حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رینگ لایت

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر به کار و حرفه عکاسی علاقمند و مشغولید حتما با رینگ لایت آشنایی دارید و می‌دانید که برای عکاسی پرتره، مدلینگ یا تبلیغاتی نمی‌توان تنها به نورهای معمولی مانند نور لامپ اکتفا کرد و باید حتما از ابزار دیگری برای تامین نور مورد نیاز استفاده کرد. رینگ لایت‌ها ابزاری هستند که می‌توان از آن‌ها برای تامین نور کافی و دلخواه روی سوژه استفاده کرد. رینگ لایت به حالت دایره‌ای طراحی شده است و در محیط این دایره لامپ‌های ال ای دی LED کوچکی کار شده است و یا در مدل‌های دیگر منبع نوری آن به صورت یک تکه می‌باشد. ما در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی رینگ لایت‌ها بخصوص رینگ لایت پایه دار خواهیم پرداخت. در انتها نیز فروشگاه آنلاین نوید مارکت را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید این محصول کاربردی برای عکاسی را از این فروشگاه تهیه نمایید.

رینگ لایت چیست؟

پیشتر کمی به ساختار رینگ لایت یا به اصلاح همان حلقه نور پرداختیم و گفتیم که دورتادور یک رینگ چراغ‌هایی به کار رفته است که نور مورد نیاز برای عکاسی را تامین می‌کند. اما چرا به صورت دایره مانند ساخته شده است؟ به این جهت رینگ لایت را دایره‌وار ساخته‌اند تا عکاس بتواند لنز دوربین را برای هرچه نزدیک‌تر شدن به سوژه از میان آن عبور دهد. حتی رینگ لایت‌هایی نیز تولید شده‌اند که به دوربین بسته می‌شود و عکاس در هر جهت که قرار بگیرد نور روی سوژه منعکس خواهد شد. اما پرکاربردترین آن‌ها نوع پایه ‌دار می‌باشد و عکاس می‌تواند با استفاده از آن هر جا که سوژه قرار دارد نور را تنظیم نماید.

چرا از رینگ لایت در عکاسی استفاده می‌شود؟

شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل استفاده از رینگ لایت از بین بردن سایه است. زیرا این ابزار عکاسی کمک می‌کند نور به صورت متمرکز روی سوژه پخش شود و سوژه با جزئیات بیشتری در عکس خود را نشان دهد. اما دانستن یک نکته در مورد استفاده از رینگ لایت‌ها مهم است. از این ابزار تنها می‌توان برای عکاسی و فیلم‌برداری از سوژه‌هایی استفاده کرد که نیاز است از نزدیک از آن‌ها عکس و یا فیلمی تهیه شود. همان طور که می‌دانید فلاش هر دوربین در فاصله‌ای حدود 10 الی 15 سانتی‌متری از لنز دوربین قرار دارد و اگر عکاس تنها از نور فلاش برای عکاسی از سوژه‌ای نزدیک استفاده نماید، سایه‌هایی اطراف سوژه بخصوص در زیر بینی و چانه ایجاد می‌شود. برای رفع چنین سایه‌هایی رینگ لایت می‌تواند یک انتخاب درست و البته ضروری باشد.

همچنین اگر شما با استفاده از دوربین موبایل خود عکاسی می‌کنید، این دستگاه می‌تواند کمک کند خروجی عکس‌های شما بسیار عالی شده و تفاوتی با دوربین‌های حرفه‌ای نداشته باشد. رینگ لایت کاربرد دیگری نیز دارد و در برخی از کارهای درمانی مانند درمان‌های زیبایی، دندانپزشکی و چشم پزشکی برای عکاسی از چشم‌ها، دندان‌ها و .. برای یک عکاسی بهتر و بدون سایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این محصول می‌توان در آرایشگاه‌ها و حتی گریم‌های سینمایی و .. نیز استفاده کرد. رینگ لایت کمک می‌کند نور به خوبی روی صورت فرد قرار گرفته و آرایشگر و یا گریمور بتواند صورت را به حالت طبیعی مشاهده کرده و کار گریم و آرایش را انجام دهد. رینگ لایت دقیقا مانند همان آینه‌های چراغداری عمل می‌کند که شما تا کنون بارها نمونه‌ای از آن‌ها را روی میز گریمورهای سینما و سالن‌های آرایشگاه‌ها دیده‌اید.

نکات مهم هنگام خرید رینگ لایت

در حال حاضر رینگ لایت‌های متفاوت در اندازه‌های مختلف در بازار موجود است که متناسب با نیاز و همچنین استفاده‌ای که دارید می‌توانید این محصول را خریداری کنید. ما در این قسمت سعی خواهیم کرد نکاتی که را بیان کنیم که به شما کمک خواهد کرد ابزار کارآمدتری را برای نیاز خود خریداری نمایید.

  • اگر می‌خواهید از رینگ لایت برای عکاسی با موبایل استفاده نمایید باید رینگ لایتی را خریداری کنید که از قطر کوچکی برخوردار باشد.
  • رینگ لایت‌هایی وجود دارند که می‌توان آن‌ها روی آینه متصل کرده و برای آرایش استفاده نمود. این ابزار برای افرادی که ویدئوهایی برای آموزش آرایش تهیه می‌کنند می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

