حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لری کینگ مجری باسابقه برنامه مصاحبه تلویزیونی در سن ۸۷ سالگی درگذشت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، چهره ها

لری کینگ، مجری شاخص برنامه تلویزیونی زنده‌ای با نام خودش که در آن با شخصیت‌های بی شماری از جمله رؤسای جمهور و بازیگران مصاحبه می‌کرد، در سن ۸۷ سالگی از دنیا رفت.

لری کینگ مجری باسابقه برنامه مصاحبه تلویزیونی در سن ۸۷ سالگی درگذشت

کینگ در مدت فعالیت خود مصاحبه‌های تلویزیونی زیادی با رؤسای جمهور، بازیگران، خواننده‌ها و نیز افراد عادی انجام داد. سبک مکالمه و علاقه خاص او به موضوعات مورد نظرش به او کمک کرد تا بتواند خودش را بعنوان مجری یک برنامه زنده جا بیندازد و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین مجریان عصر خود شود.

لری کینگ فعالیت خود را ابتدا بعنوان روزنامه‌نگار و مجری رادیویی در فلوریدا آغاز کرد. در سال ۱۹۷۸ با مجموعه رادیویی خود با نام برنامه لری کینگ توانست مخاطبانی در سطح کشور برای خود دست و پا کند. از آنجا بود که با برنامه زنده لری کینگ از شبکه CNN توانست به تلویزیون راه پیدا کند، برنامه‌ای که مدت بیست و پنج سال مجری آن بود. پس از ترک CNN در سال ۲۰۱۰، با دو مجموعه دیگر خود به نام‌های هم‌اکنون لری کینگ و سیاست بافی با لری کینگ فعالیت خود را ادامه داد.

لری کینگ، در سال‌های اخیر هم از تلویزیون و هم رادیو کناره گرفته بود و در سال ۲۰۱۹ مشخص شد که دچار سکته شده است. در سال ۲۰۲۰ خبری مبنی بر ابتلای این مجری تلویزیونی به کرونا منتشر شد، گرچه مشخص نیست که آیا این ویروس نقشی در مرگ او داشته است یا خیر.

شاید شما مصاحبه این مجری معروف با محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین ایران را به یاد داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

این مرده تو بری زنبوری هم بود😐

Mahdi

خدا بیامرزه😢😢

Milad7

شاید هم کشته شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی