حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری جک J4 اتوماتیک یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ با شرایط اقساطی

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز درباره فروش فوری KMC K7 کرمان موتور یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ با تحویل فوری و مدل ۱۴۰۰ برای شما نوشتیم. در همین حال کرمان موتور فروش فوری جک J4 اتوماتیک یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ با شرایط اقساطی را هم دارد. این خوردو به نوعی ارزان ترین خودرو اتوماتیک است که در حال حاضر به صورت شرایطی و با تحویل فوری ارایه می شود.

فروش فوری جک J4 اتوماتیک یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

کرمان موتور شرایط فروش نقد و اقساط خودرو جک جی ۴ را ویژه بهمن ماه ۹۹ آغاز کرد. این بخشنامه از امروز یکشنبه 5 بهمن ماه ۹۹ به مدت 4 روز فعال می باشد.

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، قیمت جک J4 در طرح فروش کرمان موتور برای بهمن ۹۹ برابر ۳۳۵ میلیون تومان است. شما می توانید به صورت نقدی این خودرو را بخرید یا اقساطی. فرقی نمی کند به چه صورت پرداخت می کنید، خودرو شما ۴۵ روز کاری دیگر تحویل داده خواهد شد. همچنین مدل آن ۱۴۰۰ خواهد بود.

شرایط اقساطی فروش این خودرو اتوماتیک اما جذاب تر است. پیش پرداخت این طرح ۱۸۰ میلیون تومان است. شما برای اقساط ۱۲ ماهه هیچ بهره ای نخواهید داد. همچنین برای اقساط ۲۴ ماهه فقط ۱۰ درصد و برای اقساط ۳۶ ماهه باید ۱۵ درصد بهره تسهیلات بپردازید.

 

فروش فوری جک J4 اتوماتیک یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

فروش فوری جک J4 اتوماتیک یکشنبه ۵ بهمن ۹۹

مشخصات جک J4 چیست؟

جک J4 به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی EPS است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی جک J4 می رساند. تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه دستی، کامپیوتر سفر، ترمز ABS، EBD ، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور نور و… از جمله امکانات این سدان اقتصادی چینی است.

نظر شما درباره این شرایط فروش کرمان موتور بهمن ۹۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه زشته این اصلا ازش خوشم نیومد
قیمتم که خدا تومن

Milad7

خخخخ با پیشرانه ۱۰۳ اسب بخاری ۳۳۰ میلیون 😂
بخوای بفروشیش هم مشتری اول و اخرشم خودتی
خب از بازار ازاد ۲۹۵ بده دناپلاس بخر ☺️ قطعات فراوان بازار دست دوم هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)