حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتور جستجوی بینگ می تواند بهتر از گوگل باشد!

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

مایکروسافت بر این باور است که موتور جستجوی بینگ می تواند موقعیت گوگل را به عنوان موتور جستجوی شماره یک در استرالیا بدست آورد.

موتور جستجوی بینگ :

پس از اینکه گوگل تهدید کرد سرویس موتور جستجویش در استرالیا را متوقف می کند، به نظر می رسد مایکروسافت برای بازار این کشور دندان تیز کرده است.

گوگل تهدید کرده است که اگر قوانین جدید کشور استرالیا، شرکت های فناوری را مجبور به مذاکره با رسانه های محلی برای استفاده از محتوای آنها کند، خدمات خود را از بازار استرالیا حذف خواهد کرد.

ارائه دهندگان عمده فناوری از قانون جدید انتقاد کرده و آن را ناعادلانه و غیرقابل اجرا می دانند. طبق قانون جدید، شرکت های رسانه ای و تولید کننده محتوا تشویق می شوند که با فیس بوک و گوگل یک قرارداد تجاری به امضا برسانند و در ازای استفاده این شرکت ها از محتوای تولیدشده توسط آن ها، مبلغ مشخصی به آن ها پرداخت شود.

علاوه بر این، قانون جدید استرالیا همچنین بیان می کند که پلتفرم های دیجیتال باید حداقل 14 روز قبل از اجرای هرگونه تغییر الگوریتمی، آن را از طریق رسانه ها اطلاع دهند. در پی تهدیدات گوگل مبنی بر ترک کشور استرالیا، فیس بوک نیز تهدید کرده است که استرالیایی ها نمی توانند اخبار و مطالب شان از طریق این پلتفرم و برنامه های این شرکت به اشتراک بگذارند.

فیلترشدن بینگ در چین

جایگزین گوگل در استرالیا :

نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون فاش کرد که پس از مکالمات با مدیر عامل شرکت مایکروسافت ساتیا نادلا، این شرکت اطمینان دارد که موتور جستجوی بینگ می تواند از جایگاه دوم فعلی خود را به رتبه نخست خدمات جستجو در این کشور برساند.

قطعا دنیا نظاره گر این خواهد بود که قوانین جدید استرالیا چگونه اجرا می شود، زیرا در نهایت در بازارهای دیگر اقدامات مشابهی انجام می شود. اگر قرار است بینگ به موتور جستجوی شماره یک استرالیا تبدیل شود، برای اکثر کاربران اینترنت تغییر مهمی محسوب می شود.

طبق تخمین ها، گوگل در حال حاضر بیش از 94٪ از ترافیک جستجو در کشور استرالیا را در اختیار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هرروز یه برنامرو جایگزینش میکنن ولی ما که چیزی ندیدیم

Milad7

باشه حتما 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی