حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیو توییتر ایلان ماسک باعث افزایش قیمت بیت کوین شد!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، رمزارز

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان، دیروز صبح جمعه باعث رشد 20 درصدی قیمت بیت کوین شد. بیت کوین که دیروز با قیمت 32,000 دلار در حال خرید و فروش بود به ناگهان در عرض 30 دقیقه به قیمت 38,500 دلار رسید!

افزایش 20 درصدی قیمت بیت کوین در عرض 30 دقیقه :

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا موتورز و اسپیس ایکس دیروز پس از اضافه کردن #بیت کوین به بیو پروفایل توییتر خود باعث رشد عجیب و غریب این ارز دیجیتال شد.

پس از اینکه بیت کوین در هفته های گذشته قیمت 40 هزار دلار را نیز فتح کرد، طبق انتظار کارشناسان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال با افت قیمت 8 هزار دلاری مواجه شد و در قیمت های 32-33 هزار دلاری در حال خرید و فروش بود. تحلیل گران این حوزه، انتظار قیمت های پایین تر از 32,000 دلار از بیت کوین را نیز داشتند که ناگهان همه چیز عوض شد!

تنها 30 دقیقه پس از اینکه کلمه بیت کوین در بیو توییتر ایلان ماسک ظاهر شد، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال با رشدی 20 درصدی به 38 دلار رسید. پس از افزایش قیمت سریع بیت کوین، ایلان ماسک با منتشر کردن توییتی نوشت: “این اتفاق، اجتناب ناپذیر بود!”

بیت کوین چیست؟

با شهرت ایلان ماسک در صنایع فضایی و اتومبیل های برقی تسلا و پس از اینکه به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد، جای تعجب هم نیست افرادی که او را دنبال می کنند با یک کلمه او و به پیروی از اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین کنند. ارزهای دیجیتالی که برخی آن را آینده پول می دانند.

چند هفته پیش بود که ایلان ماسک با توییت کلمه “سیگنال” که اشاره به پیام رسان سیگنال داشت، موج عظیمی از کاربران را به سمت این پیام رسان اجتماعی کشاند.

افت قیمت بیت کوین پس از هیجانات روز گذشته :

تنها یک روز پس از اینکه هیجانات مردم سراسر دنیا باعث افزایش قیمت 20 درصدی بیت کوین شد، امروز شنبه دوباره شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال به 34,000 دلار هستیم. پس از این که این ارز دیجیتال توانست در عرض یک سال با افزایش قیمت 8 برابری مواجه شود، نگاه خیلی از کارشناسان و مردم جهان را برای یک سرمایه گذاری امن به خود جلب کرد.

به هرحال اگر قصد ورود به حوزه ارزهای دیجیتال را دارید، بسیار باید مواظب باشید. چرا که این بازار نوپا هنوز در اول راه است و عوامل بسیاری در روند آن دخیل هستند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

از عمد کرده😏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی