حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر باکیفیت از موتورولا Edge S را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، موتورولا

ما می دانیم که موتورولا Edge S در تاریخ ۷ بهمن ۹۹ معرفی خواهد شد. ما چندین تصویر منتسب به آن دیده ایم و حالا اما رندر باکیفیت از موتورولا Edge S را می توانید ببینید.

موتورولا Edge S

امروز منبعی به نام آنکیت آنچه را که به نظر می رسد تیزر رسمی ارایه موتورولا Edge S باشد، منتشر کرده است.

این گوشی که ظاهراً با اسم رمز Motorola Nio شناخته می شود، از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 870 تغذیه خواهد کرد. این گوشی اخیراً در وب سایت بنچمارک‌ AnTuTu مشاهده شد و امتیاز آن با انتظارات سازگار است. این تراشه جلوتر از گوشی های مجهز به Snapdragon 865 اما کمی کمتر از پرچمداران Snapdragon 888 قرار دارد.

موتورولا Edge S در تاریخ ۷ بهمن ۹۹ در چین رونمایی می شود و اعتقاد بر این است که در سری موتو G در بازارهای بین المللی ارایه خواهد شد.

موتورولا Edge S

موتورولا Edge S

تصویر امروز مطابق با تصویر قبلی است که چندی پیش منتشر شده اند و بیشتر تأیید می کنند که پشت گوشی دارای یک برجستگی ساده برای تنظیم دوربین است. در بخش دوربین ظاهرا از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی، یک ماژول عمق سنج 2MP و یک سیستم فوکوس خودکار لیزر.

پوستر هم مدل سفید نشت شده قبلی را نشان می دهد، که ظاهراً با نام “Sky” به بازار عرضه می شود. همچنین نسخه آبی که به عنوان “Beryl” شناخته می شود.

طبق گزارش های قبلی، موتورولا edge s از صفحه نمایش 6.7 اینچی + Full-HD با رفرش ریت حداقل 90 هرتز برخوردار خواهد بود. ظاهراً این گوشی از دوربین های سلفی دوگانه (16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی) بهره می برد که در یک سوراخ بیضوی قرار می گیرند. این تلفن به جای اینکه به سراغ اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برود ، به یک نمونه نصب شده در کنار آن فکر می کند.

گفته می شود این گوشی باتری 5000 میلی آمپری و شارژ سریع 20 وات معرفی خواهد شد و اندروید ۱۱ را به صورت پیش‌فرض اجرا می کند. شایعات همچنین حاکی از گزینه های رم 6 گیگابایتی ، 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی و انواع حافظه 128 و 256 گیگابایتی در دسترس است.

نظر شما درباره موتورولا اج اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

با این نوع طراحی اصلا ارتباط نمی تونم برقرار کنم 😭😭
ولی با پردازندش حال می کنم😆😆

Milad7

وات ایز دیس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)