حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های تاشو اوپو، شیائومی و ویوو اواخر امسال معرفی می‌شوند

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، شایعات، شیائومی، ویوو

در اوایل ماه ژانویه 2021، تصویری مبنی بر گوشی تاشو شیائومی با رابط کاربری MIUI 12 دیده شد. از زمان منتشر شدن این عکس، شایعات شدت گرفتند و بر معرفی این دستگاه تا پایان سال جاری دلالت داشتند. امروز، گزارشی دیگر نشان می‌دهد که سایر توسعه دهندگان چینی تلفن‌های اندرویدی، مانند اوپو و ویوو، قصد عرضه نسل انعطاف پذیر گوشی‌های خود را دارند؛ که شاید امسال معرفی شوند.

تصویر لو رفته از گوشی تاشو شیائومی

تصویر لو رفته از گوشی تاشو شیائومی

تصویر لو رفته از گوشی تاشو شیائومی

طبق گفتۀ افشاگر معروف، Digital chat station، شیائومی، اوپو و ویوو درحال برنامه ریزی برای این پروژه هستند؛ که احتمالا تا اواخر سال 2021 این نسل از گوشی‌ها را به بازار عرضه کنند. علاوه بر این، افشاگر دیگری از طریق Weibo نیز به همین موضوع اشاره داشت. گوشی تاشو شیائومی که داخل ایستگاه مترو در چین دیده شد، برخلاف حق اختراع‌های این شرکت از نمایشگری بزرگ‌تر استفاده می‌کرد. به نظر می‌رسد که این تلفن، صرفا طرحی اولیه بوده که از مکانیزم لولایی مانند گلکسی Z Fold 2 بهره می‌بُرد. رابط کاربری MIUI 12 نیز از مشخصات نرم افزاری این گوشی به شمار می‌رفت که در تصویر فوق دیده شده بود.

تاکنون، ویوو و اوپو هیچ اطلاعاتی مربوط به گوشی‌های تاشو خود را منتشر نکرده اند. بنابراین، از مشخصات، ظاهر و حتی نام آن‌ها اطلاعی نداریم. هرچند شایعه شده است که اوپو، در این تلفن خود از همان مکانیزم لولایی که در گلکسی Z Fold 2 بکار گرفته شده بود، استفاده می‌کند.

اطلاعات افشا شده از Digital chat station

اطلاعات افشا شده از Digital chat station

به غیر از این اطلاعات، بد نیست نگاهی به گزارشی دیگر بیندازیم. افشاگر دیگری در Weibo به تولید انبوه نمایشگرهای تاشو توسط سامسونگ اشاره داشت؛ که برای خارج از کره جنوبی برنامه ریزی شده بود. این افشاگر همچنین افزود که این تصمیم، می‌تواند بازار تلفن‌های تاشو را دگرگون کند. در نتیجه، کمپانی‌های دیگر از این نمایشگرها در محصولات خود استفاده کرده و این محصولات، بیش از پیش به فروش می‌رسند. متاسفانه این گزارش از سوی منبع معتبری تایید نشده است؛ بنابراین باید صبر کرد تا واقعیت این ماجرا مشخص شود.

 

نظر شما درباره گوشی‌های تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

می میکس 4؟

m.b

نه… اسمشو اگر تاشو باشه تغییر میدن…

persepolis

comment image

Huawei بازار گوشی های هوشمند را دوباره طراحی می کند ، آن را کاملاً متفاوت کنید!

بدیهی است که بازار گوشی های هوشمند بسیار رقابتی است. یکی از دلایل اصلی ظرفیت آن است. از آنجا که عظیم است ، همه می خواهند قطعه خود را از این کیک عظیم تهیه کنند. قبل از سال 2021 ، سه بازیکن اصلی وجود داشت – اپل ، هواوی و سامسونگ.

در این میان ، هواوی یک غول فناوری برتر است که در چین مستقر است. در واقع ، هواوی تصمیم گرفت پس از دیر شروع تجارت تلفن های هوشمند ، وارد این حوزه شود. در سالهای اخیر به یک محصول بسیار محبوب تبدیل شده است.
هواوی طرح B را عملی می کند: افتخار

هواوی تصمیمی برای بقای تجارت تلفن های هوشمند گرفت. منظور ما این است که او تصمیم گرفت به جای شروع به حل مشکلات با زنجیره تامین ، به مارک Honor چراغ سبز نشان دهد.

هواوی امیدوار است که Honor پیشرفت بهتری داشته باشد. اخیراً آنر از Honor V40 5G ، اولین گوشی هوشمند خود پس از استقلال ، خبر داد. علاوه بر این ، بلافاصله به فروش رسید ، نشان می دهد که Honor کاملا آماده این پرتاب است. تعجبی ندارد که فروش گوشی بسیار خوب آغاز شد. می توان آن را از طریق همه کانالهای اصلی خریداری کرد. و فروش کامل آن فقط 3 دقیقه و 46 ثانیه طول کشید.

خبر دوم Honor’s MediaTek ، Qualcomm ، Samsung ، Intel و غیره است. این است که آن همچنان به همکاری با تعدادی از تامین کنندگان عمده ، از جمله این همچنین به معنای تجدید کامل زنجیره تامین تراشه Honor است.

با استفاده از تراشه MediaTek Dimensity 1000 می توان این موضوع را از Honor V40 به وضوح مشاهده کرد. بنابراین می توان گفت که با ظهور Honor ، بازار گوشی های هوشمند متحول شده است. تعداد تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در بازار تلفن های هوشمند در حال افزایش است. همچنین به دو اردوگاه تقسیم شد – اردوگاه اندروید و اردوگاه اپل. بازار چین در انحصار گوگل است. بنابراین وقتی دولت آمریکا هواوی را ممنوع کرد و اجازه استفاده از نرم افزار و سخت افزار آمریکایی را به آن نداد ، هواوی طراحی سیستم سوم خود را آغاز کرد.

هواوی با امید به آینده نگاه می کند. نظر شما بچه ها چیه؟

Mahdi

هرچند خوشم نمیاد ولی منتظرم😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.