حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیانیه رسمی شیائومی در رابطه با نصب گوگل پلی سرویس بر روی گوشی های رام چین

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

دیروز خبری در سایت ها منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت شیائومی دیگر اجازه نصب گوگل پلی سرویس را بر روی گوشی های این شرکت با رام چین را نمی دهد. امروز شرکت شیائومی نسبت به خبر منتشر شده واکنش نشان داد.

واکنش شیائومی به نصب گوگل پلی سرویس بر روی گوشی های با رام چین

گزارش هایی مبنی بر اینکه تلفن های شیائومی در چین دیگر قادر به نصب GMS نیستند، وجود داشت. امروز، این شرکت برای شفاف سازی در رابطه با این خبرها در اکانت رسمی خود در Weibo پیامی منتشر کرد. در پیام این شرکت آمده است:

“ما متوجه شده ایم که برخی از سایت ها و خبرگزاری ها در رابطه با نصب سرویس ها و برنامه های گوگل بر روی گوشی های این شرکت مطالبی منتشر می کنند. ما فکر می کنیم برای جلوگیری از اطلاعات غلط لازم است این وضعیت را روشن کنیم.”

شیائومی ادعا می کند که گروه پاسخگویی انجمن شیائومی نماینده رسمی این شرکت نیست. این بدان معنی است که هر گونه اطلاعات از این گروه را نمی توان رسمی در نظر گرفت. علاوه بر این، شیائومی گفت که گزارش مربوط به گوشی های این شرکت و گوگل سرویس در چین کاملاً نادرست است.

این برند چینی ادعا می کند که در آینده تلفن های هوشمند بیشتری را با سرویس های گوگل که از قبل در چین نصب شده اند، به بازار عرضه می کند.

شیائومی

پیش از این، کاربران می توانستند خدمات گوگل را بر روی تلفن های این شرکت توسط خودشان نصب کنند. با این حال ، تغییر در این است که کاربران در چین نمی توانند به تنهایی خدمات گوگل را نصب کنند. این شرکت باید این ویژگی را از قبل فعال کند تا این سرویس ها و برنامه ها به درستی بر روی گوشی ها کار کند. مدل هایی که از قبل دارای سرویس های گوگل هستند به همان شکل باقی خواهند ماند.

در مورد تلفن های شیائومی در خارج از چین و نسخه جهانی گوشی ها، همه آنها می توانند گوگل سرویس را بر روی گوشی های خود نصب کنند.

به هرحال به نظر نمی رسد این شرکت بخواهد به جنگ مستقیم گوگل و سرویس های محبوب و پراستفاده اش برود و از موضع قبلی اش عقب نشینی کرده است و صراحتا اخبار قبلی را تکذیب کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه سرویسهای گوگل رو رام چین نصب باشه که ایران پر میشه از گوشی های رام چین با قیمت ارزونتر

habibde

گوشی Poco x3 رو دیروز از دیجیکالا سفارش بعد از کشمکش تو انتخاب بین این و نوا 7آی…چند روز دیگه دستم میرسه امیدوارم پشیمون نشم از انتخابش

Mahdi

نوا ۷ آی گوشی خوبیه فقط اینکه سرویس های گوگل رو نداره ، پوکو ایکس ۳ هم یاتری عالی داره و تو رقیبای gms دار از همشون بهتره اسپیکر استریو هم که نگم ، مطمئنا پشیمون نمیشی

habibde

نوا 7 واسه من بیشتر،اسلات مشترکش با سیمکارت دردساز بود.از طرفی مموری کارتش از نوع نانو بود که تو ایران گیر نمیاد

Milad7

گوشی بسیار خوش قیمت و با مشخصات خیلی خوبی هست مبارکت باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی