حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست جایزه بهترین بازی در جشنواره 2020 Game Awards

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | بازی

The Game Awards یک مراسم سالانه جوایز دستاوردهای صنعت بازی های ویدیویی است. این جشنواره هر سال یک بازی را به عنوان بهترین بازی سال انتخاب می کند. در مطلب امروز قصد داریم به معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards بپردازیم.

برندگان جشنواره Game Awards :

Game Awards 2020 سرانجام برنده خود را برای بازی سال اعلام کرد و The Last of Us 2 جایگاه برتر را به خود اختصاص داد. رقبای شایسته دیگری نیز وجود داشتند و Ghost of Tsushima حتی موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال از نگاه Player’s Voice شد. با پایان این مسابقه، زمان خوبی است که به تاریخ گیم آواردز نگاهی بیندازیم و هر یک از برندگان سالهای گذشته را بررسی کنیم.

اگرچه به نظر می رسد جشنواره Game Awards همیشه وجود داشته است، اما در واقع این مراسم در سال 2014 تاسیس شده است. با این حساب، در حال حاضر مجموعاً هفت بازی جایزه بهترین بازی سال توسط The Game Awards را دریافت کرده اند و آنها هر کدام از طیف گسترده ای از ژانرها و استودیوها هستند. با پیوستن The Last of Us 2 به این تالار مشاهیر در حال رشد، شناخت همه بازی هایی که پیش از آن بودند نیز مهم است.

2014 – Dragon Age: Inquisition

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

اولین نمایش جشنواره Game Awards در لاس وگاس در The AXIS برگزار شد و 1.9 میلیون بیننده شاهد انتخاب بازی Dragon Age Enquisition به عنوان بهترین بازی سال بودند. اگرچه به نظر می رسد این یک اتفاق بزرگ باشد، اما در مقایسه با رویداد سال گذشته که 45.2 میلیون بیننده در سراسر جهان به خود اختصاص داده، کم رنگ است. Dragon Age Inquisition غالباً بعنوان یکی از بهترین ها در کل امتیازات اعلام می شود، برخی از طرفداران برای تصمیم گیری در مورد بهتر بودن Dragon Age Origins تلاش می کنند. این بازی دائماً امتیاز های بالایی دریافت کرده و با بیشترین امتیاز دهی 8/10، حتی توانسته چند بازدید عالی را از منتقدان برجسته به دست آورد.

 2015 – The Witcher 3: Wild Hunt

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

در سال 2015، The Game Awards به رشد خود ادامه داد و این بار 2.3 میلیون بیننده The Witcher 3 Wild Hunt را در حال تاجگذاری به عنوان بازی سال دیدند. مخالفت با این تصمیم دشوار است، زیرا RPG حماسی CD Projekt Red تا به امروز نیز تأثیرگذار است و به عنوان معیاری است که سایر RPG ها با آن مقایسه می شوند. با چندین امتیاز نقد عالی و حتی امتیاز 9/10، یافتن نقدی با امتیاز متوسط برای The Witcher 3 دشوار است. ویژگی های این بازی به ژانر های دیگر نیز منتقل شده است.

2016 – Overwatch

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

در سال 2016، The Game Awards با معتبرترین جایزه خود، Overwatch را برنده اعلام کرد و از عناوینی چون Uncharted 4، Doom و Titanfall 2 گذشت. گرچه مطمئنا Overwatch ژانر بازی های ویدئویی Hero Shooter را شروع نکرد، اما محبوبیت آن بسیار زیاد بود. از آن زمان، بازی های بی شماری همان ایده را گرفته اند و آن را گسترش داده اند، اما Overwatch امروزه به عنوان بخشی مهم از بازی ها باقی مانده است. با این حال افراد زیادی معتقدند که این بازی شایسته عنوان بازی سال 2016 نبود.

2017 – The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

یک بازی تعریف کننده ژانر دیگر، The Legend of Zelda Breath of the Wild، در سال 2017 برنده بازی سال شد. این نمایش 11.5 میلیون بازدید به دست آورد و چشمگیر بود، بیش از سه برابر سال گذشته. Breath of the Wild هنوز هم یک بازی فوق العاده محبوب است و همچنان الهام بخش عناوین تأثیرگذار دیگری مانند Genshin Impact است.

2018 – God Of War

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

نمایش The Game Awards 2018 با چشم انداز قابل توجه دیگری در بینندگان روبرو شد و 26.2 میلیون نفر برای دیدن جایزه بازی سال God of War همراه شدند. منتقدان و طرفداران آن را به عنوان بازی نهایی God of War که قبلاً یک فرانچایز با نفوذ بود، مورد ستایش قرار دادند. طرفداران در حالی که بازگشت Kratos، یکی از شناخته شده ترین چهره های بازی را دیدند، به طور کلی توانستند اسطوره جدیدی را پیدا کنند. درست مثل Breath of the Wild قبل از آن، اعلامیه دنباله God of War نیز طرفداران را به شور و هیجان زیادی سوق داد.

