حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموش وصل کردن دسته پلی استیشن 5 به آیفون و آیپد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، بازی

اتصال کنترلر پلی استیشن 5 به گوشی شما می تواند بازی کردن را راحت تر کند. در مطلب امروز قصد داریم وصل کردن دسته پلی استیشن 5 به آیفون و آیپد که دارای iOS 14.5 و iPadOS 14.5 هستند را آموزش دهیم؛ پس با ترنجی همراه باشید.

مدتی زیادی است که کاربران با استفاده از کنترلرهای PlayStation 4 و Xbox One از بازی کردن در آیفون و آیپد لذت می برند. با معرفی کنسول های نسل جدید یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، اپل پشتیبانی از کنترلر های نسل جدید را در آپدیتی منتشر کرد. iOS 14.5 و iPadOS 14.5 این پشتیبانی را اضافه می کند. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کنترلر PS5 یا DualSense خود را با iPhone و iPad جفت کنید.

نحوه وصل کردن دسته پلی استیشن 5 به آیفون و آیپد

iOS 14.5 و iPadOS 14.5 قابلیت های زیادی برای ارائه دارند. این آپدیت نه تنها پشتیبانی از کنترلر PS5 DualSense را به همراه دارد، بلکه می توانید کنترلر Xbox Series X خود را نیز با آیفون و آیپد خود جفت کنید. با این حال، اگر PS5 دارید، می توانید از کنترلر DualSense برای بازی در iPhone و iPad استفاده کنید.

1.اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه تنظیمات را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید و روی بلوتوث ضربه بزنید و آن را روشن کنید.نحوه وصل کردن دسته پلی استیشن 5 به آیفون و آیپد

2. دسته PS5 شما در قسمت Other Devices در پایین صفحه ظاهر می شود. قبل از ظاهر شدن دسته، باید آن را در حالت جفت سازی قرار دهید.
3. برای انجام این کار، کنترلر PS5 خود را برداشته و دکمه PlayStation (واقع در وسط کنترلر) و دکمه Share را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید.

4. نگه داشتن دکمه ها را تا جایی ادامه دهید که نور آبی در دو طرف صفحه لمسی شروع به چشمک زدن کند.

5. سپس می توانید دسته خود را در لیست بلوتوث آیفون یا آیپد مشاهده کرده و با ضربه زدن روی نام دسته، آن را به دستگاه خود متصل کنید.

اکنون می توانید بازی های پشتیبانی شده را با کنترلر خود تجربه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا توانستید کنترلر پلی استیشن 5 خود را به آیفون یا آیپد متصل کنید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حیف فعلا پول ندارم که PS5 بخرم 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا