حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیشه رنگی لاکوبل در دکوراسیون مدرن، چه جایگاهی دارد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در معماری مدرن بسیار پرکاربرد است. اگرچه حرفه طراحی داخلی حدودا 100 سال قدمت دارد اما معماری قدمتی دیرینه دارد. تاریخ گواهی می دهد که حتی مصریان باستان نیز در خانه های گلیشان با منسوجات ساده، نقاشی روی دیوار و پوست حیوانات به معماری و دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت می دادند. با پیشرفت جوامع بشری، نقاشی های ساده جای خود را به موادی مانند شیشه داده اند. به همین دلیل در این متن قصد داریم به جایگاه شیشه های رنگی لاکوبل در معماری مدرن بپردازیم. استفاده از شیشه رنگی مزایای بسیاری دارد. برای مثال این ماده مانعی در برابر اشعه ماورابنفش محسوب می شود.

معماری داخلی، الگویی تعریف شده برای فضاهای شما

از آن روزها که طراحی داخلی صرفا سلیقه ای برای انتخاب رنگ ها، الگوها و پارچه های مناسب بود گذشته است. طراحی داخلی امروزی شامل تمامی مباحث زیبایی شناسی در تمام زمینه ها است. همه عناصر در طراحی داخلی به یکدیگر وابسته اند. معماری داخلی می تواند با ایجاد محیطی گرم و آشنا، تداعی گر مفهوم واقعی خانه باشد.   این روزها بسیاری از افراد در تلاش هستند تا با استفاده از یک ماده ارزان قیمت، دکوراسیون داخلی خانه خود را زیبا تر کنند. شیشه لاکوبل در بین سایر شیشه ها از قیمت مناسبتری برای خریداری برخوردار بوده و در کنار این ویژگی مهم توانسته است معماری داخلی خانه شما را دگرگون کند.

با شیشه رنگی، زندگی جدیدی را تجربه کنید

فضای داخلی بازتابی از شما و اطرافیانتان است. شیشه های رنگی لاکوبل به خوبی می توانند با تنوع رنگی خود نشانگر این بازتاب درونی باشند. شیشه لاکوبل نوعی شیشه مدرن است که در آن یکی از سطوح شیشه رنگ شده و وارد کوره می شود. شیشه های لاکوبل پخته شده در کوره را سکوریت می نامند. برای هر صاحب خانه ای انواع شیشه لاکوبل وجود دارد که برای اینکه بدانید کدام با سلیقه شما مطابقت دارد، در اینجا به بیان چند روش برای قرار دادن شیشه لاکوبل در فضای داخلی اشاره خواهیم کرد. شیشه های لاکوبل می تواند با انعکاس نور، فضای دلپذیری را ایجاد نماید.

شیشه لاکوبل، در قلب خانه شما

آشپزخانه مهمترین فضای خانه است که تمام اتفاق های خوشمزه در آن رخ می دهد. استفاده از شیشه لاکوبل در این محیط از نظر زیبایی و عملکرد بسیار مهم تلقی می شود. حس بصری سیال و براق شیشه رنگی لاکوبل در صورتی که همراه با رنگ های زنده باشد می تواند در روکش دیوار، روی کابینت ها و در فضای بین کابینتی زیبایی ایجاد کند.خواه یک مینیمالیسم باشید یا فردی کلاسیسم، شیشه لاکوبل راه حل های زیبایی برای سلیقه شما خواهد داشت. شما می توانید در آشپزخانه پالتی رنگی از رنگ های گرم، پاستیلی و خنثی داشته باشید. حتی می توانید با نصب تخت وایت بردهایی از جنس شیشه لاکوبل دستور پخت غذا را در آشپزخانه تان داشته باشید. استفاده از این نوع شیشه در آشپزخانه رایج تر است؛ چراکه شیشه های لاکوبل مقاوت فوق العاده ای در برابر خراش، حرارت و رطوبت دارند و به راحتی تمیز می شوند. بنابراین می توانید به بچه ها اجازه دهید تا در هنگام کمک به شما، حسابی آشپزخانه را کثیف کنند.

شیشه رنگی لاکوبل برای فضاهای امن

حمام برای خیلی ها پناهگاهی امن و دور از استرس است که برای تجربه لحظات تنهایی و تامل به آن پناه می برند. از این نظر، حمام فراتر از یک اتاق است. این فضای به رنگ و دکوراسیونی آرام بخش نیاز دارد. استفاده از شمع های معطر، حوله های زیبا و وسایل بهداشتی مجلل می تواند در ایجاد این هاله مقدس بسیار مناسب باشد اما انتخاب رنگی آرام بخش نیز به همان اندازه مهم خواهد بود. برای این کار چه چیزی بهتر از دنیای پر جنب و جوش شیشه لاکوبل؟ برای این کار می توانید از سایه روشن های سبز و قهوه ای در شیشه های براق یا کدر استفاده کنید. هر دو آن ها در ایجاد یک فضای آرام به یک اندازه تاثیرگذار خواهند بود.

استفاده از شیشه لاکوبل در فضاهای شخصی و نیمه شخصی خانه شما

اتاق نشیمن فضایی است که در آن از مهمانان پذیرایی می شود، دوستان و آشنایان دورهم جمع می شوند. از این نظر دکوراسیون و معماری داخلی اتاق نشیمن بسیار اهمیت دارد. شما می تواند در اتاق نشیمنتان صفحه های دیواری از جنس شیشه رنگی لاکوبل با سایه روشن های متفاوت قرار دهید. شیشه های لاکوبل به راحتی سوراخ می شوند و می توانید قاب عکس یا تابلوهای خود را نیز نصب کنید. در انتخاب رنگ دیوارهای اتاق نشیمن دقت کنید که خیلی پررنگ نباشند. حتی شیشه روی میز نیز می تواند از شیشه رنگی لاکوبل باشد تا جذابیت بصری بسیار مدرنی خلق کند.

جمع بندی

معماری و طراحی دکوراسیون داخلی با گذشت زمان به تکامل رسیده است و امروزه مدرن ترین مواد از شیشه، فلز و چوب تشکیل شده اند. استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در دکوراسیون داخلی منازل جایگاه خاص خود را دارد؛ چراکه این ماده ضد خش، مقاوم در برابر تغییرات حرارتی و رطوبت است. رنگ آمیزی متنوع آن نیز از دیگر امتیازات این نوع شیشه محسوب می شود. از شیشه رنگی لاکوبل می توان در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. اگر برای دکوراسیون داخلیتان به دنبال بهترین نوع شیشه رنگی لاکوبل هستید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت iranlacobel.com از محصولات زیبا و با کیفیت مجموعه بزرگ ایران لاکوبل دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوشگله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات