حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز در خصوص CP یا Call of duty Point که باید بدانید.

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سبک اکشن یکی از پرطرفدار ترین و منحصر به فرد ترین سبک بازی های موبایل است که علاقه مندان بسیار زیادی دارد. در این سبک بازی های متنوع ای قرار گرفته اند که هر کدام از آن ها به نوبه خود ویژگی های خاص و ایده آل خود را به دوش می کشند.

از میان تمامی بازی هایی که در سبک اکشن دسته بندی می شوند، کالاف دیوتی موبایل رنگ و بویی دیگر دارد و با گرافیک خارق العاده خود تجربه لذت بخشی از فرایند بازی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این بازی ارزی به نام Cp یا Call of duty Point وجود دارد که به واسطه آن می توان به دستاورد های بسیار زیادی در بازی رسید.

از این رو اگر از علاقه مندان به بازی کالاف دیوتی موبایل هستید، می توانید اطلاعات کامل و جامعی از Call of duty Point و نحوه تهیه و همچنین خرید آن در این مقاله به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید.

Call of duty Point یا سی پی چیست؟

Call of duty Point یا سی پی در واقع نوعی ارز در بازی کالاف دیوتی است که به واسطه آن می توانید به تجهیزات و سلاح های جدیدی دسترسی پیدا کنید. علاوه بر تهیه سلاح ها و تجهیزات می توانید تجهیزاتی را که در اختیار دارید را کمی نسبت به قبل بهتر و ایده آل تر کنید تا بتوانید در جنگ با دشمنان خود، قوی تر از قبل ظاهر شوید.

این بود تعریف دقیق سی پی یا Call of duty Point که تهیه آن به دو شکل پولی و رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. البته نسخه پولی آن نیاز به کارت های اعتباری بین المللی دارد اما در این بخش به شما آموزش می دهیم که چطور بتوانید Call of duty Point را خریداری کنید.

قیمت CP یا Call of duty Point چقدر است؟

قیمت CP یا Call of duty Point بسته به انتخاب تعداد سی پی متغییر است. البته برخی از شرکت هایی که ارائه دهنده سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل هستند، قیمت های نجومی و بسیار بالایی را برای کاربران در نظر می گیرند که تهیه و خرید آن ها به صرفه نیست.

از این رو یکی از شرکت های واسطی که می تواند این فرایند را برای شما به صورت ایده آل و با قیمتی مناسب انجام دهد، شرکت آسان جم است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کالاف دیوتی پوینت، CP یا Call of duty Point می توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

چرا باید CP یا Call of duty Point را خریداری کنیم؟

عموما کسب CP یا Call of duty Point در طول فرایند بازی می تواند وقت گیر باشد چراکه کاربر باید با انجام ماموریت های مختلف و همچنین غارت تجهیزات دشمنان خود مقدار قابل مناسبی سی پی دریافت کند اما یکی از بخش های مهم در بازی کالاف دیوتی فعال سازی بخش بتل رویال است که عموما با پرداخت 800 سی پی برای کاربران فعال می شود.

از این رو اگر هنوز هم سی پی های خود را به عدد 800 نرسانده اید، بهترین راه برای جبران این کار، خرید سی پی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات