حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام داشبورد حرفه ای را برای اکانت های تجاری معرفی کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام تلاش های خود را برای جذابیت بیشتر این برنامه برای صاحبان مشاغل و سایر افرادی که قصد کسب درآمد از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را دارند افزایش می دهد. پلتفرم متعلق به فیس بوک داشبورد حرفه ای جدیدی را راه اندازی کرده است که تمام ابزارهای تجارت محور به آسانی در اختیار کاربر و صاحبان کسب و کارها قرار دارد.

داشبورد حرفه ای برای اکانت های تجاری در اینستاگرام :

اینستاگرام در زمان آغاز به کار به عنوان یک شبکه اجتماعی دوستانه و خانوادگی شناخته می شد. اما پس از اینکه به تملک فیس بوک درآمد، ویژگی ها و ابزارهای تجاری یکی پس از دیگری از راه رسیدند؛ به نحوی که اکثر آپدیت های این شبکه اجتماعی حول ابزارها و امکانات تجاری می چرخد.

امروز اینستاگرام داشبوردی را تحت عنوان “داشبورد حرفه ای” برای صاحبان مشاغل و اکانت های تجاری معرفی کرد که کار را برای مدیریت و درآمدزایی هرچه بیشتر این اکانت ها بسیار راحت تر می کند.

اینستاگرام

در داشبورد حرفه ای اینستاگرام دسترسی به آنالیز و فعالیت مخاطبان، رفتار آن ها و اطلاعات مربوط به تبلیغات و محصولات و امکاناتی که در بخش فروشگاهی این شبکه اجتماعی وجود دارد به راحتی و در محیطی جدید انجام می شود.

نکته قابل توجه در داشبورد حرفه ای اینستاگرام این است که قابلیت جدیدی به آن اضافه نشده است و تمامی امکانات از قبل در آن وجود داشته است اما فیس بوک خواسته با طراحی مجدد رابط کاربری این بخش اهمیت و تمرکز بیشتری روی آن نشان بدهد و با دسترسی آسان تر به اطلاعات و داده های تجاری به افزایش تمرکز صاحبان مشاغل و شرکت های فعال در این زمینه و شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک کند.

موضوعی که کاملا مشخص است بالا رفتن اهمیت بخش تجاری در اینستاگرام است. با این که همچنان بسیاری از مردم خرید از سایت های اینترنتی را به دلیل عادت و امنیت بیشتر ترجیح می‌دهند اما این شبکه جتماعی به پلتفرمی مناسب برای بسیاری از کسب و کارهای مستقل تبدیل شده است.

داشبورد حرفه ای اینستاگرام

داشبورد حرفه ای اینستاگرام

برای اینستاگرام ، تصمیم برای راه اندازی داشبورد حرفه ای جدید ممکن است بازتابی از میزان رقابت فضای رسانه های اجتماعی در زمینه کمک به کاربران برای کسب درآمد باشد. به عنوان مثال تابستان سال گذشته ، تیک تاک مبلغی در حدود 200 میلیون دلار را برای تولیدکنندگان محتوا و کسانی که به صورت جدی در آن فعالیت می کنند در نظر گرفته بود.

 

به نظر می رسد مارک زاکربرگ مدیر جوان فیس بوک برنامه های ویژه و گسترده ای در زمینه تجارت و درآمدزایی برای پلتفرم های تحت مالکیت خود دارد و باید نام او را در آینده بیش از پیش بشنویم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کار جالبی کرد 😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی