حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز درباره فصل 4 Stranger things (زمان پخش، بازیگران و اسپویل ها)

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سرگرمی، سریال

تهیه و تولید فصل 4 Stranger things توسط Netflix تایید شده است. در ادامه به همه چیزهایی که درباره فصل 4 می دانیم می پردازیم. توجه: ادامه مطلب حاوی اسپویل های فصل 4 Stranger things است.

فصل 4 Stranger things در راه است. اکنون، رسماً مشخص شده است که هاپر، که گویا در پایان فصل 3 مرده بود، زنده است. همچنین تأیید شده است که هاپر در روسیه در زندان است.

در جدیدترین تریلر، هاپر را با سر تراشیده در حال کار در یک زمین برفی در کامچاتکا می بینیم. هرچند خیلی تعجب نکردیم که او زنده است، اما طرفداران فیلم قبلا فکر می کردند که او ممکن است در دنیای وارونه گیر کرده باشد.

آخرین اخبار

8 شخصیت جدید به فیلم اضافه شده است، از جمله دوست جدید جاناتان، یک نگهبان روسی، یک دانش آموز جدید در دبیرستان هاوکینز و یک خدمتکار بیمارستان روانی با بازی جیمی کمپل باور.

فصل 4 stranger things

فصل 4 stranger things

تصاویر جدید در آتلانتا نشان می دهد داستین، مکس، استیو و رابین در این فصل هم تیمی شده اند. همچنین به نظر می رسد برادر واقعی مایا هاوک، لون تورمن هاوک به شخصیت ها اضافه شده است.

انتظار چهره های مشهور را در فصل 4 داشته باشید. برادران دافر به Deadline گفتند: “ما امسال چند بازیگر باحال اضافه کردیم. خیلی جالبه که برای آن ها نقش بنویسی و ببینی که آیا میخوان این نقش رو بازی کنن یا نه.”

با توجه به اینکه پخش فصل 4 نزدیک نیست، هیچ راهی وجود ندارد که به زودی جزئیات بیشتری از برادران دافر و تهیه کننده، شان لوی، دریافت کنیم. اما آنچه که در ادامه می خوانیم تئوری ها و سرنخ هایی مبتنی بر پایان فصل 3  و اینستاگرام دیوید هاربر است. آیا هاپر باز هم می تواند به سمت دنیای وارونه راه پیدا کند؟

آیا پخش فصل 4 Stranger Things تأیید شده است؟

بله! Netflix در تاریخ 30 سپتامبر 2020 تأیید کرد که فصل 4 این فیلم ساخته میشود.

تد ساراندوس، مدیر ارشد تولید محتوای Netflix، گفت: “برادران دافر بینندگان را در سراسر جهان با Stranger Things مجذوب خود کرده اند و ما از اینکه روابط خود را با آن ها ادامه دهیم هیجان زده هستیم تا از تخیلات آن ها برای ساخت فیلم ها و سریال های دیگر استفاده کنیم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم برادران دافر هنگامی که خارج از دنیای وارونه قدم می گذارند چه چیزی برای رو کردن دارند.”

تهیه کننده فیلم، شان لوی در گفتگویی با Collider گفت:”فصل چهار قطعاً ساخته می شود و احتمال دارد یک فصل دیگر یعنی فصل 5 نیز ساخته شود، البته هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم”

فصل 4 Stranger Things از چه زمانی شروع به فیلمبرداری می کند؟

فیلمبرداری فصل 4 Stranger Things به طور رسمی از فوریه 2020 شروع شد. سپس به دلیل همه گیری کرونا در ماه مارس تعطیل شد. صحنه های لیتوانی قبلاً فیلمبرداری شده بود و بازیگران و دیگر عوامل در زمان تعطیلی در حال آماده شدن برای فیلمبرداری در آتلانتا بودند.

در اکتبر 2020 ، بازیگران دوباره برای فیلمبرداری فصل 4 به صحنه بازگشتند. از ژانویه 2020 ، فصل 4 هنوز در حال فیلمبرداری است.

گیتن ماتارازو به People گفت: ” فیلمبرداری کندتر از حد معمول پیش می ره، که خب نشون میده ما وقت زیادی صرف ساخت این فیلم می کنیم.”

گیتن در گفتگو با GalaxyCon Live همچنین توضیح داد که وقتی ماه سپتامبر 18 ساله شود، دیگر هیچ محدودیتی برای ساعات مجاز کار وجود نخواهد داشت: “تا زمان بازگشت به فیلمبرداری، در ابتدای ماه سپتامبر من 18 ساله می شم… و می تونن تا هر وقتی که به من نیاز دارن بدون محدودیت زمانی من رو سر صحنه نگه دارن. “

علی رغم تأخیر در فیلمبرداری، نویسندگی این فصل رسماً به پایان رسیده است. این خبر خوبی است!

