حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 تا از بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای اندروید + لینک دانلود

احتمالاً این مشکل برای شما هم پیش آمده است که بخواهید به تماس های قبلی خود دست پیدا کنید اما نتوانید. با نرم افزار های ضبط تماس می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. جهت معرفی 10 تا از بهترین برنامه های ضبط مکالمه برای اندروید با ترنجی همراه باشید.

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید :

برخی از افراد دوست دارند به دلایل مختلفی مثل دلایل امنیتی تماس های خود را ضبط کنند. این قابلیت به طور پیشفرض در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد اما برای استفاده تخصصی از آن نیازمند نرم افزار مخصوص این کار هستید.

برنامه های ضبط تماس دارای مشکلات زیادی هستند. در واقع ضبط تماس به صورت نرم افزاری با نسخه های جدیدتر Android بسیار دشوار است. البته راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. بسیاری از نرم افزار ها صدای بلندگو را ضبط می کنند؛ مثل برنامه ضبط صدا، اما این امر شما را ملزم می کند تا تمام تماس های خود را روی حالت بلندگو برقرار کنید. روش های دیگری برای ضبط تماس از درون گوشی وجود دارد، اما به تنظیمات پیچیده و مجوزهای زیادی نیاز دارند. اندروید این کار را بسیار دشوار کرده است.

برخی از این برنامه ها ممکن است در اندروید 8.0 و بالاتر و برخی دیگر در اندروید 9 و 10 کار کنند. کسانی که با اندروید 10 کار می کنند دارای دستورالعمل نصب پیچیده ای هستند و حتی در این صورت نیز تضمینی نیست که نرم افزار برای آنها کار کند؛ اما این موضوع در دستگاه های مختلف متفاوت بوده و باید امتحان کنند.

برنامه ضبط مکالمه Automatic Call Recorder

دانلود Automatic Call Recorder

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Automatic Call Recorder یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید است. با تغییر گزارش تماس در خط مشی های Google Play به شدت ضربه خورد، اما همچنان یک ضبط کننده تماس عالی است. این برنامه از ویژگی های تلفیقی Google Drive و Dropbox به همراه برخی دیگر از عملکردهای زیبا برای کمک به مشکلات برخوردار است. نسخه پولی آن با چند ویژگی اضافی نیز موجود است. جدا از مورد ورود به سیستم، به خوبی کار می کند.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Blackbox Call Recorder

دانلود Blackbox Call Recorder

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Blackbox خود را به عنوان یک برنامه ضبط تماس حرفه ای معرفی می کند. این مجموعه از ویژگی های معمول شامل ضبط تماس، پشتیبانی فضای ابری و تنظیمات کیفیت ضبط است. با این حال، این نرم افزار با عملکرد قفل برنامه، پشتیبانی از لوازم جانبی بلوتوث و پشتیبانی از دو سیم کارت، یک قدم جلوتر است. Blackbox Call Recorder دارای ویژگی های بیشتر و رابط کاربری تمیزتر نسبت به هر برنامه ضبط تماس دیگر در لیست است. این برنامه دارای مهلت تست رایگان و سپس هزینه ناچیز ماهانه است.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Boldbeast Call Recorder

دانلود Boldbeast Call Recorder

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Boldbeast Call Recorder یکی از آن برنامه هایی است که یا کاملاً برای شما کار می کند یا اصلاً کار نمی کند. اگر رتبه بندی های Google Play را بررسی می بینید یا به برنامه یک ستاره داده اند یا 5 ستاره! در هر صورت، این برنامه ضبط تماس در واقع بسیار خوب ساخته شده است. می توانید آن را تنظیم کنید تا در صورت نیاز با کلید میانبر تماس را به صورت دستی ضبط کند. درصورت نیاز به عنوان ضبط کننده صدا نیز عمل می کند. این برنامه پشتیبانی از همه تلفن های دارای Android 8.1 تا Android 5.0 را دارد. اگر مخالف استفاده از راه حل های اضافی نیستید، در Android 9.0 با روت کردن گوشی و Android 10 کار می کند.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Call Recorder Automatic

دانلود Call Recorder Automatic

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Call Recorder Automatic یک برنامه مناسب برای ضبط تماس های تلفنی است. این برنامه خوب کار می کند، اما شما باید تلفن خود را روی حالت بلندگو نگه دارید تا هر دو طرف مکالمه را ضبط کنید. برنامه ساده است و استفاده از آن آسان است. این نرم افزار تماس ها را ضبط می کند و سپس می توانید آنها را سازماندهی کنید، به اشتراک بگذارید یا هر طور که می خواهید ذخیره کنید. بیشتر نظرات منفی مربوط به افرادی است که از مشکل ورود به سیستم تماس و برخی محدودیت های اضافی با Android Pie عصبانی هستند. در تست ما خوب کار کرد.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Cube Call Recorder

دانلود Cube Call Recorder

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Cube Call Recorder یکی از معدود برنامه های ضبط تماس در این لیست با کارایی بسیار بالاست. این برنامه نه تنها با تماس های تلفنی عادی بلکه با سرویس های VoIP مانند اسکایپ، وایبر، واتس اپ، تلگرام و سایر موارد نیز کار می کند. این نرم افزار دارای بسیاری از ویژگی های مفید است، از جمله ویژگی های سازمانی، پخش، کیفیت ضبط و… حتی می توانید مخاطبین دلخواه را از ضبط خودکار تماس حذف کنید. به نظر می رسد این یکی در اندروید 10 کار می کند اما به تنظیماتی مشابه Boldbeast Call Recorder نیاز دارد.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Otter Voice Notes

دانلود Cube Call Recorder

برنامه ضبط مکالمه برای اندروید

Otter Voice Notes یک برنامه رونویسی و سازمان دهنده یادداشت های صوتی است. می توانید یادداشت های خود را گوش دهید و سازماندهی کنید، یادداشت های صوتی موجود را رونویسی کنید و موارد دیگر. در واقع این برنامه مانند سایر برنامه های ضبط تماس کار نمی کند. با این حال، می توانید تماس های ضبط شده را از برنامه های دیگر برای سازمان دهی به این برنامه وارد کنید. ماهانه 600 دقیقه خدمات رونویسی به صورت رایگان دریافت می کنید. پس از آن باید اشتراک تهیه کنید. بنابراین، اگر از نرم افزار دیگری ضبط تماس خوبی دارید، می توانید آن را با این برنامه رونویسی کنید تا هم سوابق صوتی و هم سوابق کتبی در اختیار شما باشد.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Smart Recorder

دانلود Smart Recorder

ضبط مکالمه برای اندروید

Smart Recorder یک برنامه ضبط صدا است. این نرم افزار برای ضبط تماس طراحی نشده است، اما می تواند آن را با کمی زحمت انجام دهد. در حین تماس می توانید وارد برنامه شده و کلید ضبط کردن را فشار دهید. بیشتر ویژگی های آن برای ضبط مکالمه است، از جمله ویژگی جالبی که از بخش سکوت می گذرد بنابراین مجبور نیستید به آن گوش دهید. این برنامه در حین ضبط صدا خوب است و دارای ویژگی ضبط تماس عالی است. برای دسترسی راحت تر ممکن است لازم باشد این برنامه را در پس زمینه باز بگذارید. در صورت استفاده از Google Play Pass، این مورد نیز رایگان است.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Smart Voice Recorder

دانلود Smart Voice Recorder

ضبط مکالمه برای اندروید

Smart Voice Recorder یکی دیگر از برنامه های ضبط صدا با برخی ویژگی های ضبط تماس است. این یک برنامه رایگان و با تبلیغات است. در صورت نیاز می تواند بین ضبط عادی و ضبط تماس جابجا شود. همچنین می توانید در انواع فایل های صوتی ضبط کرده و در صورت نیاز آن را با فضای ذخیره سازی ابری خود به اشتراک بگذارید. به عنوان یک برنامه رایگان خوب کار می کند و تا زمانی که بتوانید از پس تبلیغات برآیید، بد نیست.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Voice Recorder

دانلود Voice Recorder

ضبط مکالمه برای اندروید

Voice Recorder ساخته شده توسط Splend Apps یکی دیگر از ضبط کننده های صدا با قابلیت ضبط تماس است. بیشتر ویژگی های آن برای ضبط صدا است بنابراین موارد ضبط تماس کمتر است. شامل برخی از ویژگی ها شامل تنظیمات نرخ بیت متغیر، ضبط پس زمینه و البته ضبط تماس است. اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، این یک ضبط کننده صدا ارزان و موثر است و راهی بد نیست. اگر از آن استفاده می کنید، این یکی نیز در Google Play Pass موجود است.

دانلود از گوگل پلی

برنامه ضبط مکالمه Google Voice

دانلود Google Voice

Google Voice قابلیت ضبط تماس های تلفنی را دارد. در حقیقت، پشتیبانی گوگل در اینجا یک آموزش در مورد آن دارد. البته برخی از هشدارها در این مورد وجود دارد. اول و مهمترین آن، شما فقط می توانید تماس های دریافتی را ضبط کنید. علاوه بر این، برای این کار باید شماره ای را با Google Voice تنظیم کنید و آن را به عنوان شخص ​​برای شماره عادی خود یا یک نهاد کاملاً جداگانه ادغام کنید. این حتی پیچیده تر از برخی راه حل های دیگر است، اما با این وجود یک راه حل خوب است.

دانلود از گوگل پلی

 

شما از چه برنامه ای برای ضبط مکالمات تون استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

دوربین جدید سونی آلفا 1 معرفی شد
پادشاه تمام دوربینا

Finch

ما که با دایلر اختصاصی شیا به راحتی این کارو میکنیم

Milad7

ACR عالیه من داشتمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا