حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل 5 سریال Queen of the South : جیمز از زندگی جنایی خود دست می کشد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

فصل 5 سریال Queen of the South در آینده ای نه چندان دور از شبکه یو اس ای نتورک پخش می شود. طرفداران سریال مشتاقانه منتظر بازگشت ترزا مندوزا هستند. شورانر، دیلین رودریگز در express، خبرهای جدیدی از فیلمبرداری سریال منتشر کرده است.

فصل 5 سریال Queen of the South

پایان فصل 4، یک پایان غافل گیرکننده بود، جیمز بعد از اینکه یک فصل در فیلم حضور نداشت، ناگهان در پایان فصل دوباره با ترزا متحد می شود. با وجود چالش های ایجاد شده ناشی از همه گیری کرونا، خوشبختانه شورانر، دیلین رودریگز با انتشار آخرین اخبار، به طرفداران دلگرمی می دهد.

فیلمبرداری و تولید تعدادی از برنامه های تلویزیونی در سراسر جهان به دلیل همه گیری کرونا، به تعویق افتاده یا حتی لغو شده است. با این حال، سریال Queen of the South با احتیاط و رعایت مسائل بهداشتی تولید را از سر گرفته است. تعدادی از بازیگران و عوامل در اواخر سال گذشته از بازگشت خود به فیلمبرداری تصاویری منتشر کردند.

پیتر گادیوت بازیگر نقش جیمز، آخرین تصویر از صحنه فیلمبرداری در نیواورلئان را منتشر کرد و این در حالی بود که به دلیل دستورالعمل های جدید، فیلمبرداری یک بخش را فقط در یک شب انجام دادند.

اما آخرین خبری که رودریگز منتشر کرد، همان چیزی بود که طرفداران منتظر آن بودند. در حالی که از تاریخ دقیق پخش سریال چیزی نگفت، اما در مورد اینکه سریال تا کجا پیش رفته است، جزئیات را توضیح داد.

فصل 5 سریال Queen of the South

فصل 5 سریال Queen of the South: شورانر آخرین اخبار را منتشر کرد

فصل 5 سریال Queen of the South

فصل 5 سریال Queen of the South: ترازا بازمی گردد.

او در توئیتر خود ابراز خوشحالی کرد و نوشت بازیگران و عوامل برای ساخت فیلم در چنین شرایط سختی بهترین تلاش خود را می کنند.

او در توئیتر خود نوشت: ” فردا برای تولید قسمت هفتم از فصل 5 سریال Queen of the Sothf به نیواورلئان می روم. خیلی خوشحالم که در این دوران سخت، توانستیم بدون مشکل و دردسری بیش از نیمی از فصل را فیلمبرداری کنیم. بی صبرانه منتظرم تا این فصل را با طرفداران تماشا کنم.”

در فصل 5 سریال Queen of the South چه چیزی در انتطار ترازا ست؟

به دنبال آخرین خبر منتشر شده از فیلمبرداری سریال، طولی نکشید که طرفداران هیجان زده به این اخبار واکنش نشان دادند. یکی از دنبال کننده های رودریگز در پاسخ به توئیت او نوشت: ” من بسیار صبور هستم زیرا می دانم ناامید نخواهم شد.”

یکی دیگر نوشت: ” خیلی عالیه! برای دیدن فصل جدید خیلی هیجان زده هستم! مشتاقانه منتظر دیدن این فصل در تابستان هستم.”

یکی دیگر از دنبال کننده ها اینگونه پاسخ داد: ” خیلی متشکرم! ما بی صبرانه منتظر هستیم. خیلی هیجان زده هستیم و این یک پیروزی بزرگ است. به شما و عواملتان تبریک می گویم.”

به دلیل فیلمبرداری فصل 5، به نظر می رسد که طرفداران انتظار دارند این فصل را امسال ببینند. اما رودریگز تنها کسی نبود که در مورد فیلمبرداری Queen of the South ابراز هیجان کرد.

 

فصل 2 سریال The Queen’s Gambit چگونه پیش می رود؟

 

نویسنده سریال، متئو لیبرمن، حرف های رودریگز را تکرار کرد و بیان کرد که در حالی که سریال چالش های مختلفی را پشت سر می گذارد، برای فیلمبرداری قسمت هفت آماده می شود.

او در توئیتر خود نوشت: ” امروز فیلمبرداری قسمت 7 فصل 5 سریال Queen of the South شروع می شود. حقیقت جالب این است که این سومین قسمت است که در نوشتن فیلم نامه ی این سریال مشارکت دارم.”

در حالی که فقط فیلمبرداری چند قسمت از این فصل باقی مانده است و تا چند وقت دیگر وارد مرحله پس از تولید می شود، به نظر می رسد انتظارها برای فصل 5 در پایان سال 2021 به سر می رسد.

آیا جیمز برای همیشه از زندگی جنایی خود دست می کشد؟

رودریگز اشاره کرد که جیمز والدز به دنبال بازگشت خیره کننده خود در فصل پنج، احتمالا برای همیشه دست از خلاف بردارد. او اخیرا در توئیتر خود با طرفداران Queen of the South درباره اتفاقات درام و جنایی فصل 5 گفتگو کرد. یک نصیحت، احتمالا سرنوشت جیمز والدز را در فصل 5 که از یو اس ای نتورک و نتفلیکس پخش خواهد شد، به کلی تغییر دهد.

جیمز والدز، قاچاقچی بی رحم مواد مخدر ممکن است در فصل 5 سریال، زندگی جنایی خود را به طور کامل کنار بگذارد. این تغییر را شورانر فیلم یعنی دیلین رودریگز در توئیتر خود تایید کرد. وقتی طرفداران سریال درباره ی رابطه ی جیمز و ملکه ترزا مندوزا از رودریگز پرسیدند، او پاسخ داد که جیمز به طور کامل از خلاف های گذشته خود دست کشیده است.

فصل 5 سریال Queen of the South

فصل 5 سریال Queen of the South : فرار جیمز از کارتل

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شریک سابق ترزا برای پیوستن به امپراتوری در حال توسعه اش در نیو اورلئان پیش او آمده یا اینکه علیه او کاری خواهد کرد. بازگشت او می تواند به این معنی باشد که رئیس سابق آن ها یعنی کامیلا وارگاس، دوباره وارد بازی می شود.

علاوه بر این، پاسخ های رودریگز در توئیتر حاکی از این است که جیمز در فصل بعدی با پلیس همکاری می کند یا حداقل به ترزا کمک می کند تا از چنگ قاضی لافایت فرار کند.

فصل 5 سریال Queen of the South

Queen of the South: جیمز در ابتدا سرپرست ترزا بود

فصل 5 سریال Queen of the South

Queen of the South : آیا کامیلا وارگاس به صحنه برمی گردد؟

در طی گپ و گفتی با تعدادی از بینندگان کنجکاو، یکی از هواداران درمورد اخلاق جیمز و تاثیر آن بر رابطه اش با ترزا اشاره کرد: ” امیدوارم دید بهتری نسبت به رابطه آن ها پیدا کنیم، صادقانه بگویم رابطه ی آن ها گاهی اوقات مرا گیج می کند! شاید به این دلیل است که هر دوی آن ها شخصیت های بسیار پیچیده و آسیب دیده دارند. با همه ی اینها، بازیشان فوق العاده است.”

رودریگز پاسخ داد: ” همین طور است. قرا است که رابطه آن ها شما را گیج کند. از اول  هم یک رابطه ی سمی را شروع کرده بودند.”

نویسنده اصلی فیلم در ادامه به هواداران یادآوری کرد که جیمز در ابتدای سریال، ترزا را مجبور کرد که بسته های کوکائین را ببلعد. جیمز سرانجام احساساتی را نسبت به شریک خود پیدا کرد اما رابطه ی آن ها از آنجا که جیمز در ابتدا سرپرست ترزا بود، خوب پیش نرفت.

حال که ترزا از یک فروشنده ی خرده پای سطح پایین به یک قاچاقچی بانفوذ و قدرتمند تبدیل شده است، آن ها می توانند رابطه ی عاشقانه خود را از سر بگیرند.

یکی از طرفداران پرسید: ” آیا جیمزبه طور کلی از کارهای خلاف خود دست می کشد؟”

رودریگز پاسخ داد: “ 100 درصد!

متاسفانه، گرچه جیمز احتمالا راهی برای فرار از کارتل پیدا کند، اما ترزا برای فرار از زندگی جنایی خود باید در خیابان های نیواورلئان درگیر جنگی خونین شود.

انتظار می رود که فصل 5 اواخر سال جاری مهمان خانه های ما باشد، به همین خاطر طرفداران Queen of the South چشم به راه آخرین به روزرسانی های فصل 5 هستند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سریال فقط یوسف پیامبر =)) 100 بار دیدمش =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی