حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازیگران سریال How I Met Your Mother | آشنایی با مادر ، الان در چه حالی هستند؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سریال

سریال How I Met Your Mother ، یکی از موفق ترین سریال ها در دهه گذشته است.  این مجموعه طنز که در ۹ فصل از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ از شبکه CBS پخش می شد، درباره داستان آشنایی تد با همسرش بود که با گروهی از دوستانش در نیویورک زندگی می کرد. جاش ردنر در نقش تد، بازیگر نقش اول بود و جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، آلیسون هانگیان و نیل پاتریک هریس در این سریال بازیگران اصلی بودند. در ادامه به نقل از usmagazine نگاهی می اندازیم به زندگی کنونی این بازیگران.

بازیگران سریال How I Met Your Mother: گذشته و حال

جاش ردنر ( در نقش تد موزبی)

جاش ردنر

جاش ردنر

ردنر بعد از خداحافظی با سریال How I Met Your Mother، در فیلم های Mercy Street, Rise  و Hunters نقش آفرینی کرد. او هم چنین در فیلم Grey’s Anatomy به عنون بازیگر مهمان حضور داشت و در فیلم The Seeker نقش کوتاهی بازی کرد. این فیلمساز از سال ۲۰۱۶ عضو گروه موسیقی ردنرر و لی است و اکنون در حال نوشتن دومین کتاب خود با عنوان Contagiously Good است که در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.

آلیسون هانیگان ( لیلی آلدرین)

آلیسون هانیگان

آلیسون هانیگان

او بعد از سریال آشنایی با مادر در فیلم ها و مجموعه های Buffy the vampire slayer, Girl Scout Cookie Championship  و Penn & Teller: Fool Us بازی کرد. علاوه بر اینکه در فیلم های تلویزیونی مانند Kim Possible and Abducted: The Mary Stauffer Story نقش آفرینی کرد، در مجموعه Outmatched and Pure نیز بازیگر مهمان بود. او همچنین صداپیشه شخصیت کارتونی کلر کلنسی در Fancy Nancy بود.

هانیگان در سال ۲۰۰۳ با الکسیس دنیسوف ازدواج کرد. الکسیس در آشنایی با مادر بازیگر دوره ای بود که گهگاهی در این مجموعه حضور داشت. آن ها دو دختر به نام های ساتیانا و کیوا دارند.

جیسون سیگل ( در نقش مارشال اریکسون)

جیسون سیگل

جیسون سیگل

سیگل در سریال How I Met Your Mother خوش درخشید، اما پس از پایان این مجموعه کمتر نقش آفرینی کرد. او در فیلم هایی مانند The End of the Tour ظاهر شد که نویسندگی و کارگردانی آن ها را نیز بر عهده داشت. علاوه بر این در یک مجموعه گلچین به نام Dispatches from Elsewhere از AMC در سال ۲۰۲۰ بازی کرد. وی همچنین تولید، نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی یک قسمت از این مجموعه را انجام داد. سیگل از سال ۲۰۱۴ با عکاس معروف، الکسیس میکستر، در ارتباط است.

نیل پاتریک هریس ( در نقش بارنی استینسون)

پاتریک هریس

نیل پاتریک هریس

هریس تقربیا بعد از 9 فصل بازی در نقش بارنی استینسون، همچنان به صورت حرفه ای در هالیوود شغل خود را ادامه داد. او در فیلم هایی همچون A Million Ways to Die in the West و Gone Girl و Downsizing نقش داشت.  او همچنین در ۳ فصل از مجموعه اقتباسی نتفلیکس به نام A Seies of Unfortunate Events در نقش کنت اولاف خوش درخشید. این ستاره در قسمت هایی از Ghostwriter و American Horror Story به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و قرار است در فیلم Matrix 4 نیز نقش داشته باشد.

کوبی اسمالدرز ( در نقش رابین شرباتسکی)

کوبی اسمالدرز

کوبی اسمالدرز

اسمالدرز بعد از سریال How I Met Your Mother ، در فیلم هایی مانند Marvel Cinematic Universe, Avengers: Age of Ultron, Avengers: Infinity War, Avengers: Endgame و Spider-Man: Far From Home نقش آفرینی کرد. او همچنین در فیلم های Jack Reacher: Never Go Back و The LEGO Movie 2 خوش درخشید.  وی در مجموعه های A Series of Unfortunate Events  و Arrested Development  به صورت بازیگر دوره ای حضور داشت و ستاره سریال Friends from College بود. در سال ۲۰۱۹، در درام Stumptown که خودش در ABC تولید آن را بر عهده داشت، نقش آفرینی کرد.

اسمالدرز در سال ۲۰۱۲ با تاران کیلام ازدواج کرد و دو دختر با نام های شیلین و جنیتا دارد.

کریستین میلیوتی ( در نقش تریسی مک کانل – همسر تد)

کریستین میلیوتی

کریستین میلیوتی

میلیوتی بعد از بازی افتخاری در سریال How I Met Your Mother ، نقش های برجسته تری در فیلم های دیگر بازی کرد. میلیوتی ( برنده جایزه گرمی ) در مجموعه های تلویزیونی مثل A to Z, Fargo, The Venture Bros و The Mindy Project بازی کرد. وی همچنین در قسمت هایی از فیلم It Had to Be You و Breakable You نقش آفرینی کرده است. اما مشهورترین فیلم او بعد از سریال آشنایی با مادر، فیلم کمدی-درام Palm Springs در سال ۲۰۲۰ بود که در جشنواره فیلم ساندنس توسط Hulu با قیمت بی سابقه ۱۷.۵ میلیون دلار خریداری شد.

