حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A02 سامسونگ با مدیاتک MT6739W به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

عجیب و جالب اینکه گلکسی A02s دو ماه پیش رسما معرفی شد و حالا Galaxy A02 معرفی می شود. این در حالی است که ما انتظار داریم که مدل s جدیدتر از مدل عادی باشد! به هر صورت اینکه گلکسی A02 سامسونگ با مدیاتک MT6739W به قیمت ۱۰۰ رسما معرفی شده است.

گلکسی A02

همانطور که گفتیم سامسونگ یکی از ارزان ترین تلفن های خود را با نام گلکسی A02s معرفی کرد که با قیمت 150 یورو به فروش می رسد. امروز یک گوشی با قیمت بسیار تهاجمی تر نیز با نام Galaxy A02 دریافت می کنیم که در تایلند با خرده فروشی 2999THB (معادل 100 دلار / 86 یورو) معرفی شده است.

به طور خاص، این گوشی مشابه A02s است اما با یک دوربین کمتر در پشت و چیپست مدیاتک MT6739W ارایه می شود. شما یک مدل 3 گیگابایتی رم و 32 گیگابایتی دارید اما می توانید از طریق microSD آن را توسعه دهید.

گلکسی A02

گلکسی A02

برای نمایشگر گلکسی A02 یک پنل 6.5 اینچی HD+ از نوع LCD با ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در اطراف قاب پشتی پلاستیکی طرح دار، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی داریم.

گلکسی A02 سیستم عامل اندروید ۱۰ را با OneUI 2.0 ارائه می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از طریق microUSB (متاسفانه) با سرعت 7.75 وات شارژ می شود. این گوشی با پشتیبانی از دو سیم کارت ارائه می شود و همچنین دارای یک جک هدفون است. جزئیات در دسترس بودن امروز اعلام نشده است اما انتظار داریم که Galaxy A02 در ماه های آینده به مناطق بیشتری راه یابد.

نظر شما درباره گلکسی A02 چیست؟ یک گوشی اقتصادی مناسب می بینیدش؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ممنون سامسونگ ، معرفی نمیکردی ناراحت میشدم ، ۶.۵ اینچ و رزولوشن hd+ عالیه پیکسل ها قشنگ معلومه ، باتری ۵۰۰۰ و شارژر ۷.۷۵ واتی معرکه هست ، یه مدت سرت از ظبکه های اجتماعی بیرون میاد و ۴ ساعت طول میکشه شارز شه ، چیپست هم که نگم بی نظیره به پابجی معتاد نمیشی و پابجی رو با پایینترین کیفیت هم نمیاره که در نوع خودش بی نظیره ، دوربین هم که نگم ۲ گانه هست ، اندروید ۱۰ هم داره که با توجه به a2 core که رو همون اندروید ۸ موند اینم رو همون اندروید می مونه و به نظر من محشره چیه اپدیت میخوام چیکار حجم نتم رو بی خودی مصرف کنم 😘😘😘

Mahdi

شبکه ، شارژ

ممد بمولا

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
خسته نباشی سامسونگ

Mahdi

دیگه چیزی مونده که ازش نزده باشی سامسونگ جان😁😁

ali_s

این شاد هم هندل نمیکنه😐

Taha

رقیب شایسته آیفون ۱۲ پرو مکس و glx لوکس شاهین۲.

Finch

ولی باید یه کلینک سلامت اعصاب و روان بسازن جلو در پاساژ های فروش موبایل که هرکی اینو به ردمی 9c ترجیح داد مستقیم یه ویزیت رایگانش بکنن

Milad7

باید به عنوان نخاله ی ساختمانی ازش استفاده کرد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)