حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت پد پرو ۲ با تراشه کایرین ۹۰۰۰ تأییدیه 3C را دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، شایعات، هواوی

هوآوی، غول چینی فناوری فرآیند صدور گواهی ‌نامۀ 3C را برای محصولات هوشمند خود آغاز کرده است. این روند شامل شارژر ها، تلفن های هوشمند 4G و 5G و حتی روتر ها می‌شود. هم اکنون، گزارشی از Gizmochina نشان می دهد که تبلت آینده هوآوی که احتمالا میت پد پرو ۲ (MatePad Pro 2) نام داشته باشد، با کد نام ” Wanger ” تأییدیه FCC را دریافت کرده است.

هوآوی میت پد پرو ۲

هوآوی میت پد پرو 2

هوآوی میت پد پرو ۲

طبق این تأییدیه، این دستگاه در دو نسخه تولید خواهد شد. نسخه اول صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی هوآکسینگ (Huaxiing) داشته و نسخه بعدی با پنل ۱۲.۶ اینچی سامسونگ ارائه می شود. همچنین انتظار می رود هر دو نمایشگر از رفرش ریت (نرخ تازه سازی) بالا پشتیبانی کنند. علاوه بر این، گفته ها خبر از تجهیز میت پد پرو ۲ به تراشه کایرین 9000 می دهند. غیر از این ‌ها ، همان طور که از اسم این دستگاه پیداست، این تبلت جانشین هوآوی میت پد پرو 5G خواهد بود که فوریه سال گذشته با تراشه کایرین ۹۹۰ معرفی شد.

تاییدیه 3C دیگر محصولات هوآوی

در مورد سایر محصولات غیر از میت پد پرو ۲ که از این تأییدیه عبور کرده اند ، می‌ توان به چندین مورد اشاره کرد. اولین تلفن مورد نظر ما، یک گوشی 4G از سری هوآوی اینجوی (Enjoy) است که با پشتیبانی از فست شارژ ۲۲.۵ وات معرفی خواهد شد. علاوه بر این، دو تلفن هوشمند دیگر نیز وجود دارند که از 5G پشتیبانی می کنند. شایعاتی نیز نشان می دهند که این دو گوشی ، بخشی از سری میت ۴۰ به حساب می آیند. علاوه بر این اطلاعات با این حال ، باید منتظر تأییدیه های بیشتر و اعلامیه ها باشیم تا واقعیت مشخص شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرا حاشیه صفحه نمایشش زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.