حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مک بوک ایر به روز خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ردمی، شایعات

طی هفته گذشته انتشار اطلاعات اپل به بیرون از نشریه تجاری Bloomberg را شاهد بودیم و آخرین جزئیات مربوط به طراحی مجدد MacBook Air در آینده است. گفته می شود که طراحی مک بوک ایر به روز خواهد شد.

طراحی مک بوک ایر

مانند دیگر گزارش ها، در این گزارش افراد ناشناسی که با برنامه های اپل آشنا هستند ذکر شده است. این گزارش ادعا می کند که مک بوک ایر با طراحی جدید (همچنین احتمالاً همراه با تراشه M1 اپل برای Mac یا جانشین آن تراشه) “در اوایل سال 2022 یا در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.”

اما همراه با این گزارش MacBook Air شاید اطلاعات جالبی برای برخی از کاربران Mac وجود داشته باشد و آن اینکه ادعا می شود اپل قصد دارد پشتیبانی از مموری کارت SD را در MacBook Pro جدید دوباره ارایه کند.

تراشه اپل M1

تراشه اپل M1

مک بوک ایر M1 فعلی همچنان در لیست فروش باقی خواهد ماند، در حالی که این مک بوک ایر جدید یک گزینه “رده بالاتر” خواهد بود که در کنار آن فروخته خواهد شد. ممکن است بپرسید چرا بالاتر است؟ خوب، منابع بلومبرگ ادعا می کنند که حتی نازک تر و سبک تر از مدل موجود در حال حاضر خواهد بود.

علاوه بر این، اندازه لپ تاپ ها هم کوچکتر خواهد شد زیرا حاشیه نمایشگر کاهش می یابد، اما اندازه صفحه نمایش هنوز 13 اینچ است. این رویکردی متفاوت از اپل است که قبلاً با خانواده MacBook Pro در پیش گرفته شده است (و انتظار می رود که ادامه یابد). در نوامبر سال 2019 ، اپل یک MacBook Pro 16 اینچی را جایگزین مدل قبلی 15 اینچی کرد اما اندازه کلی همان بود، در حالی که صفحه نمایش فضای زیادی را که قبلا حاشیه نمایشگر بود اشغال می کرد، اندازه صفحه نمایش را بالاتر می برد.

این گزارش همچنین می گوید MacBook Air جدید دارای MagSafe خواهد بود، چیزی که همین انتشارات چند روز پیش در مورد مدل های آینده MacBook Pro بیان کرد. MagSafe یکی از ویژگی های اصلی لپ تاپ های اپل در گذشته بود، اما اپل طی چند سال گذشته به تدریج آن را از خط تولید خارج کرد و دوباره در آیفون 12 در سال 2020 معرفی کرد.

در Mac ویژگی MagSafe یک پورت و کابل سازگار است که به آرامی و به صورت مغناطیسی متصل می شود. اتصال سیم در این طراحی ساده تر است.

سرانجام ، گزارش امروز بلومبرگ می گوید که اپل ساخت “MacBook Air” با صفحه نمایش 15 اینچی را “در نظر گرفته است” اما این نمونه در این نسل اتفاق نخواهد افتاد.

این گزارش ها در اوایل هفته جاری ادعا کردند که اپل قصد دارد در سال 2021 آیفون جدیدی با اسکنراثر انگشت روی صفحه معرفی کند.

آنها همچنین گفتند که ما انتظار داریم یک مک بوک پرو 14 اینچی با نمایشگر بزرگتر و بهتر جایگزین مدل 13 اینچی فعلی شود و همچنین گرافیک سریعتر و عملکرد ارایه کند. همچنین شاهد یک مدل جانشین MacBook Pro 16 اینچی خواهیم بود که دارای صفحه نمایش بهتر و تراشه جدید اپل در آن است.

سرانجام ، این گزارش ها پیش بینی می کند که یک طراحی مجدد iMac با تراشه اپل و همچنین جایگزین ارزان تر برای مانیتور ProDisplay XDR نیز قابل انتظار است.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک ایر با طراحی جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه ولی ببینم چه جوری میشه☺️☺️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)