2019 – Sekiro: Shadows Die Twice

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

این بازی گرچه بیشتر به دلیل اقتباس از سختی سری سبک های Dark Souls شناخته می شود، اما FromSoftware جایزه بازی سال را در سال 2019 با Sekiro Shadows Die Twice دریافت کرد. این بازی هنوز هم دشواری وحشیانه ای دارد که سازنده به آن معروف است. در این مراسم، بازی با رقابت در برابر عناوین بزرگی از جمله Super Smash Bros. Ultimate، Outer Worlds و Resident Evil 2 همراه بود که این پیروزی را حتی چشمگیرتر می کند. این نمایش یکبار دیگر شاهد افزایش سرسام آور بیننده بود، با اضافه شدن تقریباً 20 میلیون نفر، بازدید به 45.2 میلیون نفر رسید.

2020 – The Last Of Us 2

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

برای کسی تعجب آور نیست که The Last of Us 2 در جشنواره Game Awards 2020 به عنوان بازی سال برگزیده شود، زیرا Naughty Dog موفق شد یک شاهکار فنی و بصری بی نظیر در این زمینه ایجاد کند. این تنها جایزه بازی سال The Last of Us 2 نیست، زیرا همچنین در جشنواره جوایز جوی استیک طلایی بخش قابل توجهی از جوایز را به خود اختصاص داده است.

معرفی تمام برندگان جایزه بهترین بازی سال در جشنواره Game Awards

این بازی، هفت سال موفقیت Game Awards را خاتمه می دهد؛ نمایشی که احتمالاً فقط به رشد خود ادامه خواهد داد. در کنار تاج گذاری The Last of Us 2 به عنوان بازی سال، چندین بازی جدید نیز معرفی شدند که به احتمال زیاد، اطلاعات جدیدی در مورد این بازی ها در ماه های آینده فاش خواهد شد.

نظرات و پیشنهادات شما

کدام یک از این عناوین را تجربه کرده اید؟ آیا بازی دیگری را می شناختید که از نظر شما شایسته برنده شدن عنوان بازی سال باشد؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

البته ویچر 3 ویلد هانت بالای 250 تا گوتی برد طبق امار گوتی پیکز و به پر افتخار ترین بازی تاریخ گیم تبدیل شد
لست اف اس پارت 2 چند تا مونده که به اون برسه

TheFreeCritic

من نفرتم از اورواچ برای گوتی 2016 بود
این گیم لعنتی بی شعور اون شسال به جای انچارتد 4 گوتی گرفت ..

TheFreeCritic

البته گوتی 2018 به نظرم باید به ردد ردمپشن تعلق میگرفت ..
هم گاد هم ردد اون سال فوق العاده بودن ولی به نظرم حق ردد بود

hamid997

حقیقتا موافقم

TheFreeCritic

اره ردد یک بازی انقلابی بود

TheFreeCritic

سکیرو 2019 کاملا حقش بود
دستپخت جدید فرام سافتور

TheFreeCritic

از گیم اوادز 202 ناراحت شدم
همه رو دادن به لست …
حق دووم ایترنال تو موسیقی خورده شد
مایکرو هم که خار داره حتی نامزد یک بخش نشد
اوری اف ده ویسپس بدبخت

TheFreeCritic

ساند تراک دووم ایترنال تو استیم هستش قیمتش 9.99 دلاره
یه قسمتیش تو اسپاتیفای هم هست
یه ترگ ترسناکی هم داره
به نظرم بهترین موسیقی بود

hamid997

موسیقی دوم 2016 شد بهترین موسیقی
توی دوم ایترنال حتی از اونم خفن تر بود، واقعا جایزه حقش بود

TheFreeCritic

فووق العاده بود موسیقی دووم
من هنوز دووم 64 بازی میکنم از موسیقیش لذت میبرم
یک ایستر اگی توی موسیقی دووم 2016 پیدا شده اینو ببین

https://www.zoomg.ir/2016/6/2/134849/doom-hidden-message/

hamid997

پشمام😐

TheFreeCritic

(الهام بخش عناوین تأثیرگذار دیگری مانند Genshin Impact است.)

گنشین ایمپکت سگ کی باشه حتی به زلدا های نینتدو 64 نزدیک بشه )
یک بازی که فقط اندکی شبیه زلداست
اگر میخواید گیم بزنید و پول اندازه ی موبایل دارید و این سبک دوست دارید و موللتی پلتفرم نمیزنید نینتدو سوییچ بخرید این شاهکار و شاهکار های دیگشو از دست ندید

TheFreeCritic

البته فال اوت 4 هم فوووق العاده بود تو 2015 و تبدیل شد به یک ابر شاهکار ابر تکرار ناشدنی

Milad7

The Witcher 3 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا