حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی رسما به ارایه Mi Mix و یک تبلت جدید اشاره کرد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | شیائومی

سری Mi Mix شیائومی بدون شک خلاقانه ترین سری گوشی های این برند تا کنون است. این برند با اولین عضو خانواده مذکور به نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ و نسبت نمایشگر به بدنه بالا را ارایه کرد. با می میکس ۳ طراحی تقریبا کشویی برای حذف ناچ ارایه شد و در نهایت می میکس آلفا نمایشگر ادامه دار تا قاب پشتی را عرضه نمود. امروز اما خبر خوب این است که شیائومی رسما به ارایه Mi Mix و یک تبلت جدید اشاره کرد.

Mi Mix و یک تبلت جدید شیائومی

ما از سال ۲۰۱۹ و Mi Mix 3 5G دیگر مدل جدید می میکس را ندیده ایم، اما شیائومی اکنون رسما اشاره کرده که Mi Mix 4 (یا نامی که داشته باشد) برای محصولات امسال موجود است. چطور؟ اینطور که مدیر کل ردمی و مدیرعامل شیائومی لو وایبینگ در Weibo از کاربران پرسید که آیا منتظر Mi Mix هستند یا نه؟

واضح است که اطلاعات زیادی برای ارایه وجود ندارد، اما شیائومی اخیرا ورود دستگاه جدید Mi Mix را به عنوان بخشی از تبلیغات جلسه پرسش و پاسخ طرفداران با مدیر عامل شرکت در Weibo تیزر کرده است. می توانید آن تصویر تیزر را در زیر مشاهده کنید.

اعتبار: Xiaomi / Weibo

اعتبار: Xiaomi / Weibo

در هر صورت، به نظر می رسد Mi Mix 4 در سال ۲۰۲۱ عرضه می شود. در مورد مشخصات، ویژگی ها، طراحی یا قیمت آن هیچ صحبتی نشده است، اما امیدوارم تلفن جدید شیائومی از گوشی مفهومی این شرکت با چهارلبه خمیده ایده نگیرد!

طرح مفهومی گوشی شیائومی با چهارلبه خمیده را ببینید: بی همه چیز

قطعاً می توانیم شاهد یک دستگاه Mi Mix جدید باشیم که دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر است، شیائومی اولین بار در سال ۲۰۱۹ این فناوری را آماده کرده اما هنوز به صورت تجاری استفاده نشده است. همچنین لازم به ذکر است که این خانواده در کل در بخش دوربین سلفی همواره متفاوت عمل می کند.

به عنوان مثال، Mi Mix و Mix 2 دوربین سلفی را در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار داده و همانند N9 نوکیا (به یاد داریدش:) است. در همین حال، Mi Mix 3 دوربین های سلفی را در پشت صفحه کشویی پنهان می کند، در حالی که Mi Mix Alpha مفهوم دوربین سلفی را کاملا به نفع استفاده از دوربین های اصلی و نمایشگر عقب، حذف می کند. بنابراین منطقی است که ما نمی خواهیم می میکس ۲۰۲۱ با ناچ یا سوراخ نمایشگر عرضه شود.

این تنها محصول جدیدی نیست که توسط شیائومی در روزهای اخیر به آن اشاره شده است. لو همچنین از کاربران Weibo هر گونه پیشنهاد در مورد تبلت را درخواست کرده است.

اینجا هم اطلاعات زیایدی وجود ندارد به جز این واقعیت که ما باید در آینده منتظر یک تبلت شیائومی باشیم. آخرین تبلت شیائومی را می توان Mi Pad 4 Plus از سال ۲۰۱۸ دانست که از چیپست اسنپدراگون 660 تغذیه می کند و یک باتری بزرگ ۸۶۲۰ میلی آمپری ارائه می دهد. امیدوارم تبلت جدید شیائومی ضمن حفظ آن باتری عظیم، به ما یک پیشرفت عمده و رفرش ریت بالا را بدهد.

نظر شما چیست؟ منتظر می میکس ۴ و تبلت جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

تبلته فک کنم اسنپ 678 داره
عالیه درکل اگه باتری بزرگ داشته باشه و رفرش ریت بالای 90 هرتز 😐
می میکس هم طبیعتا باید همون اسنپ بخاری رو داشته باشه…
وقت مناسبی نبود برای عرضه میکس چون احتمالا اسنپ 888 همه چیو خراب کنه!

m.b

نمیدونم درست یادم هست یا نه اما فکر کنم یه جا شنیدم پردازنده تبلته پرچمداره… 🤔

m.b

ممنون… منم اگر مشخصات جدیدی دیدم تقدیم میکنم…
مرسی بابت توجه… 🙏

m.b

comment image

احتمال وجود قلم و پردازنده پرچمدار…
جناب عطایی…

m.b

راجب اسنپدراگون 888 گفته بودم… کم کم عملکرد دماییش بهتر و بهتر میشه… از این نظر نگرانی نیست… میتونم حتی بگم که روی 11 pro هم حتی مدیریت دماش بهتر میشه… فقط نگرانی نتایج هست که بلک‌شارک فعلاً قول های خوبی داده راجب بنچمارک ها…

ممد بمولا

بره هوا و بیاد زمین من 888 رو قبول ندارم :-/
نسبت به 865 اصن یه افت عجیبی داشته
نه پایداریش خوبه نه گرما نه مصرف
رسما یه چیز بدرد نخوره!

m.b

کجا به این نتایج میرسید خداییش؟
888 نسبت به ادعای خودش خوب نبود وگرنه نسبت به بقیه قابله واقعاً…
جز دما که اونم گفتم کم کم بهتر میشه…
پایداریش هم هی همچین نه خوبه نه بد که اونم شاید تو آپدیت های گرافیکی بهتر شه…

نیما عرفانی

@علی
عشق منی علی جان ⁦♥️⁩🎼 همون دیروز غروب کامنتارو دیدم(امروز صبح حوالی ۶ صبحم جدیدارو دیدم، الآنم باز جدیدترارو دیدم) . اگه میخواستم جواب بدم نهایتاً نیم ساعت زمان میبرد تا دیروز یه کامنت دیگه حداقل به اندازه ی این بفرستم…
✓https://toranji.ir/?p=1087838/#comment-256953
اما خب همشو با یه خنده و یه لیوان چای رد کردم.

نیما عرفانی

و اما خطاب به آقا سینای عزیز
سلام قربان وقتتون بخیر خسته نباشید و خدا قوت
عرضی داشتم جوِن دل«ARRB soheil sangarzadeh»

نیما عرفانی

سپاس 🙏 شما ثابت شده اید…
راستش تا از پادگان برگشتم اومدم اینجا تا به جنجال و شائبه ای که پیش اومده خاتمه بدم چون برام مهمه .
در وهله ی اول در مورد خودم میگم بزرگوار ؛ اگه جایی ملاحظه کردین که خطایی از بنده سر زده و با لحن ناشایست و تند و غیراخلاقی با کسی صحبت کردم خواهشاً مراعات نکنید و بدون رودروایسی راحت جلوی دوستان بهم تذکر و اخطار بدین ، تشکر.
و اما اصل ماجرا ؛ شما این اواخر جایی کامنتی از بنده دیدی که بی احترامی به کسی کرده باشم یا تو صحبتای به اصطلاح خودمونی با چاشنی انتقاد و تیکه و طنزی که گهگاهی انجام میدم مستقیماً اسمی از کسی اورده باشم و یا قبل از دیدن طعنه و کنایه کسی، مشابه شگرد و ترفندش باهاش برخورد کرده باشم؟ اگه بوده خواهشاً بگین که صمیمانه عذرخواهی کنم . بالاخره کاره اشتباه و ناپسند از هرکسی که سربزنه اشتباست و منم ابایی از عذرخواهی ندارم.

persepolis

آره به من 😂😊

Auroro

شاید جالب باشه، اونم با نمایشگر چارطرف آبشاری

Mahdi

به به عجب گوشیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)