حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

شرکت خودروسازی تسلا با مدیریت ایلان ماسک که این روزها نامش بر سر زبان ها افتاده است، امروز اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. پس از اعلام این خبر، قیمت بیت کوین تنها در چند دقیقه بیش از ۱۰ درصد رشد کرد و به ۴۴ هزار دلار رسید!

خریداری بیت کوین توسط تسلا

قیمت بیت کوین پس از اعلام سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت تسلا در بیت کوین، تنها پس از چند دقیقه با پامپ ۴ هزار دلاری مواجه شد و به بالای ۴۴ هزار دلار رسید.

هفته گذشته بود که ایلان ماسک با اضافه کردن هشتگ بیت کوین در بیو اکانت توییترش، باعث رشد ۲۰ درصدی این ارز دیجیتال شده بود. ایلان ماسک که علاقه اش را به دنیای ارزهای دیجیتال را همیشه نشان داده است، بارها و بارها از علاقه اش به بیت کوین و البته ارز دیجیتال دوج کوین صحبت کرده است.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

شرکت تسلا در خبری که Cointelegraph منتشر کرده است اظهار کرده است:

ما مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین را طبق سیاست های نگه داری دارایی های دیجیتال، برای مدت زمان کوتاه و یا بلند مدت سرمایه گذاری کرده ایم. علاوه بر این، ما انتظار داریم تا شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان نوعی روش پرداخت در ازای محصولات خود در آینده ای کوتاه، کنیم.

در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی، ما سیاست های سرمایه گذاری خود را به روز رسانی کرده ایم. این سیاست ها مربوط به انعطاف پذیری بیشتر به منظور بهینه نمودن و به حداکثر رسانیدن پول نقد برای حفظ نقدینگی می باشد، می شود.

این کار بر اساس قوانین اجرایی و ابتدا در مقیاس کوچک انجام می شود و ما ممکن است این بیت کوین ها را در ابتدای دریافت، به پول نقد تبدیل نکنیم.

به عنوان بخشی از این سیاست، که به تایید کمیته ی ارزیابی و مدیران ارشد شرکت تسلا رسیده است، ما ممکن است بخشی از پول نقد مان را در ذخایر جایگزین مانند دارایی هایی مثل دارایی های دیجیتال، فلزات گرانبها، صندوق های مالی معاملاتی طلا و دیگر دارایی هایی که در آینده معین می کنیم، سرمایه گذاری کنیم.

خریداری بیت کوین توسط تسلا

خریداری بیت کوین توسط تسلا

به نظر می رسد هوش بالای ایلان ماسک در زمینه سرمایه گذاری را در این اقدام شرکت تسلا را نمی توان نادیده گرفت. او بارها نشان داده است که در زمینه فناوری های آینده پیشرو بوده است و چندین سال قبل از همه گیری این نوع فناوری ها در آن زمینه فعالیت و سرمایه گذاری انجام می دهد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوه اوه سنگین رفته روی خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی