حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا افزونه رنک مث انتخاب درستی برای سئو وردپرس است ؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

زمانی که بحث سئوی یک وبسایت که پیش می‌آید، افزونه رنک مث در ذهن ما تداعی می‌شود. این افزونه جزو قدرتمندترین افزونه‌های سال 2020 شناخته شده است. البته افزونه‌های دیگری هم برای بهبود و بهینه سازی سئوی سایت وجود دارند. Yoast SEO، SEOPress و  SEO Ultimate از افزونه‌های کاربردی دیگر برای ارزیابی محتوای سئوشده در سایت‌های وردپرسی به شمار می‌روند. با وجود تعدد در تعداد افزونه‌های کاربردی در این زمینه خاص، این سوال پیش می‌آید که آیا افزونه رنک مث می‌تواند انتخاب درستی برای بهینه سازی محتوای داخل یک وبسایت باشد یا خیر. اگر دوست دارید تا پاسخ این سوال پرچالش را بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

آیا افزونه رنک مث انتخاب درستی برای سئو وردپرس است ؟

با وجود تغییرات جدیدی که در بحث رتبه‌دهی به محتوا بوجود آمده، حساسیت وبمستران سایت به کارآمد بودن افزونه رنک مث بیشتر شده است. ناگفته نماند که تعداد کمی از وبمستران، استفاده از افزونه‌های بهینه سازی را ناکارآمد می‌دانند؛ در صورتی که از قابلیت‌ها و امکانات متفاوت این افزونه کاربردی مطلع نیستند. در ادامه قابلیت‌های متعدد و کم‌نظیر این افزونه را ارائه داده ایم تا بتوانید بهترین پلاگین مورد نیاز برای بهینه سازی سایت را انتخاب کنید.

  1. بررسی رتبه کلمات کلیدی

بررسی رتبه کلمات کلیدی، یکی از قابلیت‌های خاص افزونه رنک مث است. وبمستران سایت‌ها به خوبی می‌دانند که بعد از یک مدت مشخص باید رتبه کلمات کلیدی خود را بررسی کنند. از آن جایی که چک لیست کلمات کلیدی هر سایت، بیش از 10 کلمه کلیدی دارد؛ این کار ممکن است بسیار وقت‌گیر و طاقت فرسا باشد. در صورتی که از پلاگین رنک مث استفاده کنید، جایگاه کلمات کلیدی به صورت رایگان به شما ارائه داده می‌شود.

  1. تحلیل پیشرفته سئو

افزونه رنک مث جزو معدود پلاگین‌هایی است که با استفاده از آن به طور حرفه‌ای می‌توانید تمامی بخش‌های محتوای سایت خود را تحلیل کنید. نتایج تحلیل سئو در مدت کوتاهی بعد از انتشار محتوا به شما نشان داده خواهد شد. با توجه به این اطلاعات ارائه داده شده، نیازی نیست تا هزینه‌های زیادی را صرف بررسی‌های سئوی سایت خود کنید. غیر از این راه، شما می‌توانید از یک فرد متخصص و کاملا حرفه‌ای بخواهید تا سایت شما را از لحاظ پارامترهای سئو بررسی کند.

  1. قابلیت سئوی محتوا با چندین کلمه کلیدی متفاوت

افزونه رنک مث به شما اجازه می‌دهد تا توزیع چند کلمه کلیدی را در سایت خود بررسی کنید. این در حالی است که بعضی از پلاگین‌های بهینه سازی سئو تنها می‌توانند توزیع یک یا دو کلمه را در محتوای متنی بررسی کنند. در رابطه با ارزیابی چندین کلمه کلیدی، بهتر است lsiهای پیشنهادی را مشخص کنید تا نتایج بهتری به شما نمایش داده شود.

  1. ادغام با سرچ کنسول

افزونه رنک مث با سرچ کنسول می‌تواند ادغام شود. این خاصیت از پلاگین رنک مث برای وبمستران سایت بسیار ارزشمند است. وبمستران سایت‌‌ها مشغله‌های گوناگونی دارند که با تلفیق این دو می‌توان رتبه کلمات کلیدی را در یک منبع دید. این قابلیت در افزونه‌هایی مانند یوآست سئو دیده نمی‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت که یکی از مزیت‌های رقابتی پلاگین رنک مث در مقایسه با سایر پلاگین‌ها، همین ادغام اطلاعات به صورت کامل در یک منبع می‌باشد.