رینگ لایت پایه دار

برای انجام بسیاری از پروژه‌های عکاسی می‌توانید از رینگ لایت پایه دار استفاده نمایید. این نوع از رینگ لایت‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشند و شما می‌توانید برای عکاسی از سوژه‌های مختلف از آن استفاده کنید. برای خرید این محصول بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • برای عکاسی پرتره و یا صنعتی و مدلینگ بهتر است از رینگ لایت‌های پایه‌ دار با قطرهای بزرگ‌تر استفاده نمایید.
  • یکی دیگر از مواردی باید در هنگام خرید رینگ لایت به آن توجه کنید پایه می‌باشد. اما کاربرد پایه در این ابزار چیست؟ پایه می‌تواند حلقه نورپرداز و موبایل یا دوربین شما را به صورت ثابت در محل مورد نظر شما نگه دارد.
  • در مورد خرید رینگ لایت پایه دار نیز این نکته قابل ذکر است که برخی از آن‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند و اندازه ثابتی دارند. برای عکاسی از رینگ لایت‌های پایه ‌داری استفاده کنید که ارتفاع بیشتری داشته باشند و یا بتوان ارتفاع آن‌ها را تغییر داد.
  • این محصول در سایزهای 2 اینچ تا 50 اینچ در بازار موجود است و در نهایت این شما هستید که با توجه به هدفی که از خرید رینگ لایت دارید دست به انتخاب خواهید زد.

نکته دیگری که در انتها در مورد این محصول می‌توان به آن اشاره کرد، منبع تغذیه این محصول است. برخی از رینگ لایت‌های موجود در بازار دارای پورت یو اس بی USB هستند و می‌توان آن‌ها را به پاور بانک، لب تاپ و یا موبایل متصل کرد؛ اما برخی از آن‌ها نور مورد نیاز خود را از طریق باتری تامین می‌کنند.

دستگاه کوانتوم آنالیزر

دستگاه کوانتوم آنالیزر نوعی دستگاه سلامت هستند که در فروشگاه نوید جهت عرضه به شما عزیزان موجود می‌باشند. به کمک دستگاه کوانتوم آنالیزر می‌توانید بدون نیاز به خون‌گیری و درد، چکاپی کامل را برای بدن خود انجام دهید و از سلامت جسم خود هر لحظه و هر جایی مطلع شوید بدون اینکه نیاز داشته باشید به کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید و وقت و هزینه زیاد مصرف نمایید. دستگاه چکاپ بدن به کمک دریافت و بررسی امواج الکترو مغناطیسی که از بدن شما ساطع می‌شود، هر گونه اخلالی که در بدن شما باشد را نشان داده و میزان سلامت ارگان‌های بد و میزان عدم تعادل در سطوح انرژی شما را نمایش می‌دهد.

توسط این دستگاه می‌توانید علائم و مشکلات گوارشی، اختلالات در عملکرد کبد، سلامت دستگاه تناسلی، مشکلات تنفسی و ریوی، تعیین سلامت مغز، سختی جداره عروق و میزان مقاومت انسولینی و همچنین تست سلامت استخوان‌ها و مفاصل، میزان سلامتی قلب و عروق، و دیگر اطلاعات مربوط به سلامت شما رابررسی و تعیین کنید. به کمک دستگاه چکاپ بدن فروشگاه نوید می‌توانید ابتلا به خیلی از بیماری‌ها را پیشگیری کنید و از سرعت و دقت بالای آن بهره‌مند شوید. این دستگاه کاربردی بسیار ساده و آسان داشته و بیشتر افراد به راحتی می‌توانند با این دستگاه کار کنند . برای استفاده از دستگاه‌های چکاپ بدن فروشگاه نوید مارکت باید نکاتی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است:

تمامی اشیای فلزی که ایجاد میدان مغناطیسی می‌کنند را در هنگام تست از بدن خود دور کنید.
کسانی که از ضربان ساز قلبی بهره می‌برند مطلقا نباید از این دستگاه استفاده کنند.
در حین تست باید کاملا ریلکس راحت با تنفس عادی باشید و از صحبت کردن بپرهیزید.
هنگام تست موبایل و دیگر دستگاه‌های مغناطیسی را از دستگاه دور نگهدارید.
تست بین وعده صبحانه و ناهار باشد و از خوردن الکل و نوشیدنی کافئین دار خودداری نمایید.
ورزشکاران قبل از انجام تمرینات خود و یا دو ساعت بعد از انجام تمیرین مجاز به انجام تست هستند.

دستگاه بادکش برقی

یکی از بهترین و مدرن‌ترین ابزارها برای رفع خستگی، رفع دردهای ناشی از تمرینات ورزشی و اسپاسم عضلانی دستگاه بادکش می‌باشد که به دو شیوه بادکش خشک و بادکش مرطوب (حجامت) کارآیی دارد. دستگاه بادکش بر دو نوع بادکش برقی و بادکش دستی در بازار موجود می‌باشد که می‌توانید آن را از تجهیزات پزشکی یا تجهیزات ورزشی و یا فروشگاه نوید خریداری نمایید. این دستگاه علاوه بر رفع گرفتگی عضلات، گردش خون را بهبود می‌بخشد و توانایی ماساژ عمیق بافت‌های بدن را داشته و به راحتی عمل حجامت را انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها از قدرت مکش بالایی برخوردار بوده و به راحتی می‌توان این قدرت را تنظیم کرد. با کمک دستگاه بادکش برقی نیاز به فرد دوم نیست و شخص استفاده کننده به راحتی و به تنهایی می‌تواند از این دستگاه بهره‌مند شود و در مناطق مختلف بدن خود عمل بادکش کردن را انجام دهد.

در حال حاضر که به دلیل شیوع بیماری کرونا کمتر می‌توان برای خرید مایحتاج مورد نیاز از خانه خارج شد، بهترین نوع خرید، روش آنلاین است. به همین منظور قصد داریم در این قسمت فروشگاه نوید مارکت را به آدرس الکترونیکی www.marketnavid.com به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. در این فروشگاه آنلاین شرایط خرید انواع خواروبار، محصولات بهداشتی و زیبایی و صدها محصول دیگر فراهم شده است که می‌توانید با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات