حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پس از تسلا، اپل نیز بیت کوین می خرد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

دیروز خبری در سایت ها و خبرگزاری های مختلف منتشر شد که به معنای واقعی بازار ارزهای دیجیتال را تکان داد! شرکت خودروسازی تسلا مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده است. خبری که منجر به افزایش قیمت ۲۰ درصدی این ارز دیجیتال شد. اما امروز خبری منتشر شده است که شرکت بعدی که به بازار ارزهای دیجیتال می پیوندد، شرکت اپل خواهد بود.

اپل بیت کوین می خرد؟

در گزارشی که توسط پائول استیوز، تحلیلگر Canada Dominion Securities ارائه شد و در cointelegraph منتشر شده است، آمده است که وارد شدن این شرکت بزرگ فناوری به عرصه بازار ارزهای دیجیتال می تواند بیش از ۴۰ میلیارد دلار درآمد سالانه و موجی عظیم در این صنعت ایجاد کند.

وی این پیش بینی را بر اساس سابقه درآمد بیت کوین در شرکت پرداختی اسکوئر ارائه کرده است که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۱.۶ میلیارد دلار درآمد از بیت کوین کسب کرده است.

بیت کوین

اپل بیت کوین می خرد؟

پس از اینکه تسلا موتورز خبر تخصیص بخشی از ترازنامه خود به بیت کوین و امکان افزودن قابلیت پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده برای خرید خودروهای خود را منتشر کرد، قیمت بیت کوین با جهشی ناگهانی به بالاترین سطح تاریخی خود رسید. به دنبال این اتفاق، توجه بسیاری به سمت کمپانی اپل به عنوان سازمان بعدی خریدار BTC جلب شد.

اسکوئر تقریبا ماهیانه 30 میلیون کاربر فعال دارد و به گفته تیم کوک، از دی ماه تا کنون حدود ۱.۶۵ میلیارد دستگاه اپل نصب کننده این برنامه بوده اند.

در آبان ماه دن وایسکاف (Dan Weiskopf)، مدیر سرمایه گذاری Toroso Investments ، اعلام کرد که خرید ۱۰ تا ۲۰ میلیارد دلار بیت کوین برای اپل در دراز مدت سودآورتر از “بازخرید سهام” این شرکت خواهد بود. وی افزود سرمایه گذاری رمزنگاری شده می تواند مانند سپری ایمن در برابر تورم عمل کند.

 

مجبوریم بیت کوین استخراج کنیم!

 

اپل با بیش از ۲.۲ تریلیون دلار سرمایه بازار، با ارزش ترین شرکت جهان بوده و تقریبا ۲۰۰ میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد که ظاهراً برای خرید ۲۵ درصد از کل موجودی در گردش بیت کوین کافی است!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ما که نخریدم پس…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی