حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی

گوشی هوشمند شما منحصرا متعلق به شماست و هیچ چیز بیشتر از تصویر زمینه گویای این حقیقت نیست. تصویر زمینه در گوشی می تواند یک عکس هنری از شخصیت محبوب شما، عکس یکی از اعضای خانواده تان یا حیوان خانگی مورد علاقه تان یا فقط منظره ای باشد که واقعا دوستش دارید. در اینجا نحوه عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید از digitaltrends آورده شده است.

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید

انتخاب تصویر زمینه مناسب برای لذت بردن از تلفن همراهتان مهم است. به هرحال، انتخاب تصویر زمینه ای که به شما حس خوشایند می دهد راهیست که هر وقت گوشی تان را روشن می کنید، روحیه تان افزایش یابد. اما انجام یک سری از کارها که ارزش انجام دادن دارند، آسان است. خوشبختانه، این یکی از همان کارهاست و عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های هوشمند اندروید خیلی ساده است. البته باید بدانید که از کجا شروع کنید و این آموزش برای همین است.

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید خام/ سری گوگل پیکسل

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های اندروید

 

تعدادی از گوشی های هوشمند، نسخه اصلی اندروید را اجرا می کنند که بین مردم به اندروید خام معروف است. گوشی های گوگل پیکسل، نوکیا، و تعدادی از شرکت های کوچک تر همگی از اندرویدی استفاده می کنند که به اندروید خام نزدیک است. پس این آموزش را می توانید برای گوشی های زیادی استفاده کنید.

مرحله ۱: به صفحه اصلی خود بروید و برای چند ثانیه پس زمینه را با انگشت خود نگه دارید. از منویی که باز می شود استایل ها و تصویر زمینه ها (Styles & Wallpapers) را انتخاب کنید.

مرحله ۲: اگر تصویر زمینه در صفحه موجود نیست، از قسمت پایین انتخاب کنید. از این منو می توانید از عکس های من (My Photos) ، تصاویر دانلود شده یا از هر پوشه دیگری، عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مرحله ۳: وقتی یکی از دسته بندی هارو انتخاب کردید، یکی از عکس ها را انتخاب کنید. اگر تصویر عریض است، می توانید با حرکت بر روی عکس، بخش مورد نظر را به عنوان نصویر زمینه انتخاب کنید.

مرحله ۴: می توانید به پوشه عکس هایتان بروید و از بخش Daily Wallpaper، عکس ها را انتخاب کنید تا به صورت دوره ای به عنوان تصویر زمینه نمایش داده شوند.

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های سامسونگ

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های سامسونگ

عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های سامسونگ

 

سامسونگ مدت هاست که نسخه اندروید مخصوص خود را ارائه می دهد و گاهی نتایج متفاوتی دارد. اما صرف نظر از احساس شما درباره پوسته اندروید سامسونگ (TouchWiz, Samsung Experience, One UI) روشی که تصویر زمینه تان را در گوشی های سامسونگ عوض می کنید با اندورید خام متفاوت است. در اینجا نحوه عوض کردن تصویر زمینه در گوشی های سامسونگ آورده شده است.

مرحله ۱: روی صفحه اصلی چند ثانیه انگشت تان را فشار دهید و تصویر زمینه را از پایین صفحه انتخاب کنید.

مرحله ۲: تصویر زمینه های من (My Wallpapers) را انتخاب کنید تا به تصویر زمینه های پیش ساخته سامسونگ از جمله تصویر زمینه های متحرک که مخصوص صفحه قفل است، دسترسی پیدا کنید. یا اینکه می توانید از بخش تصویر زمینه، گالری را بزنید تا از عکس های خودتان انتخاب کنید.

مرحله ۳: صرف نظر از اینکه عکس را از گالری یا تصویر زمینه های من انتخاب می کنید، روی عکس دلخواه تان بزنید و یکی از گزینه های صفحه قفل (Lock Screen) ، صفحه اصلی یا صفحه قفل و صفحه اصلی را انتخاب کنید. اگر از گالری تان تصویر زمینه انتخاب می کنید، می توانید ۱۵ عکس را بردارید تا به صورت دوره ای به عنوان تصویر زمینه تان قرار بگیرند.

مرحله ۴: سرانجام، اگر می خواهید تصویر زمینه تان هر وقت که تم تاریک (دارک مود) گوشی فعال است، روشن شود، گزینه دارک مود را در تصویر زمینه تان فعال کنید. این کار مانع از اذیت شدن چشمان تان در شب می شود.

 

چگونه دارک مود (حالت تاریک) را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟

 

مرحله ۵: بسیار خب! این مرحله بیشتر یک بخش ضمیمه است تا مرحله آخر. اگر به دنبال تصویر زمینه های هیجان انگیز هستید، گزینه تصویر زمینه های بیشتر را از پایین بخش تصویر زمینه اصلی انتخاب کنید تا به فروشگاه Galaxy Themes بروید. در آنجا می توانید طیف وسیعی از تصاویر پس زمینه را برای گوشی خود پیدا کنید.

از کجا بهترین تصویر زمینه ها را پیدا کنیم؟

عوض کردن تصویر زمینه به سادگی روشن کردن دوربین گوشی تان است. می توانید از یک منظره، شخص یا حیوان مورد علاقه تان عکس بگیرید. اما اگر می خواهید یک چیز شیک تر و ماورایی داشته باشید، سایت هایی وجود دارد که می توانید برای دانلود تصویر زمینه های مخصوص گوشی هوشمند به آنجا بروید. Unsplash و Pexels دو نمونه از این دست سایت ها هستند که عکس های مخصوص تصویر زمینه در گوشی های هوشمند را به طور رایگان در اختیار شما می گذارد. به شما توصیه می کنیم که از آنجا شروع کنید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

واقعا کسی هست بلد نباشه تصویر زمینه عوض کنه؟ به هر حال خدا قوت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی