حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کریستیانو رونالدو اولین کسی که ۵۰۰ میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی دارد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس ایتالیا به یک نقطه عطف دیگر در زندگی دست یافت اما این بار نه در مستطیل سبز، بلکه موفقیت او خارج از زمین است چرا که او اولین کسی است که به ۵۰۰ میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی رسیده است.

کریستیانو رونالدو ستاره بی رقیب در شبکه های اجتماعی

کریستیانو رونالدو یکی از افراد محبوب و تاثیرگذار جهان است و رقم ۵۰۰ میلیون فالوور نیز به خوبی نشانگر این موضوع است. به نقل از thesun، او از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و یکی از برجسته ترین ورزشکاران جهان در طول تاریخ نیز به حساب می آید.

وینگر یوونتوس با بیش از ۲۶۱ میلیون فالوور بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارد. در فیس بوک، رونالدو مشهورترین ورزشکار است و بیش از ۱۲۵ میلیون لایک در صفحه رسمی خود دارد. در حالی که توییتر تنها شبکه اجتماعی است که رونالدو هنوز نتوانسته به عدد ۱۰۰ میلیون دنبال کننده دست یابد اما با ۹۱ میلیون فالوور همچنان بیشترین دنبال کننده را دارد.

رونالدو

در اوایل ماه ژانویه، کریستیانو رونالدو اولین کسی بود که در اینستاگرام به ۲۵۰ میلیون فالوور رسید. در همین حال، رونالدو خود فقط ۴۶۷ نفر را در اینستاگرام دنبال کرده است.

برنده پنج بار Ballon d’Or از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است و یکی از برجسته ترین ورزشکاران جهان است. طبق گفته مجله فوربس، رونالدو برای هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، نزدیک به 1 میلیون دلار درآمد دارد!

جالب است بدانید تنها کسی که پست های اینستاگرامی اش، هزینه بیشتری روی دست برندهای معروف دنیا می گذارد، کایلی جنر مدل و بازیگر ۲۳ ساله آمریکایی است. او برای هر پست تبلیغاتی، مبلغ ۱.۲ میلیون دلار دریافت می کند!

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

 

لیونل مسی رقیب همیشگی کریس رونالدو، با درآمد ۲۸ میلیون دلاری از اینستاگرام در جایگاه دوم این رتبه بندی قرار دارد. در این لیست نام افراد شناخته شده ای همچون دیوید بکهام با درآمد سالانه ۱۱ میلیون دلاری، کیم کارداشیان با درآمد سالانه ۱۰.۵ میلیون دلاری، نیمار بازیکن برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن و همچنین سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی هر دو با درآمد سالانه ۷ میلیون دلاری به چشم می خورد.

رونالدو اخیرا در ۵ فوریه ۳۶ ساله شد اما سن برای او فقط یک عدد است و به نظر می رسد او به دنبال رکوردهای بیشتری در زمین فوتبال و همچنین خارج از زمین است.

کریس رونالدو

رونالدو در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱۰۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است که شامل درآمدهای فوتبالی و غیر فوتبالی او می شود. به طور دقیق، او ۶۰ میلیون دلار از طریق فوتبال و باشگاه یوونتوس درآمد کسب کرده است و ۴۵ میلیون دلار نیز از طریق تبلیغات و معرفی برندهای معروف دنیا بدست آورده است.

وی با ۱۰۵ میلیون دلار درآمد به عنوان دومین ورزشکار ثروتمند جهان در سال 2020 شناخته شده است. CR7 همچنین در لیست مشاهیر پردرآمد سال گذشته چهارم بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.v

رونالدو بی نظیره 🖤❤

Mahdi

یعنی از هر ۱۶ نغر یه نفر طرفدارشه موهام🙃🙃

silver30

پتانسیل تشکیل یه امپراطوری جهانی رو داره

Milad7

کم کم به انتهای عصر مسی و رونالدو نزدیک میشیم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی