حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اچ تی سی Wildfire E lite با تراشه هلیو A20 و قیمت ۱۰۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اگر طرفدار اچ تی سی هستید و در انتظار موبایل های جدیدش گوش به زنگ هستید باید بگویم شاید این آن موبایلی نباشد که شما منتظرش هستید. گوشی اچ تی سی Wildfire E lite با تراشه هلیو A20 و قیمت ۱۰۳ دلار رسما معرفی شده است. این دستگاه برای بازار روسیه و افریقا جنوبی ارایه می شود.

اچ تی سی Wildfire E lite

البته این گوشی با وجود اقتصادی بودنش اما خیلی کم شایعه هم نبود. مثلا چهار ماه پیش بود که رندر HTC Wildfire E Lite را با هم دیدیم. از همان ابتدا به دلیل حاشیه های زیادی نمایشگر مشخص بود که این دستگاه یک نمونه اقتصادی است. با وجود سیستم عامل سبک تر Android 10 نسخه Go البته انتظار بیشتری هم از آن نیست.

اچ تی سی Wildfire E lite

اچ تی سی Wildfire E lite

به نقل از Gsmarena  جدیدترین گوشی HTC که در روسیه و آفریقای جنوبی به فروش می رسد، Wildfire E Lite است که در مناطق دیگر با نام Wildfire E1 lite نیز شناخته می شود. این یک گوشی ارزان قیمت مجهز به سیستم عامل Android 10 (Go Edition) با صفحه نمایش 5.45 اینچی LCD، چیپست مدیاتک Helio A20 و دوربین دوگانه است.

این نمایشگر با رزولوشن HD+ و نسبت تصویر 18:9 ارائه می شود. تراشه مدیاتک Helio A20 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود که از طریق microSD قابل توسعه است.

در پشت آن یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که به یک دوربین عمق سنج VGA متصل می شود. این در حالی است که جلو با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه می شود. خبر خوب اینکه قاب پشت دارای اسکنر اثر انگشت است. باتری 3000 میلی آمپری در Wildfire E lite از طریق درگاه تاریخ microUSB شارژ می شود

قیمت HTC Wildfire E lite در آفریقای جنوبی 1549ZAR (103 دلار) و در روسیه 7،790 روبل (104 دلار) تعیین شده است. نظر شما درباره این گوشی اقتصادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یعنی a22 رو واسه ۱۰۰ دلار زیادی می بینه؟ خوبه که htc پرپر شد

Milad7

خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)