حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خدمات پس از فروش یخچال ال جی ، سامسونگ ، دوو

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یخچال فریزر یا ساید بای ساید مهم ترین وسیله در آشپزخانه ها میباشد ، اگر در روال سرما سازی این دستگاه اختلال ایجاد شود یا به هر نحوی از کاربیافتد به خدمات پس از فروش یخچال باید مراجعه کرد ، ما سعی داریم در این مطلب به معرفی برترین مراکز خدماتی یخچال فریزر و ساید بای ساید های ال جی ، سامسونگ ، دوو ، کنوود بپردازیم.

با ما همراه شوید ، در این مقاله به برخی از مشکلات و خرابی ها ، نحوه ثبت درخواست ، زمان تعمیر شرکت های سامسونگ ، ال جی ، دوو و الکترواستیل توضیحاتی ارائه میشود .

خدمات پس از فروش یخچال و ساید بای ساید ال جی

یکی از دلایل محبوبیت برند ال جی و موفقیت آن در بازار های جهانی ارائه خدمات عالیه پس از فروش میباشد ، الان در تمامی شهر های ایران مراکز معتبر ال جی در دسترس میباشد .

یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی بمدت 5 سال دارای گارانتی شرکت گلدیران میباشدو طی این مدت اگر مشکلی در یخچال یا ساید بای ساید ال جی بوجود بیاید میتوانید به گارانتی گلدیرانمراجعه کرده  و درخواست تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود را اعلام کنید .

اما بعد از 5 سال چه اتفاقی می افتد ؟ بعد از طی این مدت مراکز خدماتی و تعمیرگاه های مجاز وظیفه سرویس دهی را دارند .

کیفیت بالای دستگاه های خنک کننده ال جی بر کسی پوشیده نیست ، اما باز هم این دستگاه نیاز به سرویس و تعمیر خواهد داشت برای دریافت خدمات میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید .

خدمات پس از فروش یخچال و ساید بای ساید سامسونگ

یکی دیگر از برندهای محبوب جهانی سامسونگ میباشد ، شرکت سامسونگ نیز سهم خوبی از بازار جهانی وایران را به خود اختصاص داده است .

مدت زمان گارانتی این دستگاه نیز همانند ال جی تا 5 سال میباشد و شرکت ارائه دهنده گارانتی لوازم خانگی سامسوسونگ سام سرویس در ایران سام سرویس میباشد ، طی مدت این 5 سال مشکلات و خرابی های یخچال سامسونگ را باید به سام سرویس ارجاع داد .

اما پس از این مدت تعمیرگاه های مجاز سامسونگ در دسترس شما خواهد بود ، در سراسر ایران تعمیرگاه های زیادی خدمات سرویس و تعمیر ساید بای ساید و یخچال فزیزر ال جی را ارائه میکنند ، شما میتواند با سرچ کلمه نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ  در مرورگر گوگل به راحتی به نزدیکترین تعمیرگاه و نمایندگی سامسونگ در محل دسترسی داشته باشید .

تعمیرگاه خدماتی یخچال فریزر و ساید دوو

دوو یک برند کره ای مانند سامسونگ و ال جی میباشد که در ایران طرفدارهای خاص خود را دارد ، ویژگی بارز این برند نسبت به برندهای سامسونگ و ال جی میتوان به قیمت مناسب تر و ارازان تر آن اشاره کرد .

کیفیت لوازم خانگی دوو نیز مانند برند های مطرحی چون سامسونگ و ال جی بالا میباشد ، به همین دلیل توانسته مشتریان خود را قانع به خرید از دستگاه کند .

گارانتی لوازم خانگی دوو توسط شرکت انتخاب سرویس به مدت 5 سال میباشد.

بعد از گذشت مدت زمان گارانتی ، نمایندگی تعمیر یخچال دوو در سراسر ایران شعب فعال و مختلفی دارد ، اکثر تعمیرات و سرویس های لوازم خانگی دوو توسط تعمیرگاه مجاز در محل ارائه میشود و اینکار باعث سرعت عمل و کاهش هزینه ها میشود .

تعمیرگاه های مجاز یخچال فریزر کنوود

لوازم خانگی کنوود  ساخت کشور ژاپن میباشد ، این برند با طراحی های متفاوت و زیبا خود توانست در عرصه لوازم خانگی در دنیا رقابت خوبی با شرکت های بزگی همچون سامسونگ ، ال جی ، دوو ، و سایر برندهای موجود بکند .

در ایران لوازم متنوعی از شرکت کنوود موجود میباشد که از برجسته ترین های آنها میتوان از لباسشویی ، یخچال فریزر ، ظرفشویی ، جاروبرقی ، مایکروفر را نام برد ف این برند لوازم خرد خانگی نیز مانند جاروشارژی ، آبمیوه گیری ، چرخ گوشت را نیز تولید میکند .

اصل رقابت در دنیای لوازم خانگی کیفیت و قیمت مناسب میباشد ، برند کنوود با داشتن هر دو این ویژگی ها طرفداران زیادی را در ایران به خود اختصاص داده است .

اگر ایخچال فریزر و ساید بای ساید کنوود شما دچار مشکل و یا خرابی شد جای نگرانی وجود ندارد ، نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در سراسر ایران در دسترس عموم قرار دارد و میتوانید با یک پرس جوی ساده از طریق گوگل ، 118 و یا اطلاعات شهر خود به خدمات پس از فروش کنوود دسترسی داشته باشید .

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)