حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام

چند سالی است که با محبوبیت اینستاگرام در بین افراد مختلف جامعه توجه هکرها نیز به این پیام رسان محبوب بیشتر شده است. شاید شما هم دیده یا شنیده باشید که اکانت فردی در اختیار هکرها قرار می گیرد و از راه های مختلف اقدام به سواستفاده از آن می کنند. اولین و مهم ترین اقدامی که می توانید برای جلوگیری از نفوذ هکرها به اکانت خود انجام دهید، تغییر رمز عبور و ایجاد یک رمز مطمین برای اکانت اینستاگرام است. با ترنجی همراه باشید تا بیشتر به این مطلب بپردازیم.

تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام:

در مرحله اول برنامه اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید. روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس در قسمت Security ، بر روی Password کلیک کنید.

در این بخش 3 کادر می بینید که در کادر اول باید رمز عبور فعلی که بر روی اکانت شما هست را وارد کنید.

رمز اینستاگرام

رمز اینستاگرام

در کادر دوم و سوم رمز عبور جدید را به طور یکسان وارد کنید و Done را بزنید.

 

اگر به گوشی خود دسترسی نداشته باشیم برای تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام چکار کنیم :

در زمانی که به دلایل مختلف به گوشی خود دسترسی ندارید و می خواهید رمز عبور اکانت اینستاگرام تون رو تغییر بدین، می تونید از اینستاگرام وب استفاده کنید. بر روی آدرس زیر کلیک کنید و وارد اکانت اینستاگرام تون بشین.

همانند مراحل بالا مشاهده می کنید که سه کادر وجود دارد. کادر اول رمز عبور فعلی و کادر دوم و سوم رمز عبور جدید را وارد کنید و بر روی Change Password کلیک کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام

تغییر پسورد اینستاگرام

توجه داشته باشید که با این کار دسترسی گوشی شما به اکانت اینستاگرام تون قطع خواهد شد و برای ورود به اکانت اینستاگرام تون باید مجدد رمز عبور جدید را وارد کنید. سعی کنید برای رمز عبورتان از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها استفاده کنید و حداقل 12 کاراکتر داشته باشد. هرچقدر رمز عبورتان پیچیده و طولانی تر باشد، احتمال بدست آوردن آن توسط دیگران کاهش می یابد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

عکسش خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی