حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو F19 و F19 Pro ماه آینده معرفی می‌شوند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

طبق جدیدترین گزارش 91Mobiles ، کمپانی اوپو دو گوشی F19 و F19 Pro را مارس 2021 در هند معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارشات منابع دیگر، سری اوپو F19 نسخۀ پیشرفته‌تر شدۀ سری F17 به حساب می‌آیند؛ اگرچه اطلاعاتی از آن در دسترس نداریم. علاوه بر این، در همین گزارش نیز اشاره شده است که سری اوپو F21 نیز در نیمۀ دوم سال جاری معرفی می‌شوند.

اوپو F19 و F19 Pro

اوپو F19 Pro

اوپو F19 Pro

جزئیات تکمیلی خبر سری اوپو F19

پیش از این گزارش، شایعاتی از این سری در ژانویه 2019 منتشر شده بود. این شایعات به ماژول دوربین اشاره داشتند و مدعی استفاده از یک لنز مخصوص، با بزرگنمایی 10 برابری بودند. متاسفانه جزئیات بیشتری از این سری در دسترس نیست؛ و امیدواریم در طی روزهای آینده، اخبار بیشتری از آن‌ها منتشر شوند تا در اختیار شما قرار دهیم.

مشخصات اوپو F17 Pro

همانطور که پیش‌تر گفتیم، سری F19 قرار است جانشین سری F17 شوند. به همین دلیل، بد نیست مروری بر مشخصات اوپو F17 Pro داشته باشیم. این گوشی با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED معرفی شد و دوربین‌های سلفی به صورت سوراخ (پانچ هول) در آن قرار داشتند. داخل دستگاه، تراشه مدیاتک Helio P95 قرار داشت که قدرت F17 Pro را تامین می‌کرد. 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم، اندروید 10 و ColorOS 7.2 درکنار تراشه قرار داشتند. به غیر از این، یک باتری 4015 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این دستگاه بود که از فست شارژ 30 واتی انرژی می‌گرفت.

در قسمت پشتی F17 Pro ، ماژول چهارگانه دوربین اصلی به چشم می‌خورد. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی وظیفه عکاسی معمولی را بر عهده داشت. سنسور بعدی، سنسور 8 مگاپیکسلی بود که برای تصاویر فوق عریض به کمک دوربین اصلی می‌آمد. 2 سنسور 2 مگاپیکسلی مونو و عمق به همراه فلاش LED نیز در این سیستم قرار داشتند. همچنین، دو دوربین سلفی در جلو قرار داشتند؛ سنسور اول روزلوشن 16 مگاپیکسل داشت و سنسور بعدی وظیفه سنجش عمق را به دوش می‌کشید که رزولوشن 2 مگاپیکسلی را دارا بود.

این‌ها، مشخصات کامل اوپو F17 Pro بودند. هنوز اطلاعاتی از سری جدید در دسترس نداریم و امیدواریم با مشخصات بهتر وارد بازار شوند.

نظرات و پیشنهادات شما

می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مطلب، در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.