سری جدید سریال فرندز (Friends) در حال فیلم برداری است

باب سجت ( صداپیشه ی تد موزبی آینده)

باب سجت

باب سجت

سجت بعد از سریال How I Met Your Mother،  در نقش دنی تنر در فیلم های Full House rebot و Fuller House از نتقلیکس بازی کرد. علاوه بر این در برنامه های تلویزیونی Shameless و Grandfathered به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و در فیلم هایی مانند Entourage به کارگردانی خودش، نقش آفرینی کرد. او در سال ۲۰۱۶ در نمایش Hand to God در تئاتر برادوی بازی کرد و بعد از آن حرفه خود را به صورت استندآپ کمدی ادامه داد. به غیر از بازیگری، در آوریل ۲۰۲۰، تولید پادکست Bob Saget’s Here For You را شروع کرد. او در سال ۲۰۱۸ با کلی ریزو ازدواج کرد و از همسر سابقش، شری کرامر، سه دختر به نام های اوبری، لارا و جنیفر دارد.

اشلی ویلیامز ( در نقش ویکتوریا )

اشلی ویلیامز

اشلی ویلیامز

ویلیامز ابتدا در سال ۲۰۰۶ در فصل اول سریال آشنایی با مادر حضور داشت و سپس بار دیگر در سال ۲۰۱۲ در فصل ۸ این سریال نقش داشت. در بین این وقفه طولانی، در فیلم هایی از جمله Something Borrowed و برنامه هایی همچون Side Order of Life نقش آفرینی کرد. سال ها بعد از بازی در سریال How I Met Your Mother، در فیلم های A most Violent Year, Lovesick و Aardvark بازی کرد. او همچنین ستاره برنامه The Jim Gaffigan بود و در برنامه هایی همچون Girls به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. علاوه بر این، ویلیام با حضور در فیلم هایی مانند Christmas in Evergreen و Holiday Hearts در دنیای هالمارک مشهور شد. او در تئاتر نیز دستی دارد و کار خود را با نمایش A Time To kill در سال ۲۰۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد.

ویلیامز در سال ۲۰۱۱ با نیل دادسون ازدواج کرد. آن ها دو پسر به نام های گاس و اودی دارند.

سارا چالک ( در نقش استلا زینمن)

سارا چالک

سارا چالک

او بعد از بازی در فیلم های Scrubs و How I Met Your Mother، در فیلم هایی همچون Mother’s Day و The Wrong Missy بازی کرد، اما راه خود را در تلویزیون ادامه داد. او در Paradise PD, Speechless و Friends from College ظاهر شد. این بازیگر کانادایی، ستاره درام Firefly Lane است که در آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد. وی همچنین از سال ۲۰۱۳، صداپیشه نقش بث در ریک اند مورتی است.

چالک در سال ۲۰۰۶ با جیمی عفیف ازدواج کرد و از او صاحب دو فرزند به نام های چارلی و فرانسیس است.

بکی نیوتن ( در نقش کوین گاروی)

بکی نیوتن

بکی نیوتن

اگرچه نیوتن بعد از بازی در سریال How I Met Your Mother در فیلم های Otherhood و Winning Ugly نیز نقش داشت، اما حضور او در تلویزیون پررنگ تر بود. او در The Goodwin Games, Tell Me a Story و Divorce بازیگر نقش اول یا بازیگر دوره ای بود.

وی با کریس دیامانتوپولوس در سال ۲۰۰۵ ازدواج کرد و صاحب سه فرزند است.

الکسیس دنیسوف ( در نقش سندی ریورز)

الکسیس دنیسوف

الکسیس دنیسوف

دنیسوف که همسر هانیگان است، چندین بار در سریال آشنایی با مادر به عنوان گوینده خبر در نقش سندی ریورز بازی کرد. به غیر از سریال، در فیلم های Grimm, Finding Carter و I Love Bekka & Lucy نقش آفرینی کرده است. او در Chilling Adventures of Sabrina و Legacies به صورت بازیگر مهمان یا بازیگر دوره ای حضور داشت. او در دنیای سینمای مارول در سال ۲۰۱۴ در فیلم Guardians of the Galaxy نقش آفرینی کرد. همچنین در درام Under My Skin در سال ۲۰۲۰ در نقش مایک را بازی کرد.

وین بردی ( در نقش جیمز استینسون)

وین بردی

وین بردی

بردی در فیلم های The Bold and the Beautiful  و Colony بازیگر نقش اول بود. او در فیلم هایی مانند Sofia the First و The Loud House صداپیشه بود و در Mixed-ish و Black Lightning بازیگر مهمان بود. علاوه بر این، سال هاست که مجری برنامه Whose Line Is It Anyway? است و همچنین به عنوان بازیگر مهمان در Let’s Make a Deal ، برنده ی جایزه ی دی تایم امی در سال ۲۰۱۸ شد. در سال ۲۰۱۹، در مسابقه خوانندگی سلبریتی ها به نام The Masked Singer شرکت کرد. به غیر از تلویزیون، در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در تئاتر برادوی در نمایش Kinky Boots ظاهر شد. بردی از همسر سابق خود، مندی تاکتا، یک دختر دارد.

مارشال منش ( در نقش رانجیت)

مارشال منش

مارشال منش

این بازیگر ایرانی تبار بعد از بازی در نقش راننده دوست داشتنی در سریال آشنایی با مادر، به عنوان بازیگر دوره ای در The Brink و Cooper Barrett’s Guide to Surviving Life نقش داشت. همچنین در Good Girls, Madam Secretary, Baskets و NCIS: Los Angeles بازیگر مهمان بود. علاوه بر این در فیلم های The Last Conception  و Tiger نیز حضور داشت.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mrmoji

مارشال منش تو فیلمای شیرین عاشق و جیمی وستوود هم بازی کرد

Milad7

راجب هر موضوعی که سریال نمیسازن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی