حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو اس ۹ اولین گوشی مجهز به پردازنده دایمنسیتی ۱۱۰۰ یک ماه دیگر معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ویوو

ویوو اس ۹ به عنوان اولین گوشی مجهز به دایمنسیتی ۱۱۰۰ در ۱۶ اسفند معرفی و عرضه می شود. احتمالا این مدل مانند مدل ویوو اس ۷، یک گوشی سلفی محور خواهد بود.

گوشی ویوو اس ۹ :

طبق آخرین خبرهای منتشر شده، Vivo S9 5G  به یک صفحه نمایش ناچ 6.4 اینچی مجهز خواهد شد و ممکن است با یک دوربین سلفی دوتایی 44 مگاپیکسلی اولترا واید عرضه شود. از این رو ، به نظر می رسد که Vivo S9 5G ممکن است همان صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED با بریدگی گسترده را که در Vivo S7 5G دیده بودیم را استفاده کند.

طبق شایعات منتشر شده  ویوو اس ۹ به عنوان اولین تلفن مجهز به Dimensity 1100 SoC در جهان به بازار می آید. این ما را به یاد گوشی Vivo V2072A می اندازد که در کنسول Google Play ظاهر شده بود. از این رو ، به نظر می رسد که شماره مدل V2072A ممکن است متعلق به گوشی هوشمند Vivo S9 5G باشد.

ویوو اس ۹

لیست کنسول گوگل پلی Vivo V2072A نشان داد که دارای 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 است. مانند مدل قبلی، این دستگاه ممکن است با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود. سایر مشخصات این تلفن هوشمند در حال حاضر منتشر نشده است و در دسترس نیست.

انتظار می رود ویوو این مدل را عرضه جهانی کند و به مانند دیگر مدل های سری اس محدود به بازار داخلی نشود.

همچنین در خبری دیگر از این شرکت، ویوو به زودی گوشی دیگری از سری S را با نام Vivo S7t 5G را روانه بازار می کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی با همان پردازنده اسنپدراگون 765G ویوو S7 5G عرضه خواهد شد.

باید منتظر ماند تا زمان عرضه این مدل تا مشخصات بیشتری از این گوشی منتشر شود. به نظر شما ویوو می تواند در آینده سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت تعیین کننده است ، اگه ۲۸۰ دلار به پایین باشه خوبه وگرنه اصلا خوب نیست با این گرافیک ضعیف قدیمی

AŁɪ

مهدی احساس میکنم رنگ و بوی ترول به خودت گرفتی چند روزه ، انتظار داری با اون قیمتی که گفتی بیاد ماچت هم بکنه؟؟ شیائومی تا حالا ازین gوه خوریا نکرده که ویوو بکنه .
بعدشم همین پردازنده بقول تو گرافیک قدیمی نسبت به قیمت هیچ رقیبی نداره 🙂

Mahdi

گفتی شیائومی از این چیزخوریا نکرده؟ کی۳۰الترا زار زار به گریه افتاد نگو پیش فرض ۱۲ گیگ حافظه رم داره که امکان نداره تازه این چیپست یه چیپست قدیمی با اسم جدیده جز اینکه cpu قویتر شده چی داره؟ یادت هست که موتورولا چی معرفی کرد اونم با یه پردازنده که از نظر قدرت از این پردازنده بهتره و فقط اینکه ۷ نانومتره ، حافظه کش دایمنسیتی هم که نگم افتضاح پایینه

Milad7

ببینیم چطور عمل خواهد کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی