حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی اس ۲۱ اولترا از PhoneBuff را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

ما دیشب با هم درباره تست سقوط گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس و ایراد عجیب طراحی دوربین S21 Ultra صحبت کردیم. یکی از بهترین تست سقوط هایی که انجام می شود، ویدیوهای PhoneBuff است. با توجه به مشکلی که تست قبلی درباره بیرون جهیدن پوشش دوربین تله 3X گلکسی اس ۲۱ اولترا دیدیم، خوب است که تست سقوط گلکسی اس ۲۱ اولترا از PhoneBuff را هم ببینید.

تست سقوط گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشخصات مربوط به طراحی گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشخصات مربوط به طراحی گلکسی اس ۲۱ اولترا

پیش از هر چیز باید بگویم که این تست در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس انجام می شود. در تصویر بالا مشخصات مربوط به طراحی گلکسی اس ۲۱ اولترا را می بینیم و تفاوتش با iPhone 12 Pro Max را مشاهده می کنیم. موضوع قابل توجه، افزایش وزن گلکسی اس ۲۱ اولترا است. همچنین تفاوت ها در کاملا تخت بودن شیشه های آیفون ۱۲ پرو مکس و شیشه های لبه خمیده عقب و جلو گلکسی اس ۲۱ اولترا است.

خب، این دو دستگاه در مقابل یکدیگر چطور عمل می کنند؟ آیا بیرون جهیدن شیشه محافظ دوربین Galaxy S21 Ultra رایج است؟ بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

همانطور که دیدید، بیشتر نگرانی حاصل از این تست، خراشیدگی شیشه مات پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا است. همچنین به وضوح می بینیم که شیشه محافظ نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس یعنی سرامیک شیلد به همراه تخت شدن کامل شیشه یک خروجی بسیار مقاوم را عرضه می کند.

توجه داشته باشید که شرایط تست های مختلف با یکدیگر متفاوت است. مثلا در تست سقوط قبلی ما دیدیم گلکسی اس ۲۱ اولترا خیلی مقاوم تر از این بود. دلیل در سطح برخوردشونده هم هست. در تست Phonebuff سطح برخوردشونده “بتنی” است. در بخش امتیاز اضافی اما سطح برخوردشونده یک فولاد نرم است. پس از سقوط به شرایط مختلفی بستگی دارد.

نظر شما چیست؟ مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا را چطور می بینید؟ نگران خراشیدگی قاب مات پشتی هستید؟ شیشه نمایشگر کاملا تخت را می پسندید یا 2.5D و یا اج؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من نمایشگر تخت رو می پسندم ، اگه بخوام اس۲۱ الترا یا هر پرچمدار دیگه ای رو بخرم زیاد به این تستا توجه نمیکنم ، همین‌که از خم شدن تو تست جری سالم بیرون اومد مافیه واسه من ، گوشی تا حالا از دست من نیفتاده تا بخواد بشکنه

ARMTIN

آقای عطایی
گوگل در فروشگاه پلی استور قابلیت اشتراک گذاری برنامه های اندرویدی
در آخرین آبدیت فراهم کرده
به عبارت ساده تر دیگه نیازی به برنامه پر باگ و پر تبلیغات شیریت نیست

comment image

ARMTIN

@toranjiadmin
اقای عطایی
اسکرین شات از مراحل اشتراک گذاری برنامه در پلی استور گوگل برات تهیه کردم
متاسفانه ارسال برنامه فقط در اندروید 11 به بعد امکان پذیر هست

ارسال برنامه 1
comment image
ارسال برنامه 2
comment image
ارسال برنامه 3
comment image
دریافت برنامه
comment image

Milad7

عملکرد قابل قبولی داشت….
و اینکه کار با صفحه نمایش خمیده خیلی لذت بخشه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)