  1. ادغام Google Trends

زمان‌های بسیاری شده که وبمستران سایت به چندین سایت دیگر برای بررسی کلمات کلیدی و میزان سرچ آن‌ها نیاز دارند. افزونه رنک مث یک پلاگین کامل است که شما می‌توانید در محیط وبسایت خود از امکاناتی نظیر Google Trends استفاده کنید. گفته می‌شود که این امکانات به صورت تخصصی در اختیار وبمستران سایت قرار می‌گیرد. بهره‌مند شدن از این قابلیت بدون نیاز به صرف هزینه انجام می‌شود و کاملا رایگان خواهد بود.

  1. سئو ویژه تصاویر

ارزیابی سئوی تصاویر، یکی از امکانات بسیار خاص افزونه رنک مث است. توضیحاتی که در رابطه با عکس‌ها و تصاویر می‌نویسید، در سئوی سایت اهمیت دارد. این امکانات در افزونه‌هایی مانند یوآست و SEOPress وجود ندارد.

این قابلیت به سایت شما کمک می‌کند تا محتوای تصویری آن در رتبه‌های نخست ظاهر شود. به طوری که خزنده‌های گوگل ابتدا به متن جایگزین هر تصویر توجه می‌کنند و سپس مبتنی بر متن جایگزین، نتایج جستجو را نمایش می‌دهند. حال اگر سئوی تصاویر شما ارزیابی نشده باشد، این که در نتایج نخست ظاهر شوید، احتمال کمی دارد.

  1. اعتبارسنجی اسکیما با گوگل

اعتبارسنجی اسکیما با گوگل، یکی از امکانات دیگر افزونه رنک مث است. این اعتبارسنجی به شما کمک می‌کند تا مورد اعتماد و اطمینان افراد قرار بگیرید. به طوری که شماره تماس، آدرس و سایر راه‌های ارتباطی شما در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد. در صورتی که از افزونه‌ای مانند پلاگین رنگ مث استفاده نکنید، می‌بایست کد نویسی بخشی از سایت خود را تغییر دهید و در پی آن، اسکیمای پست‌های شما در نتایج نشان داده خواهد شد.

  1. گزینه‌های پیشرفته ویرایش و سازگاری با افزونه المنتور پرو

افزونه رنک مث مورد رضایت افرادی است که در حوزه تولید محتوا و انتشار آن، دست دارند؛ چرا که با استفاده از این پلاگین می‌توانید پست‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تغییر بدهید. کافی است که بر روی گزینه ویرایش سریع کلیک کنید. سپس با تغییر اطلاعاتی مانند نامک، کلمه کلیدی اصلی، کلمات کلیدی فرعی و وضعیت نوشته می‌توانید وضعیت نوشته خود را مشخص کنید.

  1. بررسی صفحات 404

بررسی صفحات 404 در سایت‌های وردپرسی می‌تواند سخت‌ترین کاری باشد که وبمستر سایت انجام می‌دهد. در صورتی که افزونه رنک مث را در سایت وردپرسی خود نصب کرده باشید، بررسی این صفحات کار مشکلی نیست.

نصب افزونه رنک مث پرو با فکت وردپرس  factwp.ir

 

افزونه رنک مث پرو با داشتن قابلیت‌های بیشتری توانسته است که فرآیند بهینه سازی سئوی سایت را برای وبمستران ساده‌تر کند. در صورتی که با نحوه کارکرد با پلاگین رنک مث آشنایی ندارید، می‌توانید از خدمات آموزشی این سایت هوشمند استفاده کنید. علاوه بر آموزش پلاگین رنک مث، آموزش المنتور به طور رایگان به شما ارائه خواهد شد. در دوره‌های آموزش رایگان المنتور مباحثی مانند ایجاد کال تو اکشن، نحوه ایجاد اسلایدر، اضافه کردن پس زمینه، درج ویدئو و سربرگ به شما آموزش داده خواهد شد. گفتنی است که این آموزش‌ها با استفاده از محتوای تصویری و متنی صورت می‌گیرد تا اشکالات شما برطرف شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات