حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا اینستاگرام من Vanish Mode ندارد؟ ونیش مود من کجاست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

حالت Vanish Mode دایرکت اینستاگرام به شما اجازه می دهد که با دوستان خود صحبت کنید. از نظر لغوی معنی Vanish Mode می شود “حالت محو شدن”. اسمش کاملا گویاست دیگر. در این حالت پیام ها به صورت خودکار پاک خواهند شد. در روزهای اخیر اما خیلی از کاربران از ما می پرسند که چرا اینستاگرام من Vanish Mode ندارد؟ بیاید ببینید چرا ونیش مود از اینستاگرام شما ونیش شده است!

چرا Vanish Mode ندارم؟

ونیش مود اینستاگرام اکنون برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس است، این بدان معناست که زمان ارسال “پیام های خود حذف-شونده” به دوستانتان فرا رسیده است. اگر سعی کرده اید از Vanish Mode استفاده کنید اما نمی توانید این ویژگی را پیدا کنید، احتمالاً از خود می پرسید که چرا Vanish Mode ندارم؟

اینستاگرام حدود ۲ ماه پیش Vanish Mode را به عنوان ویژگی جدیدی در بخش دایرکت خود که اخیراً به روز شده، ارایه کرد. این ویژگی در اختیار کاربرانی قرار می گیرد و اکنون از ویژگی های Facebook Messenger استفاده می کند. با استفاده از Vanish Mode، می توانید پیام هایی ارسال کنید که پس از خروج طرف مقابل از چت، به صورت خودکار ناپدید می شوند. این به شما این امکان را می دهد که یک GIF احمقانه یا سلفی خود را که نمی خواهید همیشه در چت شما باقی بماند، به اشتراک بگذارید. طرف مقابل اگر تلاش کند از محتوای یک بار مصرف شما اسکرین شات بگیرد، به شما اطلاع داده می شود!

Vanish Mode

Vanish Mode

این به نوعی شبیه Snapchat است. برای استفاده از ونیش مود باید از طریق مسنجر فیسبوک به دایرکت های خود در اینستاگرام بروید. برای ورود به Vanish Mode تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک چت موجود را به بالا بکشید و می توانید “پیام های خود حذف شونده” را ارسال کنید. اگر می خواهید از حالت ناپدید شدن خارج شوید، کافی است دوباره انگشت خود را به سمت بالا بکشید و به چت عادی خود باز خواهید گشت.

ونیش مود من چرا حذف شده است؟

تا آن جا ما جستجو کردیم ۳ مشکل می تواند وجود داشته باشد. مورد اول خیلی به کاربران ایرانی مربوط نمی شود و برای کاربران امریکایی عنوان شده است.

  1. ۱- اگر حالت ونیش را در اینستاگرام مشاهده نمی کنید، باید دوباره بررسی کنید که نسخه به روز شده پیام را که ویژگی های Facebook Messenger را در خود ادغام کرده است، داشته باشید. اگر این کار را نکنید، می توانید به راحتی با ضربه زدن روی نماد دایرکت خود در سمت راست بالای صفحه، پیام اینستاگرام خود را به روز کنید. از آنجا، یک صفحه پاپ آپ خواهید داشت که از شما برای ارتقا به مسنجر دعوت می کند.
  2. ۲- دلیل دیگری که ممکن است Vanish Mode را مشاهده نکنید، این است که این ویژگی فقط در چت کاربرانی که به صورت مشترک یکدیگر را در اینستاگرام فالو کرده اند، کار می کند. همچنین باید بدانید که هنگام ارسال پیام در چت گروهی قادر به استفاده از حالت vanish نخواهید بود.
  3. ۳- شاید فعلا برای گروهی از کاربران موقتا غیرفعال شده باشد و نباید نگران باشید.

شما ونیش مود را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نداره چون سازندگانش علاقه ای ندارن نداشته باشه😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)