زمان پخش فصل 4 Stranger Things

در یک لایو اینستاگرام، دیوید هاربر فاش کرد که Stranger Things 4 قرار بود در اوایل سال 2021 منتشر شود. با این وجود ، به دلیل تاخیر در تولید پس از شیوع ویروس کرونا، تاریخ پخش احتمالاً بهار 2021 خواهد بود.

بازیگران و عوامل فیلم Stranger Things 4، فیلمبرداری را در مارس 2020 و قبل از توقف تولید آغاز کردند. فیلمبرداری از اواخر سپتامبر 2020 دوباره ولی با روندی آهسته تر از سر گرفته شد.

طبق گزارش TV Line، فیلمبرداری قرار بود حدوداً در ماه آگوست تمام شود و در دسامبر 2020 یا ژانویه 2021 پخش شود. این زمانبندی درمورد فصل 3 هم همین طور بود. در آوریل 2018 فیلمبرداری شروع شد و در نوامبر 2018 تمام شد و در جولای 2019 پخش شد.

فصل 4 Stranger Things چند قسمت دارد؟

تعداد قسمت های این فصل به میزان داستانی که برادران دافر می گویند بستگی دارد. فصل 1 دارای 8 قسمت بود، فصل دو 9 قسمت بود و فصل 3 دوباره 8 قسمت داشت. TV Line گزارش داده است که طبق شایعات فصل چهار مانند فصل دو، 9 قسمت دارد. این تعداد تاکنون تأیید نشده است اما انتظار حداقل 8 قسمت را داریم. در عکسی از فیلم نامه های نوشته شده که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد که 9 فیلم نامه وجود دارد.

فصل 4 stranger things

فصل 4 stranger things

قسمت 1 ‘The Hellfire Club’

قسمت 2 ‘Tick Tock Mr Clock’

قسمت 3 ‘You Snooze You Lose’ نام دارند.

رویدادهای فصل 4 Stranger Things در چه سالی رخ می دهد؟

تاکنون، هر فصل با فاصله یک ساله ساخته شده است. فصل 1 در سال 1983، فصل 2 در سال 1984 و فصل 3 در سال 1985 روی داده است. به نظر می رسد که فصل 4 در سال 1986 رخ داده باشد.

البته، سن بازیگران نوجوان در تعیین سال فیلم تاثیرگذار است. با توجه به اینکه همه آن ها در این سن سریع رشد می کنند، فیلم می تواند چند سال دیگر جلو برود. کیلب مک لاگلین که در 2020، 19 ساله شد، فقط برای مدت محدودی می تواند نقش یک نوجوان 15 ساله را بازی کند.

بر اساس یک فراخوان جدید برای جذب بازیگر، طرفداران این فیلم حدس می زنند که این فصل در سال 1987 روی داده است. هم چنین برای ساخت این فصل، اتومبیل های قدیمی سفارش داده اند، ماشین هایی که مربوط به سال 1987 و قبل تر است. بر اساس تریلر جدید، جیم هاپر به عنوان زندانی آمریکایی و با توجه به اینکه لاغر و ضعیف شده است، به نظر می رسد زمان زیادی گذشته است.

کدام بازیگران در فصل Stranger Things 4 نقش دارند؟

احتمالاً شاهد بازگشت بیشتر بازیگران محبوب خود خواهیم بود و چهره های جدید نیز اضافه خواهند شد. اما با توجه به آنچه در پایان فصل 3 اتفاق افتاد، در فصل 4 احتمالا چند بازیگر را نخواهیم دید.

امیدواریم نوآ اشنپ (ویل) ، میلی بابی براون (الون) کیلب مک لاگلین (لوکاس) ، گیتن ماتارازو (داستین) ، فین ولفهارد (مایک) و سیدی سینک (مکس) در فصل 4 حضور داشته باشند. وینونا رایدر نیز در نقش مادر استرسی که شخصیت محبوب همه است بدون شک حضور خواهد داشت.

چارلی هیتون، ناتالیا دایر و جو کری که احتمالا در این فصل دانشجو باشند، همگی باید حضور داشته باشند. مایا هاک (رابین) نیز به همراه کارا بونو بازیگر نقش کارن ویلر در فصل 4 باید باشند. برت گلمن (موری) و پریا فرگوسن (اریکا) در طول فیلم نقششان بیشتر شده است و این بدان معناست که ما در فصل 4 شاهد حضور موری باومن و اریکا سینکلر خواهیم بود.

پس از ماه ها گمانه زنی، دیوید هاربر در فصل 4 در نقش هاپر باز خواهد گشت. در یک تریلر جدید، هاپر را می توان در یک زمین برفی در کامچاتکا روسیه ببینیم. موی سرش تراشیده شده و سبیل ندارد اما زنده است.

