حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت رایگان برای معلولین

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

می دانیم که تغییرات قیمتی این ۳ سال به شکلی بود که اگر هر کدام از قیمت های این روزها را به فردی در سال ۹۶ می گفنید، بعد از یک فصل خنده کامل، برای شفای شما دعای عاجل می کرد (!). اینترنت اما قیمتش آنقدرها تغییر نکرده است. با این وجود برای افراد توانیاب تامین مخارج دیگر زندگی به اندازه کافی سخت شده و سهم آن ها برای خرید اینترنت کوچک و کوچکتر می شود. چند روزی هست که درباره اینترنت رایگان برای معلولین صحبت می شود. وزیر ارتباطات نیز نظر مساعد خود را اعلام کرده است اما هنوز اقدام عملی مشاهده نمی شود.

اینترنت رایگان برای معلولین

داستان از آن جا شروع شد که وحید رجبلو در توییتر توییتی با محتوای زیر منتشر کرد:

آقا@azarijahromi لطفا اینترنت روبرای معلولین رایگان کنید مستمری ماهی ۱۲۰هزار تومان بهزیستی کفاف خرید اینترنت را حتی برای یادگیری مهارتی نمیدهد افرادمعلول با انواع مشکلات اجتماعی وتبعیض‌ها، شهرنامناسب درخانه حبس هستندتنها راه ارتباط ما اینترنت است لطفا شماکاری برای ما انجام دهید

پس از توجه تعداد زیادی از کاربران به این توییت و عدم توجه وزیر جوان، بازخوردها افزایش یافت و در نهایت وزیر جواب اقدام به پاسخ دادن کرد.

آذری جهرمی در پاسخ به وحید رجبلو در توییتر گفت:

وحیدآقا سلام! تو به خاطر توانایی‌هات اینقدر معروفی که دیروز از چند کشور و از راههای مختلف، توییتت رو برام فرستادند. به محض دیدن پیامت، پیگیری رو شروع کردیم. باید یکسری مجوز بگیریم. مطمئن باش همه‌ی تلاشمون رو می‌کنیم تا به وظیفه‌مون درباره‌ی شما و سایر معلولین عمل کنیم. مخلصم

می توانید تصویر این گفتگوها را پایین تر ببینید:

اینترنت رایگان برای معلولین

اینترنت رایگان برای معلولین

در حال حاضر هنوز خبری از گرفتن مجوزها و خروجی این وعده نداریم اما امیدواریم که به زودی شاهد ارایه تسهیلات برای افراد توانیاب در جهت حضور مجازی آن در جامعه هم باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این وعده عملی می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mbazzaz81

اینترنت را رایگان میکنیم برا معلولین
دلخوش به این مقدار نباشید😶

m.b

از فردا نیمی از ملت غیور:

https://www.aparat.com/v/IxBjL

ali_s

😂😂😂

Milad7

اینترنت خود مردم را کُند نکنید ، کسی نت رایگان از شما نخواست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)