حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دانشجویان و طلبه ها

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

درباره ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب برای شما نوشتیم. شما می توانید سایت ثبت نام و شرایط دریافت بسته ۶۰ گیگ اینترنت داشنجویان و طلاب را از ترنجی دنبال کنید. یکی از مشکلات اصلی که کاربران گزارش می کنند، خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دانشجویان و طلبه ها است. در این خطا عنوان می شود که “مالکیت شماره تلفن همراه با کد ملی درج شده منطبق نیست” اما آیا راه حلی وجود دارد؟

خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان

تعداد زیادی از کاربران برای دریافت این بسته اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب مشکل دارند. این را به راحتی زیر پست توییتری وزیر جوان می توان دید:

خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان

خطا مالکیت سیم کارت در ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان

خیلی از کاربران با وجود اینکه مالک شماره تلفن وارد شده در سایت ثبت نام بسته ۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان هستند اما شاهد خطای مذکور هستند. هنوز وزیر جوان یا دست اندکاران این پروژه در وب سایت ictgifts.ir پاسخی به مشکل موجود نداده اند.

در این بین اما یک کاربر در توییتر سعی در راهنمایی دیگران دارد و می گوید که با تغییر کیبرد به فارسی و پر کردن تمام کادر مشخصات با زبان فارسی، می تواند این مشکل را برطرف کند. توجه داشته باشید که بسته به کیبرد شما (چه در موبایل و چه در دسکتاپ) لزوما فارسی کردن زبان کیبرد به تایپ اعداد فارسی منجر نمی شود.

اگر کیبرد شما اعداد فارسی وارد نمی کند، یک راه دم دستی راحت این است که اعداد فارسی زیر را که برای شما تایپ می کنم، کپی کرده و استفاده کنید:

۱ – ۲ – ۳ – ۴ – ۵ – ۶ – ۷ – ۸ – ۹ – ۰

من دیگر دانشجو نیستم پس نمی توانم چک کنم که این مشکل با تایپ کردن اعداد فارسی برطرف می شود یا نه. اگر شما توانستید به این طریق مشکل را برطرف کنید، لطفا در بخش کامنت ها به ما اطلاع دهید. همچنین می توانید به @toranjiadmin در تلگرام اطلاع دهید.

۶۰ گیگابایت اینترنت رایگان دانشجویی و طلاب : سایت ثبت نام و شرایط دریافت

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۹۰ درصد اوقات سایت ما تو ثبت نام هنگ می کنن 🤔🤔

Mahdi

یکم اصلاح کنین خیلی خوب میشه ها

Milad7

از شانس دوران دانشجویی من تمام شد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)