و خبر بد اینکه… به غیر از صحنه های فلش بک، دیکر مونتگومری احتمالاً برنخواهد گشت، زیرا بیلی توسط هیولای Mind-Flayer در نبرد Starcourt در پایان فصل 3 کشته شد.

Spider-Monster

فصل 3 stranger things

شخصیت های جدید  فصل 4 Stranger Things چه کسانی هستند؟

پیتر بالارد (جیمی کمپل باور) ، خدمتکاری دلسوز که در بیمارستان روانی کار می کند.

آرگیل (ادوارد فرانکو) ، دوست جدید جاناتان.

جیسون کارور (میسن دای) ، یک ورزشکار خوش تیپ و ثروتمند که با محبوب ترین دخترهای مدرسه دوست می شود.

ادی مونسون (جوزف کوین) ، رئیس انجمن رسمی تحقیق و توسعه هاوکینز، The Hellfire Club.

ویکتور کریل (رابرت انگلوند) ، مرد ترسناکی که به دلیل قتلی وحشتناک در دهه 1950 در یک بیمارستان روانی زندانی است.

سرهنگ سالیوان (شرمن اوگاستس) ، مردی باهوش که معتقد است می داند چگونه یک بار و برای همیشه جلوی اتفاقات وحشتناک هاوکینز را بگیرد.

دیمیتری (تام ولشیها) ، نگهبان باهوش و جذاب روسی.

یوری (نیکولا دوریکو) یک قاچاقچی مسخره و غیرقابل پیش بینی روسی.

آیا هاپر در فصل Stranger Things 3 مرد؟ آیا هاپر هنوز زنده است؟

خوشبختانه تأیید شده است که جیم هاپر زنده است و در زندان روسیه به سر می برد.

stranger things Hopper

فصل 4 stranger things

در بیانیه ای که به همراه تریلر جدید منتشر شد، برادران دافر نوشتند: “ما خیلی هیجان زده ایم و رسماً تأیید می کنیم که تولید Stranger Things 4 در حال انجام است و حتی با هیجان بیشتری از بازگشت هاپر خبر می دهیم! او دور از خانه در کامچاتکا زندانی است ، جایی که هم توسط انسان و هم توسط دیگر موجودات در خطر است.”

این افشاگری تعدادی از گمانه زنی ها را کنار زد، از جمله اینکه می گفتند هاپر درست قبل از منفجر شدن دستگاه به سمت دنیای وارونه پریده است.

در فصل Stranger Things 4 چه اتفاقی می افتد؟

فصل 4 احتمالاً بر روی الون تمرکز می کند و اینکه او چگونه قدرت خود را دوباره به دست می آورد و یا آیا اصلا قدرتش بازمی گردد؟ در پایان فصل 3، به دنبال نبرد در مرکز خرید، الون قدرت خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند اشیا و افراد را با ذهن خود حرکت دهد.

با تهدید دنیای وارونه که به لطف روس ها دوباره ساخته شد، او باید قدرت خود را برای نجات دوستانش بدست آورد. اگر او قدرتش را بدست آورد، بدون شک قادر به پیدا کردن هاپر خواهد بود، درست است؟

و در مورد روس ها، آن ها صاحب یک Demogorgon هستند. اینکه چگونه به Demogorgon دست پیدا کرده اند، هنوز مشخص نیست ولی مشخصا می خواهند از آن به عنوان یک سلاح استفاده کنند. آیا دکتر برنر که هنوز زنده است، ارتباطی با این موضوع دارد؟

بر اساس تیزر فصل 4 ، دنیای وارونه هنوز یکی از صحنه های اصلی فصل بعدی خواهد بود.

در پایان فصل  3 همچنین دیدیم که گنگشان بهم خورد. جویس بایرز سرانجام از هاوکینز رفت و ویل و الون را با خود برد. مایک، داستین، لوکاس و مکس همگی به همراه نانسی، استیو، رابین و اریکا ماندند.

از جنبه عاشقانه فیلم نیز رابطه مایک و الون دستخوش اتفاقات قرار می گیرد. مکس و لوکاس در پایان فصل 3 هنوز هم یک چیزی بینشان بود، در حالی که استیو بعد از ماجرای رابین همچنان مجرد بود. رابطه داستین با سوزی (که واقعی است!) نیز می تواند بخشی از این فصل باشد. نانسی و جاناتان بدون شک با هم خواهند بود اما دانشگاه و رفتن جاناتان از هاوکینز بین آن ها فاصله می اندازد و اما در مورد جویس… خودتان حدس بزنید!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نمیپسندمش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی